een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door Jezebel »

Hoi ws! Na vrij lange stilte weer een vraag voor jullie:
Over een maand of drie zijn wij als het goed is niet langer met twee volwassenen en en kat in huis, maar is daar dan een baby bij gekomen!
Nu is de aanwezigheid van een baby toch al niet al te best voor een bruisend seksleven, maar ik vraag me af hoe andere (jonge) ouders dit hebben ervaren. Wij hebben wel genoeg ruimte in huis, maar niet genoeg kamers, dus de baby zal nog een flinke tijd bij ons op de kamer slapen. Hebben meer mensen dit gehad/zo gedaan, en zo ja hoe ging dat?
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door juffie »

Whut! :shock:

Gefeliciteerd!!!

Ik reageer later uitgebreider, maar wow! Wat een nieuws!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door phedre »

gefeliciteerd!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door Voleuse »

Gefeliciteerd!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door miss_meeko »

Gefeliciteerd! Hier nog te druk gehad met de kleine en Toran die moet herstellen van een flinke blessure na een auto-ongeluk dus bij ons staat het 5 maanden na de geboorte nog op stil. Kan me voorstellen dat het minder lang duurt als er geen rare dingen gebeuren.
Succes en ik lees lekker mee :)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door tessie »

Gefeliciteerd!
Ik weet eigenlijk niet meer precies hoe dat bij ons ging, want beide erwtjes hebben idd ook nog wel een tijd bij ons op de kamer geslapen, en ik was toch vrij snel weer zwanger al ;-)

Maar wat ik zo kan bedenken, je hoeft natuurlijk niet pas seks te hebben als je zelf naar bed gaat. Een baby slaapt erg veel, dus maak gebruik van die momenten. Baby in de slaapkamer in het ledikantje, en zelf in de huiskamer lekker aan de gang. En dan hopen dat de baby niet wakker wordt :P maar dat geldt natuurlijk altijd met een baby/kind, al is je huis nog zo groot ;-)
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door Yara »

Wat leuk een kleintje!

Hier inmiddels een zoon van 20 maanden. Het eerste (half) jaar waren we behoorlijk uitgeput van een huilbaby die bizar slecht sliep. Ook borstvoeding maakte het niet makkelijker. Oftewel de eerste tijd weinig spel en seks.
Zeker seks heeft nog maanden pijn gedaan dankzij de hechtingen dus dat was ook niet bevorderlijk.
Na ongeveer een half jaar ben ik met mijn sub naar een feestje gegaan en heb lekker gespeeld met haar terwijl zoon bij papa thuis was. Daarna wel weer wat meer incidenteel, maar zowel met onze sub als met z'n tweeën is het zeker niet meer zoals het was. Je hebt toch meer een half oor naar de babykamer.
Soms oppas regelen helpt, bewust er tijd voor maken ook.

Toen C nog bij ons sliep deden we eigenlijk als beneden. Vooral onhandig als je met spullen moet slepen, verder gaat dat prima.sowieso spelen we meestal beneden tegenwoordig want dat is wat verder van C's kamer dus wat minder snel geluid wat bij hem komt. Seks wel ook gewoon weer in bed. ;)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Oppergodin_Hera

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door Oppergodin_Hera »

gefeliciteerd. Het is deels afhankelijk van je kind (mijn dochter sliep eigenlijk niet overdag, maar wel weer de klok rond s avonds, maar zo te horen slaapt het buurkind s nachts niet zo veel)
En het andere deel van je opvoeding. Ik ken een stel dat een enorm bed had (4 m breed) en de kinderen sliepen tussen hun in. En die moesten idd naar de woonkamer toe voor seks/spel. Ik heb de kinderen met 3 maanden op hun eigen kamer gelegd. Dat gaf mijzelf meer rust. Maar doe waar jullie je zelf goed bij voelen
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door Arno »

Gefeliciteerd met de baby.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door Jezebel »

Dank jullie wel allemaal! Ik dacht, laat ik ook eens met de deur in huis vallen :lol:
Ik vind het zo gek dat je op andere (zwangerschap- en babygerichte) fora van alles kunt vinden over babykamers, co-slapen, slapen op dezelfde kamer etc, maar dat er daar eigenlijk niets te vinden is over hoe je dat dan combineert met je seksleven. Ik snap ook wel dat dat de eerste maanden vrijwel non-existent is, maar hoe kun je het nou over zo'n onderwerp hebben terwijl je daarbij zo'n groot deel van je persoonlijke behoefte negeert?
Nouja, heel erg bedankt voor de reacties tot nu toe in ieder geval, dat geeft in ieder geval een beeld :)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door Yara »

Ja dat is mij ook wel eens opgevallen Jezebel. Op de een of andere manier wordt daar niet over gepraat. Ik vond het overigens best lastig toen C nog bij ons sliep en we seks wilden terwijl we al op bed lagen. Meer dan eens dan toch maar gaan slapen, want naast een slapend kind seks voelde niet goed en weer uit bed was gedoe. ;)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Bregje}t{

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door Bregje}t{ »

Allereerst gefeliciteerd!!

Nu heb ik zelf geen kinderen dus daar kan ik niks over zeggen, maar ik weet wel dat mijn ouders vroeger gewoon seks hadden terwijl ik ernaast sliep toen ik nog een baby/peuter was.
Nu lijkt mij een bdsm spel met veel geluid dan iets minder handig dan gewone vanille seks, maar volgens mij moet je toch wel wat met elkaar kunnen doen ook al ligt er een baby naast. Maar dat zal ook meer je eigen gevoel zijn denk ik.
Ik heb er iig geen trauma's aan over gehouden :lol:
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door Yara »

Ik vermoed dat dat inderdaad meer ons gevoel was, want hardop een gesprek voeren kon ook naast hem. ;) Zat later te denken dat het trouwens wel een keer is gebeurd.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door thaliya »

N sliep in eerste instantie bij ons in bed of in ledikant op onze kamer. Pas met 10 maanden is hij naar een andere kamer gegaan. Wij hadden in die tijd bijna nooit meer seks maar ik kan me herinneren dat we het wel eens gedaan hebben terwijl baby in dezelfde kamer lag te slapen en ook wel eens dat baby nog in de woonkamer lag te slapen en wij snel naar bed gingen.
En natuurlijk gefeliciteerd!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: een kleintje... hoe doen/deden jullie dat?

Bericht door kitten »

Ik heb ook wel eens seks gehad met een baby in de wieg ernaast. Maar toen was ik nog nilla, dus dat kon ook wel heel stilletjes en de wieg was bekleed. Dus zelfs al werd baby wakker, dan kon hij/zij ons nog steeds niet zien.

En gefeliciteerd. ;) Ik hanteer ws korting he! 8-) :mrgreen:
Plaats reactie