Meetings

Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Meetings

Bericht door chell »

Den Haag is geen wisselmunch meer maar elke maand.
Maarrum, mag je wel gewoon op stap Stoutsubje? Je komt toch altijd mannen tegen? Ik vind het een beetje raar als je niks meer mag. Flirterige aard of niet.
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

Ja natuurlijk mag ik weg met vriendinnen Ed.mijn D is Gewoon behoorlijk bezitterig en jaloers ik heb daar verder geen moeite mee en weet zelf ook dat het mede door mij komt
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Meetings

Bericht door eireann »

Een 'vrouwen only' munch ben ik in ieder geval nog niet tegen gekomen. Ja in de groep 'vrouwen die op vrouwen vallen' op fetlife. Maar dat zal ook de bedoeling niet zijn.

Ik denk dat hij dan of mee moet, of dat jij minder moet flirten ofzo.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Meetings

Bericht door Crownless »

Rode vlag, rode vlag!!!!

Zoals je het nu omschrijft klinkt het gewoon fout.

http://www.theredflagcampaign.org/index ... tionships/" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Meetings

Bericht door Voleuse »

Nou, om nou meteen rode vlag te gaan roepen vind ik nogal wat hoor. In een 'nilla relatie misschien ja, maar als dit nou binnen hun D/s dynamiek past?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Meetings

Bericht door Crownless »

Je bedoelt 'oh, zij is zo'n ontembaar seksueel sletje, als ik haar niet begrens dan laat ze zich door elke man vrijwillig neuken'?

Dat kan. Maar dan is de dominant niet 'gewoon bezitterig en jaloers'. Dan is het dat. Als je zegt 'hij is gewoon bezitterig en jaloers, maar ja, het is ook wel mijn schuld' dan klinkt dat fout. Niemand is 'gewoon' bezitterig en jaloers. Bezitterig en jaloers is niet gewoon. Dat is in beperkte mate misschien nog wel schattig, maar daarna wordt het problematisch.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

Crownless schreef:Je bedoelt 'oh, zij is zo'n ontembaar seksueel sletje, als ik haar niet begrens dan laat ze zich door elke man vrijwillig neuken'?

Dat kan. Maar dan is de dominant niet 'gewoon bezitterig en jaloers'. Dan is het dat. Als je zegt 'hij is gewoon bezitterig en jaloers, maar ja, het is ook wel mijn schuld' dan klinkt dat fout. Niemand is 'gewoon' bezitterig en jaloers. Bezitterig en jaloers is niet gewoon. Dat is in beperkte mate misschien nog wel schattig, maar daarna wordt het problematisch.
Dit is een schot in de roos, zo ben ik.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Meetings

Bericht door kitten »

Ik vind het gewoon suf van hem. Hij wil niet mee, maar je mag ook niet alleen. Lekker dan.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Meetings

Bericht door skaoot »

Ja kan hij dan niet af en toe meegaan? tussenweg?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Stoutsubje

Re: Meetings

Bericht door Stoutsubje »

Ik kan het vragen maar heb idee dat hij niet echt zit te wachten erop. Hij heeft niet zo de behoefte om te praten met andere over bdsm gevoelens wat ik dus wel heb
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Meetings

Bericht door kitten »

Dan is het kiezen of delen hoor.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Meetings

Bericht door skaoot »

Hij hoeft ook niet te praten daarover, hij gaat dan mee om jou in de gaten te houden. Zodat jij ook iets kan doen wat jou leuk lijkt?
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Meetings

Bericht door kitten »

En ook: ik kan ook zo'n slet zijn. Maar een slet zijn is niet hetzelfde als respectloos of onbetrouwbaar. Ik ben een slet, maar ik ga niet vreemd.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Meetings

Bericht door eireann »

Je kan altijd hier je vragen stellen, dat is ook een optie.

en anders een kuisheidsgordel kink ontwikkelen samen :) Kan jij weg zonder dat hij bang hoeft te zijn dat je geneukt wordt :) :static:
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Meetings

Bericht door Crownless »

Stoutsubje schreef:Dit is een schot in de roos, zo ben ik.
Kan ik me helemaal niks bij voorstellen. En vind het vooral een vervelende situatie waar je nu in zit. Een beetje dominant kan toch wel een beetje meedenken in waar de sub behoefte aan heeft? Dat is toch gewoon voor je sub zorgen?

Een beetje subje blij houden. Want ontevreden subjes gaan uiteindelijk gewoon weg.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gesloten