zaadjes, plantjes en tuin-meet

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie

Heb je interesse in een zaadjesmeet?

nee
2
100%
zaterdag 19 maart
0
Geen stemmen
zondag 20 maart
0
Geen stemmen
zaterdag 26 maart
0
Geen stemmen
zondag 27 maart (1e Paasdag, inclusief Paasvuur op 5 minuten lopen van ons huis als je lang genoeg blijft)
0
Geen stemmen
maandag 28 maart (2e Paasdag)
0
Geen stemmen
zaterdag 2 april
0
Geen stemmen
zondag 3 april
0
Geen stemmen
zaterdag 9 april
0
Geen stemmen
zondag 10 april
0
Geen stemmen
 
Totaal aantal stemmen: 2

Gebruikersavatar
cinderella
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 aug 2009, 10:58
Locatie: Overijssel

zaadjes, plantjes en tuin-meet

Bericht door cinderella »

Vorig jaar heb ik al eens een balletje opgegooid, en aangezien in de tuincentra de zaden al weer in de schappen liggen, en ik deze weken wil gaan beginnen met het voorzaaien van de vruchtgroenten, wordt het eens tijd om het concreet te maken.

Wie heeft er zin om samen zaadjes en plantjes uit te wisselen? Zelf dacht ik dat het misschien ook leuk is om er een dagje van te maken en ook samen wat te gaan knutselen voor in de tuin, voor binnen of voor de vogeltjes of egels. Of misschien heb je nog potten of gereedschap dat je niet (meer) gebruikt en wilt ruilen of weggeven. (btw, lege wc-rolletjes en melkpakken zijn i.v.m. het voorzaaien elk jaar hier erg welkom)

Zelf dacht ik om het bij ons thuis te doen, aangezien we zowel binnen als buiten genoeg ruimte hebben om te knutselen. Dat is ongeveer een kwartier rijden vanaf Deventer, en er zijn mogelijkheden om te overnachten.

Wat ik precies aan groenten ga voorzaaien weet ik op dit moment nog niet, maar voor wie wil heb ik wel een heleboel salie wat kan worden weggestoken. Als er interesse blijkt, probeer ik de lijst van de week te posten.
toen doet er nu niet meer toe
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: zaadjes, plantjes en tuin-meet

Bericht door Jezebel »

Het lijkt mij heel leuk, maar ik weet niet hoe haalbaar het is voor mij om binnenkort af te sppeken. Ik houd het topic in de gaten :)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
MarcuwSchnook

Re: zaadjes, plantjes en tuin-meet

Bericht door MarcuwSchnook »

Ik heb geen groene vingers - daarom ben ik blij met de 2 heren die ik heb gevonden die voor mij de tuinzaken regelen.
Scheelt een hoop gedoe.
Dus deze meet sla ik over ...
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: zaadjes, plantjes en tuin-meet

Bericht door Crownless »

Nee, sorry. Ik ben meer van de kamerplanten en daar heb ik er nu al teveel van.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Plaats reactie