Hulp gezocht bij bondage

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Mikkie1976

Hulp gezocht bij bondage

Bericht door Mikkie1976 »

Ik (wij) zoek iemand (een vrouw) die mij wat meer kan bijbrengen over bondage. Ik vind het tegek om mijn man vast te binden maar kan nog wel wat hulp gebruiken. Kun jij me het één en ander leren?
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Hulp gezocht bij bondage

Bericht door Bitemarks »

Hoi,

Ik denk dat er wel mensen zijn die je kunnen leren bonderen. Er zijn vrij veel goede knopers die dat ook professioneel aanbieden. Maar ik vraag me af waarom je specifiek een vrouw zoekt?
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Hulp gezocht bij bondage

Bericht door chell »

Er zijn in diverse plaatsen in Nederland peer-rope groepen, waar mensen van elkaar kunnen leren en waar vaak ook workshops worden gegeven. Ik weet niet waar je woont, maar er zijn er in Amsterdam, Utrecht en Rotterdam. Misschien kun je ook iets specifieker zijn over wat je zoekt. Wil je echt Japanse bondage gaan leren of "gewoon" handig knopen voor in de slaapkamer.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Hulp gezocht bij bondage

Bericht door Voleuse »

Ja, wat chell zegt. De Ropelounge in amsterdam wordt ook nog eens geleid door een vrouw ;), en aangezien je profiel zegt dat je uit alkmaar komt denk ik dat dat het meest in de buurt is. Ik zal je even linken.

Fetlife: https://fetlife.com/users/1384442
Facebook: https://www.facebook.com/RopeLounge/?fref=ts
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hulp gezocht bij bondage

Bericht door Peter^ »

Mikkie schrijft het fijn te vinden om "mijn man" vast te binden. Kan me voorstellen dat die man graag door een vrouw/vrouwen vastgebonden wil worden. Ik ga er van uit (zeker weten doe ik het niet), dat Mikkie een vrouw is.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie