Speelfeestje met optionele veiling

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Speelfeestje met optionele veiling

Bericht door tessie »

Helaas, wegens gebrek aan belangstelling, hebben wij besloten om te stoppen met Kink AuctionHouse.

De drie feesten die wij gehouden hebben, hebben wij met super veel plezier georganiseerd en beleefd. We hebben een hoop mooie herinneringen, en nu is het helaas al tijd om te stoppen.

Omdat we op 4 november natuurlijk wel al een lokatie hebben, vinden we het leuk om toch met een feestje af te sluiten. Dus voor deze gelegenheid geven wij een speelfeest, met een optionele veiling voor wie dat leuk vind.

Wie dat wil, kan zich laten veilen. Als D, als sub, als stel, als rigger, als schoenpoetser, wat je wil. Je kan jezelf voor een bepaalde tijd laten veilen, of voor een bepaald spel. Er zal geen keuring zijn. Het kan wel voorkomen dat je niet verkocht wordt, maar er is geen regel dat je eigen partner je niet mag kopen.

Wie het leuk vind, kan iemand kopen. Iedere gast krijgt bij binnenkomst een aantal Kah's, dit kan je gebruiken om iemand te kopen. Je mag ook samen doen, of je geld weggeven aan een ander. Of en wat je daarvoor terug wil, laten we aan jou ;-)

Het is dus niet verplicht om je te laten veilen of om iemand te kopen. De rest van de avond is dit feest gewoon een speelfeest. En degenen die wel iemand gekocht hebben, kunnen het gekochte spel tijdens het feest spelen.

Het feest zal plaats vinden op vrijdag 4 november in LoveHotel Bananas in Den Haag. De entree is 25 euro per persoon, inclusief drankjes en hapjes.

Wil je ook komen? Stuur dan even een mailtje naar kinkauctionhouse@hotmail.com en geef hierin aan of je geveild wilt worden of niet, zo ja, wat je precies veilt. Vermeld duidelijk de FetLife nicks van degenen die je aanmeldt.

We hopen jullie allemaal te zien, zodat we KAH toch nog feestelijk af kunnen sluiten!

-Stefan-, liefprinsesje, -Jay-, -SPM- en tesss
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Speelfeestje met optionele veiling

Bericht door Crownless »

Oh, wat jammer dat er te weinig belangstelling voor is. Maar tof dat jullie het hebben opgepakt/overgenomen van bdsm next.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Speelfeestje met optionele veiling

Bericht door tessie »

We nemen niks over. We doen dit als afsluiting van KAH, 'éénmalig.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Speelfeestje met optionele veiling

Bericht door Crownless »

Oh, zo bedoelde ik het niet! Sorry!

Ik bedoelde dat ik dacht/aannam dat jullie met KAH al vanaf het begin een niche wilde opvullen die door het wegvallen van de bdsm next zomerveiling was ontstaan (En dat ik het daarmee jammer vindt dat er blijkbaar geen niche was of dat er überhaupt weinig vraag naar is).

Maar das misschien ook een stomme aanname.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
dbj

Re: Speelfeestje met optionele veiling

Bericht door dbj »

Ik geloof niet dat KAH iets is/was voor mij. Heb niks met veilingen en meen me te herinneren dat er daarnaast ook een leeftijdsgrens gold en ongetwijfeld ook een dresscode.
Maar wat ik in bovenstaande aankondiging lees lijkt het nu een gewoon speelfeest te zijn voor iedereen. Al is het dus wel eenmalig.
Dit zou een optie voor mij zijn om na lange tijd weer eens een speelfeest te bezoeken. Sinds de sluiting van Phee's ben ik feitelijk nergens meer naar toe gegaan.
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Speelfeestje met optionele veiling

Bericht door tessie »

@Crownless Het feest zoals we het op 4 november doen lijkt wel op het veiling feest van Next. Maar de KAH feesten waren echt wel heel anders. Meer richting D's United zeg maar, maar dan met een wat hogere drempel. We hebben veel positieve reacties gekregen, maar veel mensen vonden het ook (te) eng, bang om niet verkocht te worden of door iemand met wie ze dan niet 3 kwartier wilden spelen, etc.

Maar dit laatste feest word nu dus gewoon een stuk losser, meer fun, waarbij de veiling maar een klein onderdeel van het feest is, en dus ook niet verplicht.
Plaats reactie