bondageworkshop

48miles

bondageworkshop

Bericht door 48miles »

Op 21 juni wil ik deelnemen aan een bondage workshop in Utrecht.
http://www.butterflybondage.com/bondage ... kshop.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mijn vaste speelpartner kan helaas niet mee. Is er iemand hier die zin heeft om samen om met mij daaraan deel te nemen?
Aangezien ik nog erg weinig mensen ken in de de BDSM wereld heb ik me zojuist speciaal voor dit verzoek aangemeld op dit forum in de hoop iemand te vinden die het leuk vindt om met mij daarnaar toe te gaan.
Ik ben een vrouw van 49 jaar die sinds december met een vaste speelpartner speelt. Ik ben zelf een keer ingebonden geweest tijdens een VSSM bijeenkomst in Nijmegen, en wil me er nu zelf in oefenen. De deelnamekosten voor een stel zijn E 55,-.
Het maakt me niet uit of je man of vrouw bent. Ik zie reacties tegemoet ;)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: bondageworkshop

Bericht door Voleuse »

Verwacht je dat de bunny de helft betaalt van de kosten?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
48miles

Re: bondageworkshop

Bericht door 48miles »

Goeie vraag. Ik heb hier al wel kort over nagedacht. Aangezien ik het initiatief neem is mijn voorstel om E 15,- te vragen aan degene die meegaat. Daarbuiten heb je dan natuurlijk eventueel nog zelf je reiskosten.
Heb je zin? ;-)
48miles

Re: bondageworkshop

Bericht door 48miles »

Overigens stel ik me ook binnenkort nog wel officieel hier voor. Mijn groet!
48miles

Re: bondageworkshop

Bericht door 48miles »

Misschien moet ik mijn oproep ook niet op Marktplaats doen, maar op een ander topic. Het gaat per slot van rekening (ook) over verbinden, contact, bondage in contact. Eens zoeken deze avond....
48miles

Re: bondageworkshop

Bericht door 48miles »

He Voleuse, ik ben wel nog benieuwd of je interesse hebt. En anders...of je misschien nog mensen kent die mogelijk interesse hebben, of dat je misschien weet via welke weg ik mensen kan bereiken. Alle tips welkom, liefsX
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: bondageworkshop

Bericht door Voleuse »

Ehm, rustig aan? Ik stelde gewoon een vraag :P. Misschien kan je op fetlife een oproepje plaatsen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
48miles

Re: bondageworkshop

Bericht door 48miles »

Je triggert me :frusty: En geeft me advies :) :) Interesting....
Fetlife, hmm..
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: bondageworkshop

Bericht door Daantje »

Ik zou Voleuses advies ter harte nemen, en iets minder hard van stapel lopen. Ik heb je oproepje gelezen, op zich vind ik het interresant maar je bent wel een onbekend persoon nog. Je zegt zelf al dat je jezelf speciaal voor dit verzoek hebt aangemeld. Daar ben ik op afgehaakt, net iets te direct en onbekend.

Om je een tip te geven: stel je wat uitgebreider voor, en laat een beetje zien wat voor persoon je bent. Ik weet zeker dat je dan veel makkelijker een bunny zal vinden. Succes met je zoektocht.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
48miles

Re: bondageworkshop

Bericht door 48miles »

Daantje, ik snap je reactie. Hoor wat je wilt zeggen. En toch. Als iemand interesse heeft ga ik het me die persoon aan. Het contact. Eerlijk en met de intentie een eerste bondage workshop samen te gaan doen. Een oefenmoment; met die persoon die daarvoor contact met mij maakt.
Op deze site zal ik in de toekomst vanzelf 'zichtbaarder' worden, maar voor nu heb ik me bij 'who is who' voorgesteld zoals ik dat wil. Ik ben een betrouwbare, integere persoon, en zie jou ook graag 'in contact' hier op het forum :-) liefsx
48miles

Re: bondageworkshop

Bericht door 48miles »

Ik heb een oefenpartner gevonden! Nu hopen dat er nog plek is in de workshop ;)
jezuss

Re: bondageworkshop

Bericht door jezuss »

;)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: bondageworkshop

Bericht door kitten »

Ha, match! :) Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: bondageworkshop

Bericht door Ravelijne »

Fijn! Veel plezier strakjes. :)
jezuss

Re: bondageworkshop

Bericht door jezuss »

ze is heel lief, maar helaas is het maar voor 1 keer...
Gesloten