Agenda activiteiten

Als U ineens Uw favo topic mist... dan staat de uitleg meestal hier
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Agenda activiteiten

Bericht door Peter^ »

Jaren geleden hielden we op WS een agenda bij van feestjes/activiteiten. Nu is er in het agenda topic een lijst van feestjes in NL en Belgie.
Een aardige lijst, maar als er iets wordt toegevoegd, moet de hele lijst opnieuw worden gepost.

Ik denk op basis van eerdere mogelijkheden aan het volgende: Er vanuit gaande dat alleen binnen Who..is..who de openingspost gewijzigd kan worden:
1) De user "Anoniem" (iedereen dus) maakt een openingspost aan met een overzicht van de feestjes (later wellicht ook munches).
2) Er wordt in de agenda een link geplaatst naar dat topic.
3) Iedereen die iets toe te voegen heeft aan de lijst kan dit doen door in te loggen als "Anoniem" en de openingspost te wijzigen.

Een volgende stap zou kunnen zijn dat de openingspost er als een echte agenda uitziet:
Datum / Dag / Tijd / Feestje / Plaats / Link
(Bestaan er ook tabellen binnen ws forum?}

Wat is jullie mening?
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Agenda activiteiten

Bericht door tessie »

Ik ben vrij lui aangelegd, maar als ik een aankondiging van een feest post, denk ik niet dat ik daarna ga uitloggen, inloggen als anoniem, het in de lijst plaatsen, en daarna weer uitloggen en weer inloggen als mezelf. Ik zou denk ik ook elke keer opnieuw mn password moeten aanvragen want ik onthou het nooit en laat mezelf daarom gewoon ingelogd staan.
Dus ik vind het idee van zo'n overzicht leuk en heel handig, maar denk dat ik in de praktijk zelf te lui ben om zelf feesten erin te plaatsen.
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Agenda activiteiten

Bericht door kitten »

Ik vrees hetzelfde. Om nog maar te zwijgen over het moment dat de Heerschappij voorbij is een eruit kan.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Agenda activiteiten

Bericht door eireann »

En ik vind (zonder overleg met mede mods) dat het anoniem account daar niet voor bedoeld is.

En als de lijst steeds wordt aangepast door hem opnieuw te posten in het draadje; schrijf er even bij wat de wijziging is en iedereen krijgt het ook te zien als een ongelezen bericht. (Bij een aanpassing ziet niemand dat er iets gewijzigd is)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Agenda activiteiten

Bericht door Peter^ »

Oké bedankt voor de reacties.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie