Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door leonietje »

Vandaag had ik een minder goede dag. Ik slaap al een week slecht. Mijn hoofd is op hol geslagen wat er voor zorgt dat ik pas tegen half 3 in slaap val. Mijn wekker gaat wel om 7.30uur en ik ben de hele week pas om 22uur thuis 's avonds. Dat breekt een keer op en mijn breekunt was vanmiddag. Flirten hadden we vandaag bijna geen mogelijkheid voor omdat hij veel op de andere verdieping van ons pand bezig was. Ik was moe en had het niet druk. Ook in de pauze liepen we elkaar steeds mis. Toen hij op een gegeven moment boven kwam vroeg ie wat er was maar ik kon natuurlijk niet zeggen dat ik baalde dat we elkaar zo weinig zagen. Ik mompelde wat over slecht slapen en hij wilde weten hoe dat kwam. Gelukkig werd ik gered door een klant die graag geholpen wilde worden. Vlak voor hij naar huis ging vroeg hij me om vanavond mee te gaan stappen en wat wilde ik graag 1 op 1 tijd met hem. En hij is altijd het weekend vrij en ik ben aansluitend maandag en dinsdag vrij. Voor ik hem weer zou zien zou het dus woensdag zijn. Maar mijn kwartje was zo enorm op. En toen had ik ineens ook nog keuzestress. Ging ik voor vertrouwd naar huis of naar een leuke vermoeiende date... Nadat ik redelijk in paniek een berichtje naar huis gestuurd heb kwam Heerscher ff aanwaaien op mn werk. Hij werkt daar ook in de buurt en samen hebben we de keus gemaakt dat ik toch naar huis zou gaan. Ik heb mn collega een berichtje gestuurd want die was net weg. Dat ik niet mee zou gaan en verteld dat ik de hele week al een op hol geslagen hoofd heb en hem echt heel leuk vind en dat ik daarom slecht slaap. Dat nam hij gelukkig goed op.

Ergens baal ik als een stekker dat ik hem pas woensdag zie aan de andere kant is dit veel verstandiger. En hoop ik maar dat hij niet wegloopt ;)
Nu ga ik proberen te slapen zodat ik woensdag weer fit ben voor mn 2de date.
Slaap lekker allemaal
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door Peter^ »

Beetje uitgerust? Wat een ontwikkelingen zeg. Uit alle posts is mij niet duidelijk of jij alleen een vanille relatie of ook een D/s relatie met hem wilt. In het laatste geval: wie zie jij dan als de D?
Geniet van de positieve momenten.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door leonietje »

Ja lekker een paar dagen vrij geweest. Dat was wel fijn om mn hoofd ook weer een beetje rustig te krijgen. Ik ben zelf niet nilla dus een compleet nilla relatie zou voor mij niet werken. Ik weet eigenlijk ook nog niet of hij van bdsm houd of niet. En hoe hij er tegenover staat. Ik hoop dat hij er voor open staat en als dat zo is moet ie ook nog een beetje dominant zijn. In zijn werk neemt hij in ieder geval heel makkelijk de leiding en is heel duidelijk in wat hij wil. Dus dat vind ik positief. En ik denk eigenlijk dat het best kan werken 2 dominante mannen. Met Heerscher is er eigenlijk nooit een 24/7 D/s relatie geweest. Daarvoor is er gewoon teveel een dagelijks leven met werk en poly en kinderen in huis. Tijdens de seks /spel is er wel altijd een machtsverhouding tussen ons en dat loopt soms nog wel eens een poosje door maar het gebeurd ook wel dat we na de seks er weer klaar mee zijn en de gewone dagelijkse dingen weer oppakken. Dus daar zie ik nog geen problemen in eigenlijk.
Verder ga ik morgenavond vanuit mn werk naar mn date en blijf daar voor het eerst slapen zodat we de volgende morgen achter elkaar aan kunnen rijden naar het werk. (samen naar huis kan niet want we hebben verschillende eindtijden).
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door leonietje »

