Hoi

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Mr.Castor

Re: Hoi

Bericht door Mr.Castor »

Ik geloof er ook in dat je een klik kunt krijgen met iemand via internet. Of dat via een forum, chat of andere social media is maakt niet zoveel uit. Subtiele hints zijn vaak niet voldoende om je gevoelens/wensen aan te geven bij de andere. Je mag best iets grover geschut inzetten, dan helpt naar mijn mening vaak wel. ;)
Als je je gevoelens niet meer weg wilt stoppe, waarom zou je dan te subtiel omgaan met je hints?

Mocht je denken "goh. Die lijkt me wel leuk om eens kennis mee te maken." stuur m dan gewoon een berichtje en dan komt de rest vanzelf. Klikt t niet dan hou je er misschien nog een leuke kennis aan over en klikt het wel dan is dat natuurlijk alleen maar een bonus. Uiteindelijk gaat het wel goedkomen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Hoi

Bericht door kitten »

Hey Fleur, is die Castor niks voor jou? :D (Sorry, was ik de enige die dit zag gebeuren? :clown: )
Mr.Castor

Re: Hoi

Bericht door Mr.Castor »

Jij ziet altijd alles gebeuren kitten. :)
Lief dat je het balletje op gooit. ;)
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hoi

Bericht door Peter^ »

Welkom terug. Ik sluit me aan bij o.a. de tips van Voleuse. Ik heb net een fijne D/s speelrelatie achter de rug, die voortkwam uit een toevallige ontmoeting op een bdsm meeting. Mijn beste ervaringen zijn ontstaan uit het ontmoeten en contacten leggen met gelijkwaardige MENSEN, niet met mogelijke Dominanten of subs. Succes
Geniet van de positieve momenten.
3vil

Re: Hoi

Bericht door 3vil »

Hoi. Welkom , net als ik ook nieuw op de site
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Wat ik niks aan vind en ook niet geloofwaardig, zijn die gesprekken waarbij al duidelijk is dat ik t onderdanige typje ben en de ander de dominant. Ik heb ze ook wel es gehad. Was niks..

Is het gek dat ik er best niet lekker van in mijn vel kom te zitten? Ik snap dat niks af te dwingen valt maar na verschrikkelijk gestuiter en het besef dat er niks is..Hoe vul ik mijn verlangen in/op. Ja, ergens parkeren heb ik al 8 jaar gedaan.
En de man die 't weer triggerde is écht niet goed voor me. Terwijl hij zo geloofwaardig was. En zeer Dominant. Maar helaas.

Hoi 3vil.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Hoi

Bericht door thaliya »

Wat Voleuse ook al eerder zei: ga naar munches, feestjes, bijeenkomsten en leer andere mensen kennen. Stuiteren is enorm vervelend maar hopelijk vindt je op die manier iemand en anders kun je er in ieder geval met mensen over praten.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Mr.Castor

Re: Hoi

Bericht door Mr.Castor »

Het gaat er denk ik ook vooral om dat je iets doet waarbij je je goed voelt.
Bdsm moet een leuke, natuurlijke beleving zijn en niets een geforceerde situatie. Naar mijn mening zou zo'n beleving alleen goed tot uiting komen als beide participanten elkaar aanvoelen en een goed gevoel kunnen geven. Voor mij betekend dat ook dat je als twee volwaardige personen door 1 deur moet kunnen en dat je elkaar ook als mens respecteert en behandeld buiten een eventuele Bdsm relatie om. Natuurlijk verschillen de meningen nog wel eens, maar dat ligt vooral aan persoonlijke beleving van die personen.
Ik leer eventuele partner ook graag persoonlijk kennen naast een eventuele Bdsm beleving met elkaar. En zo te horen is dat ook wat jij graag ziet. Ik kan me in die zin dus goed relateren met je opmerking over gesprekken waarin al meteen duidelijk wordt gestuurd naar een machtsverhouding. Ik vind het ook redelijk van je dat je dus iets zoekt wat op beide vlakken goed bij je past.
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Pff ik blijf verschrikkelijk stuiteren.

Waar vind ik dan die munches? Over praten zou fijn zijn.
:shutup:
Ik zoek juist níks in mijn eigen regio.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Hoi

Bericht door thaliya »

In welke regio zoek je wel? Zit je al op Fetlife? Daar worden veel munches aangekondigd.
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Hoi

Bericht door kitten »

Ja, waar wil je heen? Misschien kunnen we je helpen zoeken. :) Ik weet een leuke in Brabant, bijvoorbeeld.
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Hoi

Bericht door Yara »

Vrienden van mij gaan graag naar een lunch in Amsterdam.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Toch maar opnieuw aangemeld bij Fetlife. Ik had dit ooit eerder gedaan en vond het toen niet leuk en direct m'n account beeindigd. :lol:
Maar nu vind ik het al zoveel beter!! Ik lees dingen hmmm. :worshippy:
Fijn dat ik ff kan zeuren hier. Ik besef me dat ik erop af moet. En het grappige vind ik, wil ik dat nu ook.
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Hoi

Bericht door isara »

Als je op Fetlife bovenaan klikt op events en dan op het tabblad near me, dan zie je wat er aan events (munches) in de buurt is.
Er zijn maandelijkse munches in Utrecht, Amsterdam, Den Haag, ik dacht Rotterdam, Nijmegen (die van mij!) en Arnhem. Ook in Enschede, Almere, Groningen en Den Bosch worden dingen gedaan.
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Hoi isara,

Oke. Ik zal daar ook es kijken.
Ik lees nu door alle Kingsters living in Netherlands.

Heb fetishen toegevoegd en pfff ik word er echt wild van. :lol: :yes:

Ik merkte dat ik op Twitter enzo ook makkelijker contract leg met anderen en dan hopen dat ze kinky zijn. Maar dit is natuurlijk toch makkelijker zo... :lol: Of nou ja, tis nog wel een stap.

En wat Mr.Castor zei dat als ik mijn gevoelens niet meer wil wegstoppen -inderdaad- waarom dan nog subtiel te werk gaan.
Dat heeft me echt aan het denken gezet.

Thanks dus.
Plaats reactie