Kampeermeet 2016!

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Kampeermeet 2016!

Bericht door eireann »

De boomgaard waar we eerder hebben gekampeerd is beschikbaar het laatste weekend van juli en nu is de vraag: gaan we kamperen??

Kampeermeet met WS-ers:
Dat is een boomgaard in het midden van het land die alleen voor ons is. Je kunt er kamperen met je tent, vouwwagen of caravan en een ontspannen weekend kamperen. Je richt je tent in, sjouwt heen en weer met al je spullen (altijd teveel van het één en te weinig van het ander), je eet en drinkt wat je wil en mee hebt genomen. Heel gewoon.
Behalve (zie ook kopje over kinderen) :
uit de tent van de buren kunnen auw-geluiden komen, je kunt met een kop koffie bij iemand gaan zitten en bespreken hoeveel pijn je billen doen, welke fetisj party nu het meest geschikt is, wie de buurman nu allemaal precies heeft geslagen en je kunt elke dag naar hartelust knuffelen met WS-ers.

Je kampeert zelf, maar ook met elkaar. Gaat er iemand winkelen of kasteel bekijken? Dan wordt er vaak geroepen en gaan er ineens 8 man weg. Rol je je plaid uit om in de zon te gaan liggen lezen, dan ligt er al snel iemand naast je te lezen. Als je dat wil! Je kunt vrijuit over BDSM kletsen met elkaar, er vallen dubbelzinnige opmerkingen, je kunt zijn wie je bent.
's Avonds is er een kampvuur en een goed gesprek of een lichtelijk aangeschoten vaag spel. Op zaterdagavond is er een traditionele BBQ.
Er wordt niet opvallend gespeeld, want het is een terrein wat wel toegankelijk is voor buitenstaanders. Het gebeurt eigenlijk niet, maar er kan een verdwaalde wandelaar de boomgaard inlopen.

Wat is er ter plaatse?
Een groene boomgaard met pruimen-, peren- en morellenbomen. Enkele aansluitpunten voor elektra op het veld. Zon en schaduw op basis van de KNMI-voorspellingen. Een toiletgebouw met wastafels, warme douches en toiletten. Er is een schuur waarin tafels en stoelen, koelkast, diepvries, gasfornuis, borden en bestek en afwasgelegenheid (jaja, je ontkomt er niet aan! ;). Zelfs bij regen is het er binnen gezellig.

Wat je dus meeneemt:
kampeeruitrusting, eventueel een stoel, eten en drinken, iets ter ontspanning als een boek, scheepsflesmodellen die nog af moeten, kleurboek, tennisrackets......eh...ik bedoel vooral te benadrukken dat je niet in een georganiseerd groepsweekend rolt.
(ook al wil ik met alle plezier wat verzinnen)

Hoe zit dat met kinderen?
Er zijn meer en meer WS-koppels met kinderen, in principe zijn kinderen welkom, ook nu kleine oortjes groot worden. Dit houdt in dat ook pubeerkinderen welkom zijn. Hoewel ouders van puber/grote-oortjes kinderen wel wordt gevraagd om te kijken of ze uit logeren kunnen (om alle onderwerpen vrij bespreekbare te houden) is dat nu nog niet in te schatten en kunnen er dus alle leeftijden aanwezig zijn.

Ik ben nieuw(ig) op WS, mag ik ook?
JA! Natuurlijk, gezellig, kom er bij!

Wat kost je dat in euro's?
Als we met 20+ personen zijn dan betaal je €38 per persoon.
Dat is voor vrijdagmiddag tot en met maandagmorgen 6 voor huur boomgaard en toeristenbelasting. Met gebruik van wc en douches, binnenruimte met kookmogelijkheid, evt electra op het veld en naderhand schoonmaak.
Inclusief de BBQ op zaterdagavond!!
NB: Dit bedrag moet bij vooruitbetaling voldaan worden. Kun je onverhoopt toch niet, dan kan ik je helaas niet je geld teruggeven, want het bovenstaande bedrag is berekend op basis van het aantal deelnemers. Als we minder dan 20 kampeerders bij elkaar vinden gaan we kijken of we het betaalbaar vinden en dan beslissen of het door gaat.

