Hoi

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Ik zit nu op fl. En oh wat leuk. :)
Maar heb een paar vragen.
- Kan ik zien hoe actief sommige 'accounts' zijn?
- En hoe kan ik iemand toevoegen? Dat mag/hoort niet zomaar. Maar stuur ik dan direct een mail? Hoe gaat dat?
- En kun je ook foto's liken?
- En pfff die fetishen. :static:
Hoe zit dat qua toevoegen? Ik kan zooooooveel toevoegen is dat dan niet overdreven? Of gaat het om het belangrijkste?

En waarom wordt alles bijgehouden wanneer ik iets doe? :)
Guardian_s

Re: Hoi

Bericht door Guardian_s »

FetLife is eigenlijk gewoon kinky FaceBook maar dan ook nog eens veel leuker :D

-Dat kan je zien bij de "Latest activities" als iemand 3 jaar niets gepost heeft is het account niet meer zo actief meestal ;)
-Sommigen vinden het prima als je ze "out of thebleu" "Frienship request" stuurt, maar de meesten stellen het toch wel op prijs als je eerst even een "Message"
stuurt waarom je vriendjes wil worden :)
-Ja dat kan, recht van de foto zie je daar een knopje "Love this pic" voor.

Persoonlijk zou ik zeggen doe de belangrijkste, die die jou echt aanspreken, meer kan altijd nog, als je ze ontdekt en er van genoten hebt ;)
Mr.Castor

Re: Hoi

Bericht door Mr.Castor »

Zo te horen is er iemand die hyperstuiter is en helemaal gek gaat op fl. :P
lol.
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Hahaha ;) Mr.Castor.
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Ik slaap nooit meer.
Ga je leuke fouten maken. :yummie:
:shutup:
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Hoi

Bericht door Crownless »

Ehm... fleur? Wat ben je allemaal aan het doen? Ik snap het niet zo goed.

Ik vind het supertof dat je gevonden hebt wat je zoekt en enthousiast wordt. Maar omdat je eerder zei dat je steeds foute mensen trof maak ik me wel een beetje zorgen.

Ik wil niet zeggen dat je kunt voorkomen narigheid tegen te komen. Narigheid kun je overal tegenkomen, en als je dat tegen komt heb je pech en is dat niet jouw schuld. Narigheid hoort niet.

Maar ik zou je wel gunnen dat je, ondanks je 'omg geil stuiters IK WIL ALLES NU!', je ook je eigen grenzen belangrijk genoeg vindt om tegen een potentieel geil iets te zeggen: weet je, dit voelt nog niet ok.

In mijn ogen zijn de beste subs de subs die weten wat ze wel en niet willen, en daar duidelijk over zijn (En kunnen zeggen waarom ze dat met mij willen doen, en niet een random chickie die een zweep vast heeft ;) ).
Dat zegt mij namelijk dat ze hun grenzen de moeite waard vinden, en zichzelf de moeite waard om voor te zorgen. En dat maakt de overgave extra mooi. Omdat ze mij dan vertrouwen met hun grenzen.

En natuurlijk, iemand die zegt: je mag alles met me doen, vertrouwt er vast ook op dat ik ze dan niet vermoord (hoop ik). Maar een duidelijke: dit wil ik, en dit wil ik niet, geeft handvatten.

Snap je wat ik probeer te zeggen?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Hoi

Bericht door Arno »

Hoi

Ben het met Crownless eens dat je voorzichtig moet zijn ondanks dat je enorm aan het stuiteren bent, want ook op FL is niet iedereen zo aardig als dat ze zich voordoen. Dus wees toch wel een beetje voorzichtig met jezelf, want dat ben je meer dan waard.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Hoi

Bericht door kitten »

fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Ja het lijkt of ik nu mss te snel wil. Maar ik heb wel degelijk grenzen.
En die andere man..daar was ik nooit op ingegaan.
En ook op fl ga ik rustig te werk.
Ik stuiter omdat ik me besef dat het nog best wat tijd gaat duren.
Lief van jullie om bezorgdheid. Nu op mijn werk. Later meer. X
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Ik ben ook zeker van plan naar munches te gaan. Ik ben vooral enthousiast! Over de stappen die ik nu ga maken.
Mr.Castor

Re: Hoi

Bericht door Mr.Castor »

Ik ben het wel eens met Crown en Arno wat veiligheid betreft.
Een vertrouwensband is wel belangrijk als je je inderdaad zo volledig wilt overgeven aan iemand.
Je wilt natuurlijk niet dat het een eenmalige beleving word. :)
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Maar hoezo eenmalige beleving? Omdat de kans bestaat dat iemand je nek bij wijze van spreke omdraait? :(
Mr.Castor

Re: Hoi

Bericht door Mr.Castor »

Ik acht de kans niet hoog, maar we bedoelen meer aan te geven dat je naast je enthousiasme er voor moet zorgen dat je in elk geval je gezondheid hogere prioriteit geeft dan je stuiter gehalte. Niemand houd je tegen enthousiast te zijn over dingen die je leuk vind. :)
fleur-

Re: Hoi

Bericht door fleur- »

Toegeven aan m'n stuitergedrag is goed voor m'n gezondheid. ;)

Grapje. :static:

Maar, hoe dan?
Misschien zie ik iets over het hoofd.
Hoe zorg ik voor mijn gezondheid mbt dit?
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Hoi

Bericht door Ravelijne »

Gewoon hetzelfde als met alle dating. Gebruik je intuïtie èn je gezond verstand, loop niet te hard van stapel en dat soort dingen. Als je iets gaat doen waar een bepaalde mate van 'vakkennis' voor nodig is (zoals bijvoorbeeld touwbondage en in het bijzonder suspension), dat je genoeg weet om te beoordelen of iemand idd weet wat hij/zij doet. Zorg dat je zelf ook een beeld vormt van wat voor risico's je wel en niet wil nemen. Heb het van te voren over wel/geen seks en wees heel specifiek over wat je onder seks verstaat (als degene tegenover je alleen neuken als seks ziet, terwijl voor mij strelen van erogene zones over kleding heen al seks is, kunnen we de plank behoorlijk misslaan, samen. Heb het zeker ook over veilige seks. Als je de eerste keer met iemand afspreekt, tref elkaar op een openbare plek en zorg dat je eigen vervoer hebt. Als je voor het eerst met iemand gaat spelen kun je er ook voor kiezen om dat bijvoorbeeld op een (kleinschalig speelfeest) te doen. Niet dat de andere gasten jouw bodyguard zijn, maar zeker als er een feest-safeword is, kan dat wel wat extra veiligheid bieden.

Ik denk dat BDSM dating niet riskanter is dan vanilla dating, maar daar geldt eigenlijk ook dat je je hoofd er wel bij moet houden. :)
Plaats reactie