D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door tessie »

Wie is een echte Big spender, en wie verdient het meeste geld? Wie scoort het beste koopje? Maak het mee bij D’s United 20 – Show me the money!

### Algemene party-info
Het feest zal op vrijdag 20 mei om 20.00 uur beginnen en duren tot 03.00 uur. Het thema gedeelte van de avond duurt ongeveer van 20.30 tot 00.00 uur. Daarna is iedereen vrij om te doen wat hij/zij zelf wil. Het feest zal plaatsvinden in Club Bananas te Den Haag. We hebben de hele bovenverdieping tot onze beschikking, die bestaat uit twee ruime speelruimtes, met eigen kleedkamer, bar, speeltoestellen, twee bedden, lekkere lounge banken, jacuzzi en ruim ligbad.
Het feest kost EUR 22,50. Dit bedrag dient contant (en zoveel mogelijk gepast) bij binnenkomst te worden voldaan. Drankjes en hapjes zijn inclusief.


### Thema
Deze avond is het doel van de subs om zoveel mogelijk geld verdienen, voor hun D of B.
De D’s krijgen bij binnenkomst een enveloppe met (nep)geld en betalen deze avond voor elke handeling die zij met een sub willen doen. Alles van het halen van een drankje tot een uitgebreid spel, niks is gratis.
Er zijn geen vaste prijzen. Het staat iedereen vrij te onderhandelen. De subs doen natuurlijk hun best om zo’n hoog mogelijk prijs voor hun diensten te krijgen, terwijl de D’s waarschijnlijk graag een koopje willen scoren. Of vind een sub een bepaalde D of spelaanbod zo aantrekkelijk dat hij/zij het ook wel bijna gratis doet? Wil de D misschien al heel lang met die ene sub spelen en biedt hij daar een heel hoog bedrag voor?
Het verdiende geld, staat de sub direct af aan zijn/haar eigen D/B. Die er vervolgens voor kan kiezen dit weer uit te geven, of het kan sparen. Sparen, want er zit hier ook nog een klein wedstrijdelement aan vast. De D die aan het eind van het thema gedeelte het meeste geld heeft, krijgt naast eeuwige roem ook nog een prijs(je).
Gedurende het thema gedeelte staat het de D’s ook natuurlijk ook vrij voor de nodige stimulatie te zorgen, zodat hun eigen sub wel genoeg geld voor ze verdient.
Er zal ook een speciale red light zone zijn, waar seksuele diensten aangeboden kunnen worden. (seksuele diensten/handelingen zijn niet beperkt tot alleen de red light zone)


### Regels:
Tijdens dit feest gelden natuurlijk de algemene D's United feest regels. Zie hiervoor dit FL topic: https://fetlife.com/groups/41957/group_posts/4111271" onclick="window.open(this.href);return false;

Daarnaast gelden tijdens het thema gedeelte de volgende regels:

* Alle subs dragen een grenzenkaartje (eventueel met ‘Yes, please-kaartje’), zodat alle D's op elk moment kunnen zien wat er niet kan bij een sub.
* De D's houden zich aan de grenzenkaartjes en overleggen waar noodzakelijk met de eigen D van de sub.
* Er wordt tijdens dit feest niet actief geDM’t. Bij problemen zijn –SPM- en –Jay- wel altijd te benaderen.
* Er gelden geen level 2 of specifieke gedragsregels voor de subs.
* Het staat iedereen vrij om te onderhandelen over de prijs. Het is niet verplicht om tot een akkoord te komen. Maar zonder akkoord geen spel/handeling.
* Het is niet toegestaan een financiële afspraak niet na te komen.
* Het is toegestaan afspraken te maken waarbij er pas achteraf betaald word, afhankelijk van de behaalde prestaties.


### Dresscode:
De dresscode voor dit feest is: alles wat je passend vind bij het thema. Leef je uit, verras ons. Gaan jullie voor hoerig en pimp stijl? Of voor sexy en classy? Zolang het bij het thema past, is het allemaal goed!


### Verloop van de avond:
Als je je nog moet omkleden, zorg dat je dan op tijd aanwezig bent. De deur gaat om 19.45 uur open. Om 20.00 uur verwachten we iedereen in de algemene speelruimte. Er is dan nog even tijd voor een praatje en een drankje&hapje. Om 20.30 beginnen we echt met het thema. Omdat er dus maar weinig tijd is om om te kleden, is het handig als je dingen als kapsels en make-up aanbrengen vast thuis gedaan hebt.
Het themagedeelte duurt tot 00.00 uur. Hierna levert elke D het geld in bij de bar, waar wij het tellen. Degene die het meeste geld heeft, wint.
Na het thema gedeelte staat het de D’s natuurlijk vrij om hun eigen sub te belonen voor al het verdiende geld, of te bestraffen, omdat hij/zij niet genoeg heeft opgeleverd ;-) Of om gewoon lekker te spelen of onder het genot van een hapje en een drankje wat te socializen natuurlijk :D


