Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijgezel

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
ocean

Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijgezel

Bericht door ocean »

Hoi allemaal, een heleboel nieuw dus :)
Ik kom graag mee kijken op het forum om te ontdekken en te leren. Ik ben erg voorzichtig.... en ik hou van lol maken. Ik ben 1 keer erg verliefd geworden op een dom en ben er erg van geschrokken. Maar ik ben nieuwsgierig en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Liefs Ocean
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijg

Bericht door Crownless »

Welkom!

Geschrokken van verliefdheid op een Dom? Hoe kwam dat?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Oppergodin_Hera

Re: Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijg

Bericht door Oppergodin_Hera »

welkom, wie ben je nog meer?
MarcuwSchnook

Re: Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijg

Bericht door MarcuwSchnook »

Crownless schreef:Welkom!

Geschrokken van verliefdheid op een Dom? Hoe kwam dat?
Wat Crownless zegt...

Het komt over alsof het iets slechts is wat je overkomen is.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijg

Bericht door Arno »

Hoi

Welkom hier tussen ons waar je mag zijn wie je bent, maar ook wel nieuwsgierig naar iets meer over wie jij bent.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijg

Bericht door seleena »

Welkom veel plezier hier :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijg

Bericht door Ravelijne »

Welkom!
Guardian_s

Re: Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijg

Bericht door Guardian_s »

Welkom:-)
Mr.Castor

Re: Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijg

Bericht door Mr.Castor »

Dag ocean. ook welkom.
Hopenlijk gaan we ons hier beiden thuisvoelen. :)

Geschrokken van het verliefd zijn op je Dom.
Ik ben benieuwd hoe je daar zo van schrikt.
ocean

Re: Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijg

Bericht door ocean »

Hallo,

Bedankt voor de antwoorden. En oh ik zie wat jullie bedoelen.... geschrokken van verliefdheid. Ik bedoelde vanwege de ongekende intensiteit van de verliefdheid :-) Niet helemaal verkeerd dus maar wel even schrikken.

Ik vind het leuk een beetje mee te lezen wat ieders ervaringen zijn en hoe iedereen er op een eigen manier invulling aan geeft. Dat is voor mij hetzelfde... langzaam vormt een beeld van wat er ongeveer allemaal mogelijk is en wat mij wel en niet aanspreekt (zonder het nog echt allemaal uitgeprobeerd te hebben natuurlijk). Tja en dan zal er uiteindelijk nog een keer de stap komen om in de praktijk te kijken waar de grenzen nu echt liggen... maar, ik heb alle tijd. Voorlopig heb ik online ook al een heleboel plezier eigenlijk. En straks misschien een eerste echte date..... ?

Ook van deze site heb ik heel erg veel gelezen. En wat een enorme spannende wereld is het zeg.... jeetje waar was ik al die jaren denk ik wel eens. Wat was er nog veel meer dan ik wist, en wat heb ik veel gemist!

Het enige dat ik niet echt goed kan vinden is een echt leuke chatbox, die van wandering spirits krijg ik niet geopend. Nu ben ik niet zo handig hiermee dus het kan aan mij liggen.. maar mocht iemand een leuke tip hebben dan houd ik mij aanbevolen!

Liefs ocean
Mr.Castor

Re: Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijg

Bericht door Mr.Castor »

Als je vragen hebt dan kun je ze gewoon stellen hoor. Er zitten hier aardig wat mensen met ervaring dis je vast wel kunnen helpen bij het vinden van antwoorden. :)
Wel leuk te lezen dat je zo enthousiast bent. Dat maakt het geheel natuurlijk alleen maar spannender als het komt op het ontdekken van wat je allemaal wel en niet leuk lijkt. Over het algemeen blijft zich dat toch steeds door ontwikkelen en is er elke keer wel iets nieuws of iets waarvan je eerst dacht het niet leuk te vinden, maar dat je er nu wel nieuwsgierig naar bent.
Ben erg benieuwd hoe je hier zo in verzeild bent geraakt en hoe je nieuwsgierigheid en enthousiasme je tot op heden hebben geholpen in het je bewust laten worden van je wensen en behoeften in bdsm.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Nw bij wandering spirits... nw met BDSM.... nw als vrijg

Bericht door kitten »

Welkom!

Ik ben niet meer zo thuis in de chatrooms. Maar het forum is ook een goede plek voor je vragen! Alleen wat minder snel. ;)
Plaats reactie