Nog niet de juiste dom gevonden?!

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Prinsesje84

Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door Prinsesje84 »

Hallo mensen,

Ik ben nieuw hier, maar inmiddels een jaartje actief. Maar vraag me toch wel iets af. Toen mijn interesse in bdsm steeds groter werd heb ik de stap genomen contact te gaan zoeken.
De eerste afspraak was ik doodzenuwachtig, bij het uitstappen uit de auto waren mijn knieën zo week dat ik bijna niet kon staan. Moest er zelf wel om lachen. Na mijn dom in de ogen te kijken dacht ik, dit zit wel goed en voelde mij meteen beter. Top kerel! Maar misschien wel iets te gezellig samen?
Van mezelf ben ik erg spontaan en hou wel van een praatje en gezelligheid. Als je niet zegt dat ik mijn mond moet houden en niet meer mag lachen praat ik gewoon door. Op het eerste gezicht absoluut niet onderdanig maar wel iets waar ik naar verlang. Weet/wist eigenlijk ook niet hoe zo'n rolverdeling precies gaat, of ik moet afwachten of iets dergelijks. Na meerdere afspraken, wat eigenlijk alleen maar gezellig was en niet bijzonder spannend heb ik aangegeven dat ik niet het idee had dat het verder wat zou worden. Meneer gaf aan verliefd te zijn geworden en ook dat ik eigenlijk helemaal niet onderdanig ben. Naar mijn idee zijn er verschillende subjes en dominanten en ben ik zeker wel onderdanig bij de juiste dominant. (Of denken jullie niet?)
Nu ben ik weer iemand tegen gekomen, en deze persoon zegt eigenlijk hetzelfde. 'Het is ook zo gezellig en fijn met jou!!' En 'eigenlijk ben je ook helemaal niet onderdanig!'
Ben ik niet onderdanig? Ben ik niet de juiste persoon tegen gekomen?
Ik verlang naar iemand die mij op de knieën dwingt en bepaald wat er gebeurd. Hoe vind ik zo'n iemand?
Erachter komen dat je deze gevoelens hebt is 1 ding. Maar de juiste persoon waar deze gevoelens echt tot hun recht komen is ook een behoorlijk ding.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door Peter^ »

Welkom hier. Wat voor contact heb je met je Dom gehad vóór de eerste afspraak? (Kan je iemand al je 'Dom' noemen voordat je elkaar ontmoet hebt, en je weet of het klikt tussen jullie?) Weet je voor jezelf al wat voor vorm van bdsm bij jou past? Mogelijk kan je hier op ws in andere topics ook nog wat hierover lezen.
Geniet van de positieve momenten.
Prinsesje84

Re: Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door Prinsesje84 »

Ik begrijp wat je bedoeld hoor Peter. Maar het was meer om aan te geven dat ik een afspraak had met als hoop op een dom voor mij. Voor onze afspraak hadden we mailcontact, ik heb zeker aangegeven waar mijn behoeftes en interesses liggen. Al weet ik absoluut niet hoe ik op alles zou/zal reageren. Een ervaren persoon die samen wil zoeken naar spanning en mijn grenzen etc. Die mij aan de hand mee neemt en kan sturen. Zeker lustgericht maar daarnaast ook spanking/bondage/tepelklemmen etc, .... Dat is ook mijn zoektocht, uitzoeken wat ik echt wil. Maar dan moet ik uiteraard wel ervaren. Eigenlijk is mijn zoektocht nog maar net begonnen. Ben gewoon erg enthousiast wil zo graag! :D
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door Voleuse »

Mja ik vind het echt driedubbel onzin hoor, als mensen over iemand anders denken te weten of je wel of niet onderdanig ben. Hij kan toch niet in jouw hoofd kijken? Misschien heb jij gewoon wat meer met uitdagen, bratty zijn en gedwongen worden in plaats van dat je je uit jezelf meteen al overgeeft. Of misschien heb jij gewoon een speciaal soort klik nodig voor je je onderdanig kan opstellen. Dat maakt je niet minder sub.
Ik zou je aanraden om eens wat meetings of munches te bezoeken en gewoon wat kinksters te leren kennen in plaats van via datingssites af te spreken. Niet dat er perse iets mis is met datingssites (hoewel er wel kansloze mensen op zitten soms), maar ik vond het als onervaren persoon heel fijn om mensen te leren kennen die met dezelfde gedachtes/gevoelens rondlopen, en op een gegeven moment kan je zo ook op een natuurlijke manier speelpartners leren kennen.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Prinsesje84

Re: Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door Prinsesje84 »

Je hebt gelijk dat ik me zeker niet zomaar overgeef. Een klik lijkt me sowieso iets wat nodig is anders werkt voor mij zoiets niet. Ik heb wel een bepaalde verbinding met iemand nodig. Iemand die mij overweldigd met zijn dominantie. Dat hoeft niet meteen hard te zijn (of misschien ook een wel :p) maar zeker streng. I like!
Jeetje meetings, dat lijkt me echt doodeng. Ging je daar toen alleen heen dan?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door Ravelijne »

Precies wat Voleuse zegt. Jij hebt dat verlangen, dat kunnen zij niet aan de buitenkant beoordelen. Meer mensen leren kennen is echt een aanrader. Het is ook heel fijn om een klankbord te hebben (wat je hier op WS natuurlijk ook vindt, wat erg fijn is).