Oke ik dwaal een beetje af. Dit topic begint meer een update topic te worden met wat ik nu weer heb meegemaakt dan echt een vragen topic. Maar ik heb vorige week echt een fijne date gehad. En in plaats van 1 nachtje hebben we er meteen nog een nacht achteraan geplakt. En het was zo fijn! Ik heb hem nog niet verteld van de kink. Maar ik heb wel de beste nilla seks OOIT gehad. Ik wist gewoon niet eens van mezelf dat ik daar van kon genieten. Tot nu toe vond ik nilla seks altijd best wel saai! Dus daar was ik best wel van onder de indruk. Ik heb 3 onwijs fijne drukke dagen gehad met werk, flirten op werk, samen slapen, en de laatste dag was ik overdag vrij en heb nog wat vrienden/familiebezoekjes gedaan. na zijn werk nog even samen gegeten en toen weer naar huis. Daar aangekomen sloeg mijn gevoel om. Ik was ineens niet meer te genieten, voelde me onwijs klote en had geen flauw idee hoe dat kwam. Tussen mij en Heerscher was alles nog steeds oké ik hield nog van hem en hij nog steeds van mij. Ik had fijne dagen gehad dus waarom voelde ik me dan zo rot? Ik was vast moe en overprikkeld. Dus maar vroeg naar bed gegaan. Maar 's ochtends was dat gevoel nog steeds niet weg ik voelde me nog steeds onwijs kut. Zo heb ik een paar uur in bed onder een dekentje gelegen met geregeld huilbuien. Ik had die nacht alleen geslapen dus ik hoefde niemand te vertellen dat ik helemaal niet blij was. Totdat ik een berichtje kreeg van een goede vriend. Hoe het met me ging na de date? Nou ja eigenlijk heel erg kut en ik weet niet waarom... Ik heb geen reden om verdrietig te zijn en toch ben ik het wel.
Na even wat gepraat te hebben riep hij ineens dat ik een subdrop had maar dan zonder het subben... Toen viel het kwartje en besefte ik me dat hij gelijk had. Ik had een enorme drop te pakken. Ik had hem niet herkend en Heerscher had hem die avond ervoor ook niet herkend want ik had immers niet gesubt. vlak daarna kwam Heerscher de kamer binnen en hebben we geknuffeld en heb ik alles verteld over mn drop. Vanaf dat moment gaat het weer een stuk beter.

Vrijdag slaap ik weer bij m'n date en gaan we ook praten over het hele poly gebeuren. Hij vind dat volgens mij nog best wel ingewikkeld en weet niet zo goed wat hij er mee moet dat snap ik ook best wel. Ik heb wel de angst dat hij uiteindelijk niets kan met poly en dat het daarop stuk loopt. Dat zou ik wel echt kut vinden want ik vind hem namelijk wel steeds leuker en leuker..
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door Crownless »

Voor mij was het een openbaring dat ik een sub-drop had na een LARP waar heftige emoties bij kwamen kijken. Like, wtf, het lijkt wel een subdrop maar ik heb niet gesubt? Da fuk? Maar het kan. Je kunt een drop hebben van alles wat tof was en dan ineens weer naar orde van de dag. Kijk maar naar mensen na vakantie (kampeermeet iemand?) Of een hele fijne tijd. Het kan.

Maar wel rot dat je het pas laat door had! Knuffels.

Ik vind het fijn te horen dat iedereen er bewust en integer mee bezig is.

En nu ben ik wel nieuwsgierig, wat maakt de nilla seks zo fantastisch?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door Ravelijne »

Wat fijn voor je dat de date zo fijn was. :) Drop kan inderdaad overal van komen. Is een boek over poly-relaties misschien iets voor hem? Als er eentje is waar je je zelf ook een beetje in kan vinden en wat jouw ervaring (mede) weergeeft, is het misschien een nuttige toevoeging. Kan hij zich een beetje een beeld vormen van wat kan en hoe andere mensen dat doen.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door leonietje »

Dankjewel voor de reacties. Ik heb zelf eigenlijk nog nooit een boek gelezen over poly relaties... Dus ik zou echt niet weten welk boek ik hem dan moet aanraden. Maar laten we eens beginnen met gewoon praten. Ik wil hem graag voorstellen aan de rest van mn gezin dat zou al helpen om hem te laten zien dat we niet eng zijn. Hem een keer meeslepen naar een poly avond is misschien ook wel wat.

Over de Nilla seks... Ik weet niet precies hoe die dat deed. Maar eigenlijk was het gewoon heel lief en zachtjes en lekker wat hij met zn handen deed en hij reageerde precies goed op mijn reacties. En toen wist hij me best lang op het randje van klaarkomen te houden zonder dat het allemaal overgevoelig werd. Ik ben er niet zeker van of hij dat expres deed of dat hij uberhaubt doorhad dat hij me op het randje hield. Misschien moet ik hem dat eens vragen..

