Wereldnieuws

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door phedre »

De koningin van Engeland is overleden!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Wereldnieuws

Bericht door eireann »

Ze leek onsterfelijk...
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Wereldnieuws

Bericht door thaliya »

Ik ben er echt een beetje van van slag. Ze was toch vier jaar ook mijn Queen.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Wereldnieuws

Bericht door Mack »

I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Charles
Berichten: 52
Lid geworden op: 18 jun 2022, 23:33
Locatie: Brabant

Re: Wereldnieuws

Bericht door Charles »

Belangrijke wijziging is vandaag bekend gemaakt.
Artikel 1 van de Grondwet

Allen die zich in Nederland bevinden, worden in gelijke gevallen gelijk behandeld. Discriminatie wegens godsdienst, levensovertuiging, politieke gezindheid, ras, geslacht of op welke grond dan ook, is niet toegestaan.

Daar wordt nu aan toegevoegd: handicap en seksuele gerichtheid.
Nieuwsbericht
Geld maakt niet gelukkig, maar in de armen van een vrouw ben ik dat wel.
Van geknuffeld worden krijg ik nooit genoeg.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Wereldnieuws

Bericht door Voleuse »

De oorlog in Israël en Gaza is al een week erg in het nieuws en ik vind t zo tragisch allemaal, echt een hele nare kut oorlog waar zoveel burgers bij dood gaan en zonder water zitten en de grens niet over kunnen. Het raakt me echt. Er is zondag een free Palestine demo in Rotterdam, denk dat ik erheen ga.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Wereldnieuws

Bericht door eireann »

Ik heb geen woorden voor de huidige wereld, t maakt me somber voor de toekomst. Die demonstraties zijn zo nodig maar of het helpt? Wel tof van je iig.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Wereldnieuws

Bericht door puppie »

Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Wereldnieuws

Bericht door juffie »

Whuuuut? Nooooo! :(
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Wereldnieuws

Bericht door thaliya »

Van FB gejat, maar: Could we bé any sadder?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Wereldnieuws

Bericht door chell »

The one where we all lost a friend
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Wereldnieuws

Bericht door Voleuse »

Omg de verkiezingen mogen weer voorbij zijn van mij hoor..... Als linkse kuthippie word ik zoooo ongelukkig van de peilingen. Ik kreeg net op youtube een reclamefilmpje van de FvD dat gewoon SCHANDALIG transfoob was (borstamputaties bij meisjes van zestien!!?! Daar zijn wij tegen!). En dat iedereen zo met Pieter Omtzigt wegloopt snap ik ook niet, die man is gewoon CDA in een ander jasje. Maar dan wil hij kiesdistricten, ofzo. Mijn bovenburen hebben heel groot een CDA poster in de ruit hangen dus dat is als queer perverseling ook een beetje vreemd...

En Timmermans vind ik kut en Marijnissen vind ik kut en Bij1 heeft goede standpunten maar die staan permanent op 0 zetels in de peiling dus daarop stemmen heeft ook niet perse zin.

*Adem in adem uit*

Ja, ik zal blij zijn als het weer voorbij is lol.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wereldnieuws

Bericht door Daantje »

Hier hetzelfde. Ik twijfel nog een beetje tussen GL/PvdA en PvdD, als het die eerste wordt, dan is dat vooral strategisch. Omtzigt is alleen maar een christelijkere en conservatievere versie van het CDA. Bij1 moet eerst maar de puinhoop (transfobie incluis) binnen hun eigen gelederen op gaan lossen. VVD is gewoon dezelfde partij tégen de burger, maar dan met genderswapped Rutte. Als je per sé rechts wil stemmen, doe dan Volt of D66.

Een volk krijgt de leiders die het verdiend en als ik de peilingen zo bekijk zijn we een volk van fascistoïde sujetten.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Wereldnieuws

Bericht door leonietje »

Ik weet het ook gewoon echt niet. Ik heb wel echt meer politiek gevolgd dan andere jaren en ook bij verschillende stemwijzers komt er telkens iets anders uit.. vroeger ging ik gewoon niet stemmen nu vind ik dat ik eigenlijk wel moet gaan omdat er al zoveel misgaat in het land en ik dan in ieder geval nog mn mening heb gegeven. Maar heb echt het gevoel dat er geen partij is die echt mijn mening deelt..
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Wereldnieuws

Bericht door lunaaa »

Ik stem op Lisa Westerveld van GroenLinks. Ben ook geen fan van Timmermans, maar nog minder van de rest.
Plaats reactie