vrouwen

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
dbj

vrouwen

Bericht door dbj »

Ik vraag me af hoe je kunt weten op welke (type) vrouwen je valt. Met enige regelmaat lees ik iets in de zin van dat iemand valt voor een bepaald type vrouw. Of vrouwen met een bepaalde achtergrond. Kan vanalles zijn natuurlijk.

Voor mijzelf weet ik het niet.
Hoewel, als ik achterom kijk dan lijkt het erop dat ik kennelijk een voorkeur zou hebben voor dikkertjes. Zo noemden we dat bij ons thuis en dat had altijd een negatieve bijklank.

Maar de vrouwen die aan dat beeld voldoen gebruiken andere termen en die zijn ook nog eens verschillend.
Zo noemt de een "een vrouw met een maatje meer", een andere noemt zichzelf "een volle vrouw", weer een ander noemt zichzelf "een stevige vrouw" en dan zijn er nog vrouwen die het hardnekkig -blijven- ontkennen.

Waar wil ik naartoe?
1e: hoe weet ik of het inderdaad klopt dat mijn voorkeur daarnaar uitgaat?
2e: hoe zou ik dit kunnen omschrijven of benoemen zodat het voor eenieder helder is, maar zonder kwetsend over te komen voor welke vrouw dan ook.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: vrouwen

Bericht door Voleuse »

1. Een voorkeur hoeft niet te betekenen dat je andere dingen niet mooi vindt, of dat je iedereen in die categorie wel mooi vindt. Probeer niet al te zwart-wit te denken. Als je in het verleden vaak dikkere vrouwen mooi vond, dan zal dat in de toekomst waarschijnlijk ook zo zijn.

2. Ik zou zelf zeggen dat je van vollere vrouwen of vrouwen met curves houdt. Dat is helder voor iedereen en niet kwetsend
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Oppergodin_Hera

Re: vrouwen

Bericht door Oppergodin_Hera »

dbj schreef: Hoewel, als ik achterom kijk dan lijkt het erop dat ik kennelijk een voorkeur zou hebben voor dikkertjes.
Op het moment dat je voor mij verstaanbaar mij dikkertje noemt, wees dan zeker dat je een slag voor je harses kan verwachten...
Ik geef toch meer voorkeur aan rubens, bbw weet ik veel
dbj schreef:Ik vraag me af hoe je kunt weten op welke (type) vrouwen je valt.
Waarom jezelf belemmeren door 1 bepaald type te zoeken? Stel je voor dat je 2 vollere vrouwen hebt zal je meer klik met de ene voelen dan met andere ondanks dat het beide rubens figuren zijn. Kwestie van klik en gevoel
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: vrouwen

Bericht door Ravelijne »

Sommige mensen hebben een hele sterke voorkeur voor één bepaald type. Andere weer niet. Als je dat niet zo sterk ervaart, is het misschien wel gewoon omdat je dat niet zo sterk hebt?
dbj

Re: vrouwen

Bericht door dbj »

Oppergodin_Hera schreef:Op het moment dat je voor mij verstaanbaar mij dikkertje noemt, wees dan zeker dat je een slag voor je harses kan verwachten...
Duidelijke taal, wat kan je anders verwachten van een Oppergodin :mrgreen:
Ik kwam ook nog de term volslank tegen en de term BBW zou bedacht zijn door mannen?

Nee, ik heb beslist geen tunnelvisie.
Om de een of andere reden kon ik het kennelijk goed vinden met vollere vrouwen, in mijn schoolgaande periode had ik reeds zo'n vriendinnetje, we zaten ook in dezelfde klas natuurlijk. In mijn latere schoolperiode kreeg ik vriendschap met een meisje, tevens wederom klasgenoot, die geen "dikkertje" was. Maar dat liep stuk door een combi van omstandigheden.

Tuurlijk had ik in die tijd ook andere vriendjes, vaak ook gewoon klasgenootjes. Niet dat ik er veel gehad heb en doorgaans was het geen blijvende vriendschap. Had vooral te maken met mijn gedrag waarvan men destijds geen enkel idee had over de oorzaak. Dat is pas vele jaren later vastgesteld als zijnde autist.
Vrienden en vriendinnen heb ik feitelijk maar weinig gehad dus.

Nu ik al een tijdje actief ben met SM ben ik vanzelfsprekend weer in contact gekomen met vrouwen en ook nu weer waren het vollere vrouwen waar ik "iets meer" mee had dan enkel contact op de meeting. Kan haast geen toeval zijn, zou ik zeggen. Oke, zoiets komt uiteraard wel van twee kanten.
Dus zodoende mijn vermoedens dat ik kennelijk een (onbewust gebleven?) voorkeur zou hebben voor stevige vrouwen.
Wat ik momenteel ervaar in de praktijk is dat ik iets heb om vast te houden en dat het lekker zacht ligt. Helemaal niet verkeerd.
Omgekeerd is het zo dat mijn vriendin niets nodig heeft om mij rustig te krijgen en te houden, haar gewicht is daarvoor ruim voldoende.
Soms zegt ze weleens: en hoe denk jij nu onder mij uit te komen?
Plaats reactie