Zwanger en kinky

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Crownless »

@miss_meeko: oh, brrrrr! Lijkt mij helemaal niks. Ik merk dat ik bij die eerste opmerking ook helemaal in de rationele verdediging schiet. Zo van "nou, mijn longen dienen al jaren waar de natuur het echt voor bedoelt heeft, vind je die nu ook geil?" Echt, insta eruit vallen, als mij dat ooit gezegd wordt. Nog even los van een biologische rant over dat borsten ook secundaire geslachtskenmerken zijn en daarmee dus ook al jaren aangeven dat ik geslachtsrijp ben en dat is ook al waar de natuur ze echt voor gemaakt heeft. Het is een uithangbord: "Kijk, ik kan babies krijgen, vind me sexy!"

Volgens mij zou ik niet zo veel kunnen met zwangerschaps-fetisjisten.

Hoewel ik wel weer graag mooi gevonden wil worden door Bryan. Maar das meer omdat ik zijn kind draag en ik wil dat hij me ook daarom mooi vindt.

Ik heb zwangeren nooit door een 'vind ik haar sexy'-bril bekeken. Zwanger voelt voor mij ook heel erg als 'die is bezet', monogaam geïndoctrineerd als ik ben. ;) en omdat ik toch vooral op mannen val.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Ravelijne »

Nou ja, qua bezet, ik zei vroeger toen ik (heul erg en zonder enig intern conflict) monogaam getrouwd was ook al, 'ik ben wel getrouwd, maar niet blind!' ;) Maar vooral op mannen vallen zet de zwangeren sowieso redelijk eenduidig buiten je sexuele postcoderegio, ja. :D
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Zwanger en kinky

Bericht door kitten »

Crownless schreef:Maar das meer omdat ik zijn kind draag en ik wil dat hij me ook daarom mooi vindt.
Dat omschrijft wel een beetje hoe Dacrael erin stond denk ik. Behalve dan dat het niet zijn kind was. Maar dat vind hij mooi ja. Niet sexygeilopwindend mooi, maar gewoon, vrouwelijke schoonheid. Hij zou het eigenlijk zelf moeten komen uitleggen. ;) Maar hij gaf mij wel een gevoel van gewaardeerd worden dat verder ging dan "tof dat je dit voor hun doet." Dat echt om het groeien van nieuw leven ging. Gah, moeilijk uit te leggen.

"je sexuele postcoderegio" vind ik een briljante term trouwens! :lol:
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Zwanger en kinky

Bericht door leonietje »

Ik heb seks met een zwangere vrouw gehad en ik vind dat ergens nog steeds stoer klinken! Maar buiten dat vond ik het ontzettend mooi en bijzonder en vooral ook heel intiem. Ik mocht het kindje voelen bewegen vlak na de seks en ik vond het echt een gaaf moment. Het feit dat ik zo vertrouwd werd terwijl ze zwanger was en dus ergens ook ontzettend kwetsbaar was echt fijn!
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Peter^ »

Wouw, wat een ontwikkelingen! Gefeliciteerd met deze zwangerschap. Ik blijf graag je posts volgen, maar heb geen ervaring met zwangerschap (ook niet in mijn naaste omgeving) en kinky.
Veel succes.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Zwanger en kinky

Bericht door Nijntje »

Hoe gaat het nu Crownless?
Plaats reactie