Keep them going! En help ons aan een bakworkshop!

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Keep them going! En help ons aan een bakworkshop!

Bericht door juffie »

Help de Next Generation en crowdfund ons een bakworkshop!

Tijdens ons vrijwilligerswerk bij het Glazen Huis tijdens de cupcakechallenge van Michiel Veenstra zijn Chell en ik een beetje verliefd geworden op zijn hulpje Robèrt van Beckhoven van Heel Holland Bakt. We hebben zo'n lol gehad met hem en Michiel tijdens het verkopen van de cupcakes door het cupcakegat :D

Wij zijn hier duidelijk niet uniek in, want de workshop van Robèrt die geveild wordt voor het goede doel is behoorlijk populair. Zo populair dat wij hem met z'n tweetjes niet meer kunnen betalen.
En dat breekt ons keukenprinssenhart een beetje, want wat zouden we deze workshop graag kopen.

Dus, we vragen jullie hulp! Was je van plan tóch al iets te doneren aan Serious Request en hoef je niet per se een plaatje te horen? Help ons dan onze keukenskills nog verder te vergroten! Als dank zullen wij voor onze sponsoren het geleerde in praktijk brengen en iets lekkers bakken!

Help je mee? Je bijdrage kun je storten op mijn PayPalrekening: peepal@live.nl (o.v.v. Serious Request)

Op dit moment staat de veiling op €370 euro. Wij dragen zelf ieder €125 bij. Mochten we aan het eind van de veiling tóch niet genoeg ophalen om de workshop te kunnen kopen, dan beloven wij plechtig en met de hand op ons hart het geld alsnog over te maken aan het Rode Kruis/Serious Request.

https://veiling.3fm.nl/workshop-van-meesterbakker-r" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;…
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Keep them going! En help ons aan een bakworkshop!

Bericht door juffie »

Evt is mijn gewone rekeningnummer ook te verkrijgen via Pb ;)
MILF :grin_ani:
Plaats reactie