Partner vinden

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
dbj

Re: Partner vinden

Bericht door dbj »

Zal ik eens mijn ervaringen delen?
Ik ben uit Nederland en ben een man alleen; 50+.
Enkel het feit dat ik een man ben betekend dat het lastig gaat zijn om een partner te vinden, binnen de BDSM is het absoluut een uitdaging te noemen. In mijn geval komt daar nog bij dat ik geen vlotte babbel heb en ook geen eigen vervoer bezit.

Om te beginnen:
Als het uitgangspunt is "ik ben op zoek naar een partner" dan ben je eigenlijk kansloos. Je kiest voor de verkeerde aanpak. Je kansen worden groter als je bereid bent om mensen daadwerkelijk te ontmoeten en leren kennen, daar gaat best veel tijd inzitten. En vooral: benader anderen gewoon als MENS, dus zónder labeltje als "Meesteres"; "vriendin" of relatiemateriaal. En presenteer jezelf óók als mens, meer niet.
Kortom, je zal tijd moeten investeren en bereid zijn om verder te kijken dan de eigen regio om de juiste personen te kunnen ontmoeten.

Mijn 1e kinky-vriendin woonde in Zwolle en ikzelf nabij Oss en we hebben met elkaar kennis gemaakt op een VSSM-avond waar ik geregeld kwam. Deze vriendschap bleek helaas van korte duur omdat er botsingen waren tussen onze persoonlijkheden.
Mijn 2e kinky-vriendin woonde op de Veluwe en ikzelf in Den Haag. Best handig voor haar, ze moest meerdere keren hier in de omgeving zijn en kwam dan eerst even bij mij op koffiedate. Uiteindelijk is ook deze vriendschap stukgelopen omdat ze -bijna- doorlopend nooit aan de afspraken hield m.b.t. tijden waarop ze mij zou opppikken danwel hier bij mij zou arriveren.
Mijn 3e kinky-vriendin heb ik voor het eerst ontmoet in België op een Speelweekend en zij is nog altijd mijn vriendin. Ze woont niet eens zo ver van hier, ik zou het haast per rijwiel kunnen doen om bij haar te komen.

Onder vriendin versta ik iemand die méér is dan enkel een speelmaatje voor kinky-dingen. En dat kan van mijn huidige vriendin zeker gezegd worden.
Ik ben niet eraan gekomen door gericht te zoeken naar een vriendin, Meesteres of hoe je het noemen wenst. Maar wel door geregeld meetings te bezoeken en zodoende mensen te ontmoeten.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Partner vinden

Bericht door Frodo »

Hmz... dat is toch wel één van de meest wijze antwoorden die ik hier - én van DBJ - tegen heb mogen komen.

Good job!


F.
Guardian_s

Re: Partner vinden

Bericht door Guardian_s »

Ik dacht het, jij schrijft het Frodo...
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Partner vinden

Bericht door Arno »

Ja, inderdaad hulde voor deze bijdrage dbj. Want je heb gelijk, je moet durven investeren en buiten je regio durven kijken. Dat heeft mij ook een heel mooie D/s+ opgeleverd met een dame uit Belgie.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Partner vinden

Bericht door Ravelijne »

Mooi gezegd, inderdaad, DBJ! Fijn om te lezen dat je inderdaad fijne contacten hebt kunnen leggen. Tof voor je! :)
Plaats reactie