Hoi

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
fleur-

Hoi

Bericht door fleur- »

Hoi,

Zit ik hier. Weer. Zo voelt het in iedergeval. Op de site Wandering Spirits las ik al in 2004/2005. Ontdekte ik wat ik zo lekker vind helemaal niet gek is. 25 was ik toen.
Is dat echt 12 jaar geleden?
Het is er nog steeds. Het komt altijd weer terug. Subgevoelens. Sub zijn. Name it.
Absoluut onderdanig in ieder geval. :)

Ik wijk af, ik wil me graag kort voorstellen. Ben dus 37 jaar. Weinig ervaring met BDSM.
En wil het niet wéér in de ijskast zetten en wachten op 'betere tijden'.
Wie weet door erover te praten kalmeert het mijn stuitergedrag. :lol:
Maar ben ook gewoon verdrietig doordat het zo moeilijk is om te vinden wat bij je past. Ik stuiter zo dat het ook gevaarlijk wordt zeg maar. :nopompom:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Hoi

Bericht door Crownless »

Welkom terug in ieder geval.

Balen dat je zo stuitert :( hoe wordt dat gevaarlijk voor je?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Omdat ik al snel reageer als iemand dominant doet...
Maar dan is het eigenlijk gewoon misbruik maken van mijn onderdanigheid.
En ik ben er écht gevoelig voor. Paar woorden. Dwingend zijn. Bam en ik doe alles wat die persoon zegt. :(
Oppergodin_Hera

Re: Hoi

Bericht door Oppergodin_Hera »

welkom hier
Guardian_s

Re: Hoi

Bericht door Guardian_s »

Welkom terug Fleur :)
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Hoi

Bericht door Bitemarks »

Welkom fleur.

*zet koffie, thee en appelgebak in het topic*
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Dankjewel.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Hoi

Bericht door Arno »

Hoi

Welkom terug, en ik snap jouw gevoelens wel. Je ziet ze wel vaker, ik heb het ook een tijd gehad. Veel behoefte aan rust en daardoor knap ongeduldig daarvan worden.

Maar het is toch raadzaam om rustig verder te zoeken door munches en bijeenkomsten te bezoeken, en zo veel mensen te leren kennen en van daaruit kijken of iemand bij je past.

Ik wens je daar veel succes mee.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
MarcuwSchnook

Re: Hoi

Bericht door MarcuwSchnook »

Welkom terug ook :)
chats

Re: Hoi

Bericht door chats »

Welkom :)
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Hoi

Bericht door thaliya »

Welkom! Je gevoelens zijn herkenbaar!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Mr.Castor

Re: Hoi

Bericht door Mr.Castor »

Dag fleur

Welkom op wandeling!
Ik vind het heel goed van je dat je inspeelt op de gevoelens die je hebt. Ik ken het gevoel ook van mijn kant uit. Ook een reden waarom ik weer terug ben op wandeling. Misschien dat ik op deze manier een goede invullen weet te krijgen. Hopelijk werkt het voor jou ook. :)
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Ik typ het hele weekend al wat en dan haal ik het weg. :lol:
Het doet me weer zo denken aan ruim 10 jaar terug. Veel over schrijven, praten, chatten en lezen. Maar er is nooit wat gebeurd.
En heb na zolang zoeken en hopen mijn gevoelens toen maar in de ijskast gezet.
Dát wil ik niet weer doen. Ik kan alles redeneren wat en hoe ik ermee om kan gaan. Maar ik wil echt maar 1 ding.

Bestaat dat trouwens? Dat je per toeval tegen ern dominant type aanloopt. Al dan niet via social media. Ik wil ook weer graag hints geven. :hypocrite: Sieraden dragen die m'n onderdanigheid laten zien.
Ik like op Insta en Twitter submissive foto's of tweets.
Juist het soort van toeval vind ik zo leuk..
Ik sprak met iemand die van nature dominant is. Ik merk het in álles. Maar deze man doet niks met me. Of iig te weinig. Dat kan natuurlijk. Wel heel jammer!! Dan gelóóf ik er es 1. Wil hij niet. :frusty:

Ik post deze toch maar..
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Hoi

Bericht door Arno »

Het is zeker mogelijk dat je bij toeval tegen een dominant aanloopt, het is bij mij ook gebeurt. Ik ging bij een SM-club op bezoek bij een nieuwe dame voor een eenmalige afspraak om te kijken of het wat voor mij was.

En er was gelijk een enorme klik, en nu iets meer dan 2 jaar verder is zij allang bij die club weg maar hebben wij samen een heel mooie D/s+ opgebouwd. Dus het is zeker wel mogelijk.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Hoi

Bericht door Voleuse »

Ik denk dat het soort subtiele hints die jij noemt nou niet echt gaan werken. Ik geloof ook niet in iemand die 'van nature dominant is'. Niet alle subs zijn in het echte leven verlegen! En ik ken ook een hele rustige introverte man die de naarste shit met zijn vriendin uithaalt.
Ik zou je aanraden om andere kinksters op te zoeken. Ga naar munches, meetings, probeer wat dingen uit en leer mensen kennen. Dan zie je dat kinksters hele normale mensen zijn. Dan ontmoet je vanzelf potentiele speelpartners.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie