Love2play

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Love2play

Bericht door Bitemarks »

Hoi,

Kent iemand hier de Love2play feesten? Van wat ik op fetlife zie, lijkt het veelbelovend (zwembad, sauna), dus ik vraag me af of iemand van hier al eens geweest is.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Love2play

Bericht door Yara »

Vriendin van mij is er enthousiast over. Jammer dat ze vaak op maandag zijn.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Love2play

Bericht door Voleuse »

Ik ben er niet zelf geweest, maar vrienden van mij wel en daar hoor ik inderdaad goede dingen over! Zelf wil ik ook graag nog een keertje gaan maar het is een beetje uit de richting voor mij.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Oppergodin_Hera

Re: Love2play

Bericht door Oppergodin_Hera »

ik heb gehoord dat ze erg leuk zijn, maar ook erg warm (sauna complex) dus afstemmen qua kleding
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Love2play

Bericht door Bitemarks »

Leuk! Dan gaan wij het gewoon eens proberen :)
En @Voleuse, wij hebben tegenwoordig ook een logeerkamer redelijk in de buurt van Arnhem. Van mij mag je best meerijden en blijven pitten als wij erheen gaan.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Love2play

Bericht door Crownless »

Ja, Bryan en ik zijn er een keer geweest. Op een zaterdag-feest. Het was best druk.
Ik vond het tof (ik was sub) Bryan iets minder. Hij kwam niet zo in de mood. Hij voelt zich snel bekeken als dominant en het helpt dan niet als hij opkijkt en er meteen 4 mannen staan te kijken van "wat ga je doen?" Er komt wel ook parenclub mensen die niet perse iets met bdsm hebben.

Het is er warm. Sauna-warm. Als in: doe zo snel mogelijk al je kleren uit. En dat mag daar ook. Ik zou de volgende keer mijn fetisj kleding thuis laten en een badjas meenemen.

Beneden is een zwembad. Dat is koud. Want voor de verkoeling. Was voor ons een domper, want we wilden in het water spelen, maar ik vond het echt te koud om me te ontspannen.

In plaats van een lounge-hoek zoals bij gewone sauna's, heb je een lounge seks gedeelte met bedden en hoekjes.

Ik vond het tof.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Love2play

Bericht door JerryM »

Ja, staat ook nog op mijn lijstje.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Love2play

Bericht door Peter^ »

Ik heb er ook menen enthousiast over horen praten. Het is ook een parenclub, swingers avond. Maar als je vind dat mensen (ongewenst) te dichtbij komen schijn je dat aan hen te kunnen vertellen en houden ze afstand. Voor mij te ver weg.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Love2play

Bericht door isara »

Ja, ik ben er afgelopen jaar heel vaak (bijna elke maand) geweest, en ook op de eerste zaterdag editie.
Op maandag zijn er ook swingers, maar dat gaat eigenlijk wel goed. Ook single mannetjes die veel kijken, vooral bv in de darkroom boven. Daar moet je dus wel een beetje tegen kunnen. Maar je hebt ook afsluitbare hokjes waar je je gang kan gaan.
Veel speelmogelijkheden (kruis, takel, bondagering boven zwembad etc). Het zwembad is soms behoorlijk koud, die zaterdag editie ook. Daarna ging dat wel weer goed. Eten is lekker, personeel is heel aardig. Sauna's zijn heel gemiddeld. Op maandagavond doen ze ook opgietingen.

En ja, het is heet. Kom niet in je leren broek :)

(en geef me even een seintje als je van plan bent te gaan zodat ik jullie kan meeten mocht ik er ook zijn :))
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Love2play

Bericht door Voleuse »

Bitemarks^ )t( schreef:Leuk! Dan gaan wij het gewoon eens proberen :)
En @Voleuse, wij hebben tegenwoordig ook een logeerkamer redelijk in de buurt van Arnhem. Van mij mag je best meerijden en blijven pitten als wij erheen gaan.
Laat maar weten hoor! ^^
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Love2play

Bericht door Voleuse »

Ik ga zaterdag als het goed is :). Gaan jullie ook Bitemarks & tippi? Want wij zoeken nog wel een slaapplek :mrgreen:
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Love2play

Bericht door Bitemarks »

Zaterdag hebben we een beurs (niet kinky, werk) en een verjaardag :( Dus dat gaat echt niet lukken.
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Love2play

Bericht door Voleuse »

Aww jammer!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Love2play

Bericht door isara »

Ik ga waarschijnlijk wel.

Maar ik denk dat ik te lui ben om iets met het blacklight thema te doen :gaap:
MarcuwSchnook

Re: Love2play

Bericht door MarcuwSchnook »

Ik heb van vrienden ervan gehoord... Eigenlijk alleen maar leuke ervaringen voor zover ik te weten ben gekomen.
Ben er wel nieuwsgierig naar, maar voel nog niet zo de behoefte als single er heen te gaan...
Plaats reactie