### Single subs en single Dominanten:
Het feest is ook toegankelijk voor single subs en Dominanten. Een single Dominant mag deelnemen aan het feest. Het is niet noodzakelijk een sub mee te brengen.
Een single sub moet wel een Begeleider hebben, die hij/zij zelf probeert te vinden. Plaats bijvoorbeeld een oproepje in het Begleiders topic op FL : https://fetlife.com/groups/41957/group_posts/2858778" onclick="window.open(this.href);return false; of kijk of je bij iemand kan aansluiten die al op de gastenlijst staat.
Bij de aanmelding moet gelijk vermeld worden wie de Begeleider zal zijn. Je kan je dus niet vast aanmelden en de Begeleider later doorgeven.
Een Dominant mag maximaal drie subs begeleiden (de eigen sub telt ook mee).
Voor het wedstrijd-element proberen we elke single D te koppelen aan een (extra) sub. Wanneer een D meer dan één sub meeneemt, telt het verdiende geld van één sub slechts mee voor de wedstrijd. Het geld van de andere sub, word dan aan een single D gegeven. Wanneer er niet genoeg (extra) subs zijn, ontvangt de single D bij aanvang het dubbele start-bedrag. Dit bedrag wordt gedurende de avond niet aangevuld, en deze D kan dan helaas niet mee doen met de wedstrijd.


### Bereikbaarheid
Voor de D's United Feesten geldt over het algemeen dat er diverse dingen per mail verstuurd worden. Geef dus een email adres op dat je ook regelmatig checkt.


### Aanmelden:
Aanmelden kan vanaf nu.
Je kan je aanmelden door een mail te sturen naar dsunited@live.com
Vermeld hierin het volgende:
* De correcte Fetlife-namen van iedereen die je aanmeldt
* De email adressen waarop deze personen te bereiken zijn (let op dat deze email adressen ook regelmatig gecheckt worden)
* Info voor op het grenzenkaartje en eventueel yes, please-kaartje (zie dit FL topic: https://fetlife.com/groups/41957/group_posts/3017148" onclick="window.open(this.href);return false; voor info) Voor dit feest kan je alleen kiezen uit niveau 1, 1+, 2 of 2+.
* Of je hapjes zou willen maken voor het feest (hier volgt dan later nog een mail over). Wanneer je dit niet aangeeft, gaan we er vanuit dat je hapjes wil maken.
Zet iedereen die je aanmeldt in de Cc!
Onvolledige aanmeldingen worden niet geaccepteerd.


### Afmelden:
Mocht je je toch nog willen afmelden, doe dit dan zo snel mogelijk. Er staan regelmatig mensen op de reservelijst die ook graag willen komen. Ook voor ons als organisatie zijn late afmeldingen erg onhandig.
Meld je je in de laatste week voor het feest nog af, dan kan het zijn dat we je aanmelding een volgende keer weigeren.

### Vragen & Opmerkingen:
Als je nog vragen of opmerkingen hebt over de opzet van dit feest, kan je ze hier stellen in dit topic, of een mailtje sturen naar dsunited@live.com .
We doen ons best alle vragen en mails zo snel mogelijk te beantwoorden, maar soms zijn we ook even met andere dingen bezig, dus kan het iets langer duren.


We hopen jullie allemaal 20 mei te zien.

-SPM-, -Jay-, msdaizy en tesss
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door eireann »

Wat een leuk thema!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door Voleuse »

Ja het thema is erg leuk gekozen dit keer!
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door phedre »

totaal niet mijn thema, maar gelukkig heeft ieder zn eigen ding :) Meestal kan ik me prima vinden in de thema's, deze keer dus niet
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door eireann »

Het lijkt mij wel leuk om iets van een Ds united feestje mee te krijgen zonder dat het een level 2 element bevat :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door phedre »

dat is wisselend, ene keer thema, volgende keer level2, dan weer thema, dan weer level2, dus is niet zo moeilijk om n ds United mee te doen zonder level2 hoor :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door tessie »

Vaak op de thema feesten ligt de controle toch nog heel erg bij de D's, dat zij kiezen met wie ze spelen en je als sub niet echt opties hebt om dat te weigeren.
Met dit thema moet je er echt samen uitkomen, en als je geen zin hebt als sub om met een D te spelen, dan kan je gewoon een hele hoge prijs vragen ;-)
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door tessie »

Ik wacht nog steeds op anne's aanmelding :hypocrite:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door eireann »

Hahahaha, ik weet nog niet of ik wil/durf :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door tessie »

:D Het is echt niet zo eng hoor, tis gewoon een feestje. Wel een heel leuk feestje!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door eireann »

De oproep voor een begeleider is geplaatst :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door tessie »

Ja ik zag het, hoop dat je snel een geschikte begeleider vind anne!
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door isara »

Vet thema, jammer dat ik al een discussieavond host dan...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door eireann »

Begeleider gevonden en aangemeld!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: D's United 20 - Show me the Money - 20 mei

Bericht door chell »

Ik vind het echt zo'n tof thema. Ik wil oooook
Plaats reactie