Kampeermeet 2016!

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door Crownless »

Ik kan en wil het laatste weekend van juli kamperen!
1.) eireann
2-5.) Heerscher, leonietje, Dacrael en kitten (logeer voor welpjes wordt nog gezocht, dus die op misschien)

Ik wil kamperen maar moet nog even checken of ik kan!
Daantje
Bryan

Ik wil kamperen maar ik kan dat weekend niet :(
Crownless :(
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door eireann »

Awww :(
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door Voleuse »

Ik heb t even zo aangepast, hoop dat iedereen goed staat zo

Ik kan en wil het laatste weekend van juli kamperen!
1.) eireann
2-5.) Heerscher, leonietje, Dacrael en kitten (logeer voor welpjes wordt nog gezocht, dus die op misschien)
miss_meeko, Toran + mini (huisje)

Ik wil kamperen maar moet nog even checken of ik kan!
Daantje
Bryan
Voleuse + 1 (als kinderloos)
JerryM, juffie, Jeejtje 1 & 2

Ik wil kamperen maar ik kan dat weekend niet :(
Crownless :(
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Nala

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door Nala »

Ik kan en wil het laatste weekend van juli kamperen!
1.) eireann
2-5.) Heerscher, leonietje, Dacrael en kitten (logeer voor welpjes wordt nog gezocht, dus die op misschien)
miss_meeko, Toran + mini (huisje)

Ik wil kamperen maar moet nog even checken of ik kan!
Daantje
Bryan
Voleuse + 1 (als kinderloos)
JerryM, juffie, Jeejtje 1 & 2
Nala (indien kinderloos en als ik ergens een tent kan regelen)

Ik wil kamperen maar ik kan dat weekend niet :(
Crownless :(
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door Voleuse »

Die tent komt wel goed hoor @Nala ;)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door juffie »

Ik zou serieus niet weten bij wie wij onze kinderen een heel weekend moeten onderbrengen. Mijn vader is alleen en die begint daar echt niet aan, mijn schoonmoeder is voor mij geen optie en daarna houdt het eigenlijk gewoon op, geen verdere opties.

Verder moeten we anders misschien eens gaan kijken naar een afsplitsing? Ik vind het namelijk supergezellig om met WS-sers te kamperen, maar inmiddels zijn er gewoon veel meer kinderen geboren. Ik hoef niet zo nodig een SM-weekend, maar ik zou het ook gewoon leuk vinden om met vrienden te kamperen. Onze vriendengroep bestaat voor een groot deel de mensen van hier, en onze vrienden hebben inmiddels ook veel meer kinderen gekregen. En zeker met kleintjes kunnen vooral 's avonds de remmen qua gesprekken los. Voor mij voelt het echt wel anders of een kind 4 of 14 is, qua bedtijd en gesprekken.

Als kindvrij de norm blijft (waar ik overigens prima in kan komen!) dan zou het wél kunnen dat wij gaan proberen een ander weekend te plannen waarin kinderen wel welkom zijn. Gewoon, omdat we het zowel tof vinden om met onze kinderen áls met leuke mensen -vrienden- een weekend te kamperen. :) dan gaan we dus niet mee met de grote groep, hoe jammer dat ook is.
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door miss_meeko »

Allereerst het volle begrip voor mensen die de meet kindvrij willen houden. Maar in alle eerlijkheid had ik mij ook best verheugd om de kleintjes met elkaar te zien spelen. (en grotere kids vind ik persoonlijk ook altijd leuk, voordeel met de kleinere is dat ze net even een stuk eerder naar bed gaan dus geeft weer iets meer vrijheid dan met grotere kids in de avond)
Nu is de mijne nog te klein om actief rond te rennen en mee te doen maar mocht er een afsplitsing komen voor een meet met de gezelligheid van de vorige jaren en kindvriendelijk houden wij ons zeker aanbevolen!

Verder hoor ik wel wat dit jaar de planning wordt en dan passen wij onze keuze om wel/niet mee te gaan erop aan (no hard feelings mocht het betekenen dat we toch thuis blijven)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door kitten »

miss_meeko schreef:voordeel met de kleinere is dat ze net even een stuk eerder naar bed gaan dus geeft weer iets meer vrijheid dan met grotere kids in de avond
Dat blijft iedereen zeggen, maar mijn kids laten zich gerust in de hooischuur parkeren met chips en een film hoor... (en komen dan ook niet onaangekondigd terug als ze niet kunnen slapen of eng gedroomd hebben)
Gebruikersavatar
JerryM
Berichten: 0
Lid geworden op: 19 okt 2009, 07:51

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door JerryM »

We moeten ook beseffen dat het, in vergelijking met de meet in de NOP, ook niet een plek is om echt te spelen, tenzij je het in de tent zonder veel lawaai kan doen. Hoewel het veld voor ons is, zijn er veel stukken met vrij zicht naar andere delen en kunnen de eigenaren natuurlijk altijd langs lopen.
Vrijuit praten en plagen kan wel.
"You see this? This is what you want, but you can't have.... unless I let you."
- STM

"You can't trust everything you read on the internet."
- Abraham Lincoln
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door miss_meeko »

Maar die zijn ook alweer zo groot dat ze zichzelf erg goed vermaken toch? Ach, hoe dan ook. Het lijkt mij gezellig als ze erbij kunnen zijn maar snap ook degenen die het gezelliger vinden als er geen kids bij zijn.
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door Daantje »

Ik haak af.

Ik kan en wil het laatste weekend van juli kamperen!
1.) eireann
2-5.) Heerscher, leonietje, Dacrael en kitten (logeer voor welpjes wordt nog gezocht, dus die op misschien)
miss_meeko, Toran + mini (huisje)

Ik wil kamperen maar moet nog even checken of ik kan!
Bryan
Voleuse + 1 (als kinderloos)
JerryM, juffie, Jeejtje 1 & 2
Nala (indien kinderloos en als ik ergens een tent kan regelen)

Ik wil kamperen maar ik kan dat weekend niet :(
Crownless :(
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door kitten »

Los van de discussie wel of geen kinderen... we hebben wel meer aanmeldingen nodig, anders gaat het helemaal niet door. :nopompom:
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door juffie »

Blijkbaar niet het goede weekend?
MILF :grin_ani:
lotus {P}

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door lotus {P} »

Voor mij in ieder geval het verkeerde weekend. Heb de week er voor net een kuur.
raven
Berichten: 0
Lid geworden op: 28 mar 2010, 22:02

Re: Kampeermeet 2016!

Bericht door raven »

Voor ons ook beetje verkeerde weekend, vader van de oudste twee gaat dan net op vakantie en daar zou ik juist alle 3 een weekend kunnen laten logeren. Mijn moeder is te druk met haar nieuwe liefde en geen weekend in haar eigen huis momenteel. Andere opties zijn mogelijk voor een dag maar niet voor een heel weekend. En dan heb ik het nog niet over de honden die ik dan ook ergens onder moet brengen :). Zit er hier dus even niet in jammer genoeg. Hoop dat er nog wel veel aanmeldingen komen!
Plaats reactie