Voor de minder diehard kampeerders bestaat de mogelijkheid om aangrenzend aan boomgaard een huisje te huren.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door eireann »

Ik kan en wil het laatste weekend van juli kamperen!
1.) eireann



Ik wil kamperen maar moet nog even checken of ik kan!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door kitten »

Ik kan en wil het laatste weekend van juli kamperen!
1.) eireann
2-5.) Heerscher, leonietje, Dacrael en kitten (logeer voor welpjes wordt nog gezocht, dus die op misschien)

Ik wil kamperen maar moet nog even checken of ik kan!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door Daantje »

Ik kan en wil het laatste weekend van juli kamperen!
1.) eireann
2-5.) Heerscher, leonietje, Dacrael en kitten (logeer voor welpjes wordt nog gezocht, dus die op misschien)

Ik wil kamperen maar moet nog even checken of ik kan!
Daantje
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door miss_meeko »

Wij gaan ook proberen mee te gaan, nemen onze mini mee maar willen een huisje huren. Zit op mobiel dus het lijstje aanpassen lukt zo snel niet.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door Voleuse »

Ik wil ook wel mee (wss +1), maar auw-geluiden uit een tent vind ik toch niet helemaaal te rijmen met puberkinderen...?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door eireann »

Daarom staat er tussen haakjes achter (zie ook het kopje over kinderen) we weten pas dichter bij dat weekend of de grote oortjes en pubers uit logeren zijn, of dat ze mee kamperen. Daar moet je dus rekening mee houden als je wilt komen.

Plus enen welkom trouwens! (van te voren voorstellen is leuk :) )
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door Voleuse »

Ja als het een kinderloos iets wordt dan heb ik interesse, en anders niet... dus voor mij is het denk ik even afwachten dan.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door Daantje »

Voleuse schreef:Ja als het een kinderloos iets wordt dan heb ik interesse, en anders niet... dus voor mij is het denk ik even afwachten dan.
Dat is voor mij ook nog wel een factor. Maar goed, de vakantieplanning op werk laat toch al weinig ruimte over.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door JerryM »

Ik vraag het maar even omdat het niet duidelijk is: met kinderen bedoel je kinderen die na 8u nog niet naar bed zijn en ook meer snappen, of alle kinderen?
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door eireann »

Ook kinderen die overdag al grote oren hebben :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door JerryM »

Wij willen best komen, maar kinderloos niet. En met 4,5 en 2 zijn onze kinderen zo goed als niet aanwezig als het om oren gaat.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door eireann »

Kinderen van 5 zijn best slim en goed horend toch?

Maakt niet uit verder als jullie standpunt 'met kinderen of niet' is. Dan wordt het een meet met kinderen, maar dan hoeven pubers ook niet uit logeren gestuurd te worden.
(dit is mijn mening trouwens, de meet is een democratie, kom er maar in!)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door kitten »

Ik vind het jammer dat jullie niet willen proberen of de Jeejtjes kunnen logeren. Volgens mij willen de meesten liever een kindervrij kampeerweekend. Zelfs ik. Mijn kinderen zouden het fantastisch vinden hoor, mee kamperen! Maar als ik mag kiezen, dan kies ik liever kindervrij, hooguit baby's uitgezonderd. En na jaren kindervrij kamperen vind ik het geen absurd verzoek dat jullie minstens proberen logeer te vinden.

Van de andere kant, als kleuters mee mogen, dan pubers ook inderdaad. Mijn pubers laten zich namelijk gerust wegsturen als grote mensen willen praten. Dat doen we thuis ook, als we een serieus gesprek willen.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door Voleuse »

Ik vind kleuters ook hetzelfde als pubers. Kleuters gaan vragen stellen en kunnen verstaan wat je zegt. Babies vind ik prima, maar mijn motivatie om mee te gaan met de kampeermeet ligt in de zekere vrijheid die ik ervaar in mijn doen en laten en als er op elk moment een kleuter om de hoek kan komen kijken is dat wel een beetje weg. Ik begrijp ook echt dat mensen hun kinderen mee willen nemen, maar dan wordt t wel ineens een heel ander soort meet.

Er moet een keer een keus gemaakt worden en het lijkt mij het best om gewoon te kijken waar het meeste animo voor is.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie