Ik ben Leonietje

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Ik ben Leonietje

Bericht door leonietje »

Hallo,

Ik ben Leonietje ik ben 30 jaar en ik ben "getrouwd" met Heerscher (die zich hier op het forum eigenlijk nooit meer laat zien). En ik zit in een poly relatie met Heerscher, Kitten en Dacrael. Ik heb geen liefdes relatie met Kitten en Dacrael maar deel Heerscher dus wel met Kitten. We hebben met z'n vieren een samenlevingscontract getekend en we hebben vorig jaar een kei tof huis in het mooie Brabantse land gekocht. Nou tot zo ver mijn anonimiteit.

Ik ben heel lang op zoek geweest naar mijn ware liefde en Heerscher en ik zouden nooit een relatie beginnen. Hij had al een relatie en we hadden allebei een hele andere toekomst visie. Maar na onze eerste date zijn we toch naar elkaar toegegroeid en hij zorgt voor een stabiele basis. Iemand waar ik op kan bouwen en waar ik nog elke dag verliefd op ben. Ik zou echt absoluut niet meer zonder hem kunnen.
onze trouwdag heeft bij mij een stukje rust gebracht en op de 1 of andere manier slaat die rust in mijn hoofd ook door in mijn sub gevoel. Rupsje-nooit-genoeg wil niet alles meer nu nu nu. We zijn immers toch ons hele leven nog samen dus we hebben nog tijd genoeg. Een ontwikkeling die ik vooraf niet zag aankomen.

Vroeger speelde ik het liefst met pijn. Ik was behoorlijk masochistisch. Tegenwoordig kan ik wat minder pijn hebben en spelen we meer met vernedering. Ik vind het nog steeds raar dat ik vernedering leuk vind. Mijn hoofd vind niet dat het hoort en ik snap ook gewoon nog steeds niet wat ik er lekker aan vind.

Daarnaast heb ik nog een nilla scharrel. Ik was er eigenlijk niet echt naar op zoek maar ineens zat ik in een leuke flirt en kwam hij aanwaaien. We hebben geen relatie en meestal ben ik ook niet verliefd. Behalve in de dagen nadat ik bij hem ben geweest want dan issie ineens kei leuk, ,mis ik hem en wil ik het liefst de hele dag contact. Een relatie word het niet want hij wil mij niet gaan delen, dus hebben we af en toe gewoon een date en hebben we veel nilla seks. Ik wist überhaupt niet dat ik nilla seks leuk kan vinden. In eerste instantie dacht ik nog dat ik hem wel kinky kon krijgen maar eigenlijk vind ik het nu wel heel erg leuk om eens niet kinky seks te hebben en mezelf daarin te ontdekken. Dat is overigens nog best wel een uitdaging want hoe hou je dat nou leuk zonder kinky seks. Ik ben laatst serieus op zoek geweest op internet hoe mensen nilla seks leuk houden. Misschien open ik daar nog wel een topic over.

Tot zover mijn who's who

Houdoe! :lol:
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door eireann »

Houdoe!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door pluis »

Fijne post, leonietje. Hopelijk scharrelt alles lekker door.
Harpocrates

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Harpocrates »

Een openhartige voorstelpost, waarin je een - voor mij althans - niet alledaagse relatie schetst. Mooi dat jullie elkaar vonden en in staat waren een samenlevingsvorm te vinden, die voor alle vier goed past.

Uit pure nieuwsgierigheid zou ik een spervuur aan vragen kunnen bedenken. Waarschijnlijk allemaal ongepast persoonlijk en zeker mijn zaken niet, dus ik bijt op mijn lip en laat het achterwege.

Ik vind je een interessant persoon, Leonietje!
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door leonietje »

Je mag vragen stellen hoor de meeste mensen hier kennen ons verhaal al. Dus barst los. Als het te persoonlijk gaat worden zeg ik dat wel gewoon :)
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Peter^ »

Leuke update l/Leonietje. Is het nu L of l?
Geniet van de positieve momenten.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door leonietje »

@Peter: Het maakt niet zoveel uit ik hecht geen waarde meer aan hoe het volgens bdsm normen en waarden zou moeten. Vroeger dacht ik nog een beetje dat het zo hoorde om als sub kleine letters te gebruiken. Nu is het alleen nog zo omdat ik dat toen zo deed en ik nu niet meer wil veranderen ik weet nu mijn gebruikersnaam en wachtwoord uit mn hoofd en vind het wel prima. Officieel is het gewoon een naam en zou het dus met een hoofdletter moeten.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door eireann »

eireann schreef:Houdoe!

Oh Wacht! 'Houdoe' is voor als je weggaat! :nopompom: en tis niet de bedoeling dat je weggaat, en ik was het ook niet van plan!

Ik wou iets gezelligs brabants roepen om m'n 'jij bent lief' opmerken in alle who is who's wat origineel te houden!

:kiss:
**Self Rescuing Princess**
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door leonietje »

Ik was ook klaar met mn voorstelpost dus vandaar mn houdoe! (en omdat ik er ook iets Brabants in wilde gooien omdat ik zo blij ben dat ik daar eindelijk woon) maar echt weg ga ik niet hoor!

Thanks dus voor de lieve woorden lieve Anne! :kiss:
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Frodo »

leonietje schreef:Vroeger dacht ik nog een beetje dat het zo hoorde om als sub kleine letters te gebruiken.
En dan waren er ook van die figuren die je tóch met een Hoofdletter aanspraken.

*grinz*
pearlie

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door pearlie »

ook welkom terug op het forum
dbj

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door dbj »

Hoi Leonietje :bye:
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Nijntje »

Frodo schreef: En dan waren er ook van die figuren die je tóch met een Hoofdletter aanspraken.

*grinz*
Daarom heb ik nu de moeite niet genomen. Mensen die mij kennen, weten hoe mijn sub-rol zit. En voor de rest, wat maakt die letter nou uit?
lotus {P}

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door lotus {P} »

hallo Leonietje :030:
Anstecy

Re: Ik ben Leonietje

Bericht door Anstecy »

En wat was de trouwdag tof he!!
Bijzonder dat het dit gevolg heeft gehad, maar ik snap het ook wel geloof ik.
xxx
Plaats reactie