Saunameet?

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Saunameet?

Bericht door Crownless »

Voor het wegzakt in het vrolijk topic: ik ben voooooor!

Wanneer en waar?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
perman
Berichten: 8
Lid geworden op: 10 aug 2009, 17:43

Re: Saunameet?

Bericht door perman »

Liefst op een zaterdag of eventueel een zondag, graag een dag dat we oppas kunnen regelen en in verband met krukken die niet echt veilig of fijn zijn in een sauna ergens na februari.
Maar zoals eerder al gemeld, wij zijn nogal moeizaam met planning (veel kindertaxi diensten in het weekend bijvoorbeeld) dus laat het zeker niet van ons afhangen.

De keuze voorkeur gaat niet naar een hele grote sauna zoals Elysium of Zwaluwhoeve, en een beetje centraal is ook fijn, maar eigenlijk maakt het niet echt veel uit.
.
Oppergodin_Hera

Re: Saunameet?

Bericht door Oppergodin_Hera »

Ik kan meer niet dan wel.Dus ik wacht de datum wel af. Mijn voorkeur gaat ook meer uit naar middelgroot dan zo heeel groot.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Saunameet?

Bericht door Ravelijne »

Zal ik niet gewoon toch eens informeren in Den Bosch dan? Het is echt een leuke sauna en ik vond het echt zo'n ontzettend luxe gevoel om niet op mijn woorden te hoeven letten.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Saunameet?

Bericht door Crownless »

Dat is op zich wel luxe. Maar kun je daar ook eten/drinken?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Saunameet?

Bericht door Ravelijne »

Ja hoor. Geen hele uitgebreide kaart, maar het was allemaal wel vers en lekker. :)
Mr.Castor

Re: Saunameet?

Bericht door Mr.Castor »

Helemaal puik idee!
Stond al even op de agenda, maar zo wordt een sauna extra gezellig. :)
Ik zie een datum met plezier tegemoet!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Saunameet?

Bericht door Crownless »

Wanneer is die sauna meet Ravelijne?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Saunameet?

Bericht door Ravelijne »

Oeps, sorry! Ik heb de informatie opgevraagd, maar toen ik thuiskwam was mijn computer overleden en toen was het er even bij ongeschoten. Mijn leen-laptop is geen goede vervanging voor mijn échte externe brein. Wacht, ik ga de info er even bijpakken.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Saunameet?

Bericht door Ravelijne »

Minimaal 8 personen. Bij minimaal 3 uur betaal je 18,50 pp. Voor elk uur extra komt daar 5 euro bij. Als je met heel veel bent (+/- 30) krijg je een uur gratis. De Saunameet Den Bosch zit altijd op ongeveer 30, en dat is nog goed te doen vind ik zelf. Het kan wat drukker zijn bij de bar, maar zelfs dat spreid met 30 man heel prima uit.. De kaart is vrij klein, tosti's en saté en zo, maar wel mooi opgemaakt met verse groenten & fruit en verse jus en alles voor hele redelijke prijzen (niet de normale 'sauna inflatie' die ik gewend ben). Echt avondeten hebben ze niet, na de saunameet gaat er vaak een hele groep samen nog uit eten (vorige keer geloog ik sushi).

Qua voorzieningen zijn er (even uit mijn hoofd) 2 kleine sauna's en een grote, een stoomcabine, een (buiten)zwembad, een warm voetenbad, koud dompelbad, de gebruikelijke afkoeldingen (emmer, nevel, douches etc.) en voldoende warme douches.Er is een bar en daarnaast banken om te zitten en verder nog wat tafeltjees om aan te eten. Er is ook een kleine rustruimte tussen het bar/eetgedeelte en het saunagedeelte. Alles schoon, netjes en hele vriendelijke mensen. Het kan op een zaterdag, datum in overleg. Doordeweeks kan ook, maar dat is waarschijnlijk minder handig te plannen voor ons? Zeg maar of het jullie dit wat lijkt, of dat een grotere sauna met uitgebreidere keuken de voorkeur heeft. :)

Edit: nog wat van de voorzieningen toegevoegd die ik vergeten was.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Saunameet?

Bericht door Ravelijne »

Hmmm, na de edit staat het er ineens in duplo. Kan een mod even de eerste (kortste) weghalen?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Saunameet?

Bericht door kitten »

Ik vind het een mooie optie! :) Wij hebben voor mei waarschijnlijk geen budget, maar ik zou best willen. :)
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Saunameet?

Bericht door isara »

Ik vind het prima klinken! Betekent dat dat we die sauna (Den Bosch? naam?) met 10/15 (of meer) man kunnen afhuren?

Ook voor!
Gebruikersavatar
Dreamer74
Berichten: 19
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:28

Re: Saunameet?

Bericht door Dreamer74 »

klinkt idd goed.. ik lees mee voor de datum :D
Don't judge a book by it's cover... discover what you can do with the book.. ;)

The best way to make your dreams come true is to wake up....
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Saunameet?

Bericht door Ravelijne »

Om een datum te prikken moeten we minimaal 8 geinteresseerden hebben. Mij lijkt 4 uur wel het minimum voor een relaxte middag maar ik denk dat we met WS alleen waarschijnlijk niet aan 30 man komen, dus dan is het 18,50 + 5 = 23,50 pp. Tot nu toe in dit topic maar 3 reacties, dus we zitten nog niet aan acht, helaas. Hebben we genoeg geinteresseerden om dat op korte termijn te organiseren, of liever wachten tot na Mei als er misschien meer mensen mee willen? Of als mensen toch liever naar een andere sauna willen vind ik het ook prima, kan ook prima in dit draadje georganiseerd worden, toch?
Plaats reactie