Ik hoor ook wel eenes van mensen die het moeilijk vinden om in dominante modus te gaan als de sfeer eenmaal 'gewoon gezellig' is, maar dat op zich hoeft dat geen onoverkomelijke hindernis te zijn. Sfeer kun je ook altijd weer aanpassen. Maar ik vraag me af of je het met de mensen met wie je gedate hebt, wel over verwachtingen, wensen en grenzen hebt gehad? Dat helpt wel met de weg naar elkaar toevinden.

Je kunt bijvoorbeeld ook expliciet afspreken dat de volgende keer dat je afspreekt echt een speelafspraak wordt en als je extra zekerheid in wil bouwen, dan kun je zorgen dat de sfeer er dan wel naar is. Kleding-regels bijvoorbeeld, of opdrachtjes per SMS van te voren of door een regel dat je meteen op de grond gaat zitten en niet meer op de bank mag zodra je binnenkomt.

Als jij aangeeft dat je het soms moeilijk vind om die switch te maken van 'gewoon gezellig' naar spelen en onderdanigheid, dan is daar heus wel rekening mee te houden. Ik denk dat de mannen die je getroffen hebt misschien gewoon niet creatief genoeg waren. ;)
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door JJV »

Op zich herkenbaar.. maar blijkt t onderdanige pas en alleen op heel specifieke situaties .
Als dat alleen op momenten gebeurt die je zelf controleert vragen mensen zich misschien af hoe onderdanig dat is..

maar ik vraag me dan af of t uitmaakt.
Zijn zat mensen die zo n moment genoeg vinden om een relatie op te stoelen.
Zullen ook mensen zijn die t toch afdwingen.. ofzo.

Of jij dat laatste dan tolereert zul je dan ook moeten zien.
~\v/~
Prinsesje84

Re: Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door Prinsesje84 »

Idd wel een goede tip om meteen in een spel te gaan en niet eerst bij te praten. Of door aan te geven dat ik zelf die overgang ook lastig vind van 'gezellig' naar onderdanig zodat diegene mij er ook in kan helpen. :D
Als je het van elkaar weet kun je die sfeer ook beter creëeren.

Over grenzen en verwachtingen etc wel gehad maar op zon moment vind ik dat lastig om aan te geven. Juist omdat ik voor best veel open sta en denk. Ga je gang en als ik iets echt niet wil of te ver gaat roep ik wel het stopwoord wat we af hebben gesproken. Echte grenzen van te voren al wel bespreken.

Jjv--> het is niet dat ik dat moment controleer. Het is meer de 'vonk' die er wel moet zijn dat dit gebeurt. Ik ga niet meteen op mijn knieën voor iedereen. Het moet iemand zijn waar ik dat gevoel dus wel bij heb. En dat dwingen en aanpakken accepteer ik zeker wel. Dat is juist wat ik graag wil.
Waarschijnlijk gewoon nog niet de juiste klik hierin gevonden.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door eireann »

Het kan ook gewoon zijn dat deze twee mannen niet met jou klikken op dat vlak, dat betekent niet dat jij geen sub bent, betekent ook niet dat zij geen Dom zijn, maar dat jullie niet voor elkaar bedoeld zijn. toch?

Leuk dat je er bent!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door JerryM »

vooral de eerste keer met iemand dat spel aangaan is moeilijk. Dan is zo'n afspraak van tevoren een goede manier (dat je al bij binnenkomst begint met spelen). Na iig zo'n eerste afspraak om elkaar wat beter te leren kennen.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Prinsesje84

Re: Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door Prinsesje84 »

Eireann --> je hebt gelijk, haha. Op dat punt gewoon niet voor elkaar bestemd ook al mag je elkaar heel graag.

Denk dat ik wat ongeduldig ben. Als je iets dan graag wil, dan is wachten misschien ook wel een beetje lastig! :mrgreen:

Ben zo nieuwsgierig en heb zin om ermee aan de slag te gaan! :static: En als iets dan niet zo uitpakt zoals je wil, hoopt, verwacht kan dat wat teleurstellend zijn. :nopompom:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door eireann »

Herkenbaar hoor! Willen willen willen en dan geduld moeten hebben :) ook niet mijn sterkste punt ;)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Nog niet de juiste dom gevonden?!

Bericht door isara »

Ik herken dat wel, dat mensen zeggen dat je niet onderdanig bent omdat je niet zo overkomt. Ik blijf zelfs op speelafspraken in het begin gewoon doorkletsen, ik heb echt nodig dat iemand me een beetje in die modus duwt. Je kan daar zeker afspraken over maken, bepaalde handelingen, regels, dat soort dingen. Maar dan moet je wel weten wat goed bij je werkt, en daarvoor moet je eerst weer ervaring hebben :). Toch kan je er best mee experimenteren.

Ik heb nu twee keer 'gespeeld' met een man die mij bij de eerste date ook teruggaf dat ik helemaal niet onderdanig overkom. Na de eerste keer spel was hij verbaasd hoe diep ik voor hem ging, en nu steeds meer. Grenzen verdwijnen bij hem, ik heb nauwelijks ruimte bij hem, en ik vind het heerlijk.
Mannen mogen best iets zeggen over hoe je overkomt, maar als zij voor jou gaan bepalen dat je geen sub bent zijn het gewoon prutsers. Ook als onderdanige (juist!) bepaal jij wie je bent.
Plaats reactie