Aangenaam kennismaken

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door Jezebel »

Wat een heerlijke stijl heb je, met ook steeds interessante vragen en opmerkingen! Heel veel plezier hier op het forum :)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
seleena
Berichten: 0
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:48

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door seleena »

Welkom en veel plezier hier! :)
Don't hide who you are to please others or fit in. Don't let your unique you be blown out.
If you light is ignored by some, remember there are always others who see it or want to see it.
Take me or leave me <3
pearlie

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door pearlie »

welkom
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door Nijntje »

Oeps, ineens zie ik dat ik nog niet eens netjes gedag heb gezegd :shock:

Dus dan maar alsnog welkom :static:
Je bent echt een aanwinst voor het forum, en blijf ook vooral lang! Koffie? :coffee: vlaai erbij?
Harpocrates

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door Harpocrates »

Nijntje schreef:Oeps, ineens zie ik dat ik nog niet eens netjes gedag heb gezegd
Dat had je natuurlijk allang gedaan, Nijntje. Alleen in andere posts. Ik kan het juist wel waarderen, wanneer iemand zich buiten de afgebakende lijntjes begeeft.
Harpocrates

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door Harpocrates »

Wandering Spirits, een forum dat zich al vijftien jaar overeind weet te houden op het extreem vergankelijke internet, verdient niets dan lof voor deze opmerkelijke prestatie. Het zegt veel over de inzet van de beheerders en uiteindelijk ook over de gebruikers, die zich na al die jaren hebben gevormd tot een warme en hechte familie.

Gezapig kabbelt men zich hier het dagelijks leven door en men heeft het uitvoerig over zwangerschap, dieet en banenjacht.

Tussen de lekkende borsten, verloren gewaande kilo's en nerveuze sollicitatiegesprekken door is het vaak vergeefs zoeken naar onderwerpen die wél aansluiten bij de energie van nieuwe ontdekkingen, die mij in de eerste instantie naar deze website heeft geleid.

Ik heb het nu een klein tijdje aangekeken en ik kom tot de teleurstellende conclusie dat ik hét niet meer voel.

Wandering Spirits, ik denk dat het beter is als wij elkaar een tijdje niet meer zien. Het ligt niet aan jullie, het ligt aan mij. Bedankt dat jullie mij een luisterend oog hebben geboden, op de momenten dat ik mijn narcistische gewauwel weer eens de vrije loop liet.

Ik wens iedereen hier een bevredigende voortzetting toe. Moge het leven jullie nog regelmatig verrassen met fijne dingen!

Voor de mensen die eventueel nog een vorm van contact willen behouden ben ik via de mail bereikbaar op het volgende adres: horpakhered@gmail.com

Maar vooralsnog is dit waar onze wegen zich scheiden.

Groet,
Harpocrates
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door eireann »

Wat jammer.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door Ravelijne »

Erg jammer! Je hoeft natuurlijk niet verplicht alle keuvel-topics te lezen, hè? Heb je wel een andere manier om in contact te komen en blijven met andere kinksters? Geloof me, dat klankbord is echt zo fijn. Ik had ontzettend gehoopt je een keer op een munch of een WS-meet tegen te komen.

Doe verder vooral wat goed voor je is. Ik denk dat ik niet voor mijn beurt spreek als ik zeg dat je hier altijd welkom bent.
lotus {P}

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door lotus {P} »

Ik vind het ook jammer.
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door juffie »

jammer zeg!!!
MILF :grin_ani:
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door thaliya »

Jammer!
Misschien is een Fetlife account aanmaken een optie? Daar kun je misschien beter je newbie koorts kwijt en dan hier gewoon gezellig meekletsen wanneer je daar zin aan hebt? Ik (en meerdere mensen met mij) neem ook wel eens een pauze van ws. Of FL. Of andere fora waar ik actief ben, en het is altijd toch weer fijn om terug te komen. Wat ik probeer te zeggen is dat ik hoop dat je niet definitief gaat :).
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Groteverwondering

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door Groteverwondering »

Hallo, mijn naam is Groteverwondering. Ik vind het spannend om over bondage te fantaseren en ik zou het graag eens uit willen proberen met een partner die ik goed kan vertrouwen. Het lijkt me leuk om te worden gebondeerd. Maar ook leren boeien vind ik er ook aantrekkelijk uitzien.
Ik heb geen ervaring met sm. Wel heb ik films bekeken en heb ik op fantasyfairs mensen ontmoet die aan sm deden.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Aangenaam kennismaken

Bericht door Voleuse »

Welkom! Misschien is een peer rope bijeenkomst iets voor jou :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie