30 september: Ellipsis rope event

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

30 september: Ellipsis rope event

Bericht door Voleuse »

Op 30 september treden ik en Haag weer op bij het Ellipsis rope event. En andere mensen. Ook iemand uit japan, ofzo. En chell komt foto's maken!!

Afbeelding

Serieuzere info:
Waar: Gouvernestraat 56 Rotterdam
Tijd: 19:00-0:00
Kosten:14,- (Early Bird Ticket)/ 18,- (Gewoon ticket)/ 20,- (aan de deur)
Wat is het: Het rope event is een soort munch meets bondage. Iedereen is in normale kleding, er is de gelegenheid om een drankje te drinken en gezellig met mede-kinksters te kletsen, maar er zijn ook een aantal bondageshows om van te genieten van mensen die echt heel goed kunnen knopen. Als je dat leuk vind is er ook een knoopvloer om zelf te knopen en een aantal stands waar je een beetje kan winkelen.
Wie treden er op:
Yagami Ren & Aizen Kaguya
Asiana & Shikara
Haag & ik

Meer info: Kijk voor onder andere foto's van de vorige keer op http://www.el-lip-sis.nl. Het fetlife event vind je hier https://fetlife.com/events/460174
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: 30 september: Ellipsis rope event

Bericht door Voleuse »

Ohhh ik was nog een beetje aan het bewerken en nu is de tijdslimiet op en kan het niet meer XD. Nouja, alles staat er wel zo'n beetje in geloof ik alleen de opmaak ben ik niet zo kapot van :P
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: 30 september: Ellipsis rope event

Bericht door chell »

Rope event is tof! Ellipsis is enorm goed bezig met het naar Nederland halen van fantastische performers (die ik nooit ken qua naam, maar goed, dat ben ik). De rope events staan nog een beetje in de kinderschoenen, maar na de laatste vergadering denk ik dat deze editie NOG weer beter en toffer wordt dan de voorgaande.

En ik ben er dus ook #voorwiedateensellingpointvindt
Plaats reactie