I can see clearly now

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Harpocrates

I can see clearly now

Bericht door Harpocrates »

Dit weekend staat een bezoekje aan haar grootouders gepland. Een kersverse relatie, daarbij horen nu eenmaal een aantal rituele plichtplegingen en deze is er een van.

Kunnen ze eindelijk eens zien, wie toch die leuke jongen is, waar ze nu al zoveel van gehoord hebben ;)

Het schijnen aardige mensen te zijn, die tezamen in een verzorgingstehuis wonen. En omdat ik nooit te beroerd ben om de ideale schoon(klein)zoon uit te hangen, gaan we dus dit weekend gezellig op pad.

Het is maar goed dat ze niet weten wat ik met haar onschuldige kleindochter van plan ben, want het voornaamste waar ik momenteel aan denk is de overnachting in het huis van haar grootouders.

Dat staat nu natuurlijk leeg. Het is een leuk vrijstaand ding, met een grote garage. Een afgesloten garage, met een werkbank, een ophangtakelsysteem en een ruim assortiment gereedschappen. Opa deed iets technisch.

Ook heeft het huis een riante - ietwat donkere - zolder. Zo'n ouderwetse, met van die dikke houten balken langs muur en plafond.

Op de en of andere manier kan ik niet meer naar de wereld kijken, zonder overal sm toepassingen te zien!

Wat is hier aan het gebeuren? Is dit een soort Dom-stuiteren? En komt dit ooit nog goed of ben ik nu stuk?

Groet,
Harpocrates
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: I can see clearly now

Bericht door phedre »

Je bent niet stuk maar wel verdorven voor t leven :) geniet er van!
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: I can see clearly now

Bericht door Frodo »

U bent inderdaad zo goed als afgeschreven. Voor de normale wereld dan.

Welkom in BDSM-land overigens. :)

Ik mag toch wel aannemen dat U, gezien het potentieel van de lokatie, U vóór die tijd nog wel met een flinkgevulde knip de plaatselijke bouwmarkt bezoekt om één en ander in te slaan? Touw, koord, kettingen, harpsluitingen, musketonhaken en uiteraard het nodige slagmateriaal: Zowel op de hout- als de tuinafdeling is prima gereedschap te vinden. Trouwens, 'n beetje creatieve geest kan overal wel handige spullen ontdekken. Geloof mij, zelfs een onschuldig bezoekje aan de Blokker kan op een kinky avontuur uitdraaien...
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: I can see clearly now

Bericht door eireann »

Harpocrates schreef:
Wat is hier aan het gebeuren? Is dit een soort Dom-stuiteren? En komt dit ooit nog goed of ben ik nu stuk?

Groet,
Harpocrates
Ik vind je grappig :) Je bent niet stuk, je bent een special edition!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: I can see clearly now

Bericht door thaliya »

Het is in ieder geval een fijner lied om in je hoofd te hebben dan Waarheen leidt de weg ;).

Ik denk dat je inderdaad nu anders naar dingen kijkt. Alsof er een soort parallel wereld open is gegaan. Soms valt het me des te meer op als ik iets duidelijk kinky ergens zie (iemand met een halsband met "slave" erop) en het vanilla vrienden niet eens opvalt, hooguit dat zo iemand alto is.
Overigens ervaar ik iets dergelijks ook als ik met mijn leerling in rolstoel op pad ga; alsof je dan opeens de wereld van de minder validen instapt.

Gaat nooit meer over denk ik :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: I can see clearly now

Bericht door isara »

thaliya schreef:Het is in ieder geval een fijner lied om in je hoofd te hebben dan Waarheen leidt de weg ;).
Ik dacht het, jij was me voor :P

Have fun HC!
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: I can see clearly now

Bericht door chell »

Vanaf nu kun je nooit meer normaal door de Xenos, Gamma, Praxis, Ikea of Action lopen. Oh en waarschijnlijk ook niet in je eigen keuken :D Welkom in de wereld waar heel veel spullen en locaties ineens veel multifunctioneler zijn geworden :D
Harpocrates

Re: I can see clearly now

Bericht door Harpocrates »

phedre schreef:maar wel verdorven voor t leven
Ik vermoedde al dat er een positieve kant aan dit verhaal moest zitten ;)
Frodo schreef:vóór die tijd nog wel met een flinkgevulde knip
Helaas staan klok noch knip mij momenteel toe om dergelijke inkopen te doen, maar gelukkig heb ik thuis nog wel wat dingetjes rondslingeren.
eireann schreef:je bent een special edition
Wat een lieve opmerking, Eireann. Dankjewel!
thaliya schreef:Alsof er een soort parallel wereld open is gegaan
Dat is treffend omschreven, Thaliya. Het is inderdaad precies dezelfde wereld, met een geheel nieuwe invulling van de werkelijkheid. Ik heb nooit beseft dat ik rondliep in een zee van perversiteiten. Op zich leuk, maar ik hoop ook wel dat ik ooit weer een beetje met beide benen op de grond land, want ik vond de "gewone" wereld ook niet altijd onprettig. In ieder geval veel rustiger :)
isara schreef:
thaliya schreef:Het is in ieder geval een fijner lied om in je hoofd te hebben dan Waarheen leidt de weg ;).
Ik dacht het, jij was me voor :P
Er is volgens mij weinig mis met deze oerhollandse klassieker, Isara. Maar aan je reacties te lezen vermoed ik dat jij recentelijk te maken had met een trieste gebeurtenis, waarvoor dit lied tegenwoordig symbool staat?
chell schreef:Welkom in de wereld waar heel veel spullen en locaties ineens veel multifunctioneler zijn geworden
Intratuin, de dierenwinkel, zelfs de plaatselijke supermarkt. De lijst is eindeloos..!
Harpocrates schreef:Superhandig, die quoteknop.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: I can see clearly now

Bericht door chell »

Harpocrates, een special edition ben je zeker!

Wil je alsjeblieft lang blijven?
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: I can see clearly now

Bericht door Nijntje »

Sluit zich voor 100% aan bij chell.

Oh en on topic, nee het gaat nooit helemaal over, maar na verloop van tijd "normaliseert" je blik wel weer een beetje. Dat komt wel als je uitgestuiterd bent.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: I can see clearly now

Bericht door kitten »

Harpocrates schreef:
Harpocrates schreef:Superhandig, die quoteknop.
:schater:
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: I can see clearly now

Bericht door skaoot »

Quoteception!

Zo blijkt gamma tegenwoordig (grote!) verfroerlatjes te hebben met mooi handvatstukje... Helaas niet op tijd weggelegd en de vanille schilderhulp heeft het voor oorspronkelijk doel benut haha
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Gebruikersavatar
phedre
Berichten: 99
Lid geworden op: 17 jan 2011, 14:22
Locatie: den helder
Contacteer:

Re: I can see clearly now

Bericht door phedre »

hornbach heeft die altijd :)
Het voordeel van slechte tijden is dat er altijd iets positiefs is om naar uit te kijken
Plaats reactie