Vroeger toen ik nog alleen woonde had ik best vaak last van een drop als ik weer alleen thuis kwam na een leuk weekend. En het hielp me daarvan bewust te zijn dat het kon komen. Maar nu had ik het gewoon niet zien aankomen. Achteraf gezien had ik het een week eerder na mn eerste date ook wel een beetje. Maar niet zo extreem als nu. Ik hoop dat het gaat wennen en dat ik niet elke keer zo onuitstaanbaar ben na die tijd want dat is niet handig.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door kitten »

Ahwww, we weten waardoor het komt. Dat helpt ons ook weer. :hug:
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door leonietje »

Update: het gaat niet zo goed. Ik denk dat hij het hele poly gebeuren toch te ingewikkeld vind. Ik had voorgesteld om vandaag (zondag) met zn alle te lunchen zodat hij Heerscher, Kitten en Dacrael ook een keer gesproken had. Dat is best belangrijk voor mij. En daarna wilde ik hem ook uitnodigen voor ons trouwen. Hij roept via whatsapp de hele week al dat we het daar rl over moeten hebben. Woensdag was ik daar en toen vond ik het moeilijk om erover te beginnen. Ik zou daar blijven slapen en ik wilde de 2uurtjes dat we elkaar wakker zouden zien niet verpesten met een moeilijk gesprek en ik was gewoon bang dat hij niet wilde... Toen zou hij mij vrijdag bellen. Dat deed hij niet was ie vergeten. En gisteravond belde hij dan toch.. Terwijl ik in een restaurant zat. En daarna was hij niet bereikbaar. Toen kwam er via de whatsapp uit dat hij vandaag niet wilde lunchen maar dat ie me rl wel zou uitleggen waarom. Ik heb nog geprobeerd om 1 op 1 af te spreken want ik wil hier over praten. Maar hij ging stappen en wist nog niet hoe hij zich vandaag zou voelen. Dus ik word gewoon aan het lijntje gehouden en dat vind ik niet tof. En het maakt me onzeker. Zeg gewoon waar ik aan toe ben dat is tenminste duidelijk. Nu ben ik nog in het stadium dat ik ook goede vrienden/goede collega's kan blijven. En dat wil ik ook graag zo houden. Ondertussen is het zondag morgen en zit ik waarschijnlijk mn dag alleen uit omdat iedereen al plannen heeft gemaakt en straks de deur uit gaat. En daar baal ik van :(
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door Voleuse »

Wat stom Leonie :(. Jammer ook dat hij het gesprek uit de weg gaat.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door leonietje »

We hebben gebeld. Het gesprek was helder en duidelijk. Wel friends with benefits geen relatie. Hij wil me niet delen in een serieuze relatie. Hij denkt dat hij dat gewoon niet kan. Hij vind de avondjes samen wel tof en ik ook. Dus dat blijven we af en toe gewoon doen. Ik ben daar oké mee. Van mijn kant was er wel potentie voor eventueel meer. Maar daar ging ik niet standaard vanuit. Het is fijn dat het nu helder is. Dit is makkelijker in mn hoofd met de verdeling van aandacht. Mn date alleen als het mij uitkomt. En dus makkelijker om een keer nee te zeggen. In een relatie moet je toch wat meer rekening houden met elkaar.
Guardian_s

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door Guardian_s »

Fijn dat het nu in ieder geval duidelijk is waar jullie samen staan :)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door Ravelijne »

Fijn dat er helderheid is en dat jullie de fijne avondjes kunnen voortzetten.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door leonietje »

Oké het hoge woord is eruit! Hij weet van bdsm. We lagen samen in bed en ik lig hem iets te vertellen. Waarop hij een facepalm maakt waarbij hij zichzelf iets te hard voor zn hoofd slaat. Ik lig in een deuk en maak daarbij de opmerking: vind je dat lekker? Hij: nee jij wel? En ik was zo overbluft door die vraag terug dat ik net een seconde te lang wachtte met antwoorden. Waarom hij zei: shit jij wel! En ik stamelde alleen maar: ow kut, euh nee.. Ja.. Misschien.. Naja toen maar gewoon uit de kast gekomen. Zijn reactie was: ik niet maar als jij dat leuk vind is dat oké hoor! En vlak daarna viel hij in slaap (want laat) en lag ik nog wakker met het gevoel van dafuq wat gebeurde er nou net eigenlijk? Hij denkt zelf blijkbaar dat hij helemaal niet kinky is maar ik denk dat ie nog wel een klein beetje te perverteren is. Al vind ik het ook wel leuk om m'n nilla kant wat verder te ontdekken. Dus wordt vervolgd!
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 91
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Hoe kom je erachter of iemand nilla is of niet?

Bericht door puppie »

Waar ligt de lijn? Veel mensen denken bij bdsm al heel snel aan de extreme dingen, terwijl een tandje terug wel leuk gevonden wordt, alleen niet als zodanig bestempeld wordt.
Zolang je het samen leuk hebt is het toch goed?! Of dat nou onder de noemer bdsm, kinky of nilla is :)
Plaats reactie