Nieuw jaar, nieuwe bezoeker

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Gappestein

Nieuw jaar, nieuwe bezoeker

Bericht door Gappestein »

Hallo mensen, beste wensen voor het nieuwe jaar om mee te beginnen.

Gappestein is niet mijn echte naam, maar dat mocht wel duidelijk zijn. Mijn vriendin en ik willen, vanwege haar sociaal maatschappelijke status, wat anoniem blijven, ik neem aan dat daar begrip voor is.
Ikzelf ben een man van 49 met een stabiele relatie van net over een jaar, met een jongere vrouw.

Hoewel ik altijd wel gevoelens richting BDSM heb gehad vanaf jonge leeftijd, heb ik er nooit echt gevolg aan gegeven, voornamelijk vanwege het uitblijven van het ontmoeten van de ''juiste'' persoon.

Deze vrouw ontmoet en zij was al erg snel met aangeven dat zij op een bijzondere wijze van intimiteit genoot, dus we hadden elkaar gevonden.
We zijn dus beginnend praktiserende BDSM liefhebbers...Zij zeer graag sub, de ''rol'' van dominant bevalt mij erg, hoewel ik mij ook soms wel thuis voel in een switch uiting, maar zo ver zijn we beide nog (?) niet om daar uitvoer aan te geven... Wij zijn niet van het extreme ( wil niemand beledigen, ieder zijn ding), als ik het zelf moet betitelen, noem ik het soft..

Dit forum na wat speuren gevonden en hoop hier één en ander op te steken, waardoor mijn vriendin en ik wat inspiratie kunnen opdoen om ons gevoel hierin bloot te geven en expressie aan te geven...

Vriendelijke groet

Gap
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Nieuw jaar, nieuwe bezoeker

Bericht door Ravelijne »

Welkom!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Nieuw jaar, nieuwe bezoeker

Bericht door thaliya »

Welkom!
*schuift wat warme chocolademelk naar binnen want het is maar koud vandaag!*
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Nieuw jaar, nieuwe bezoeker

Bericht door Arno »

Welkom, en hier mag je zijn wie je bent. En als jullie het lekker soft willen houden dan is dat prima, ieder beleeft bdsm op zijn manier. En daar is niks mis mee.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Nieuw jaar, nieuwe bezoeker

Bericht door Bitemarks »

Welkom, leuk dat je er bent (jullie er zijn)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Nieuw jaar, nieuwe bezoeker

Bericht door Voleuse »

Ik vind het verschil tussen 'soft' en 'extreem' altijd een beetje onzin. Wat voor de een extreem is is voor de ander heel soft (Ik hou bijvoorbeeld van pijn, maar helemaal niet van kietelen!). Dus voel je vooral welkom hier, want ook hier zijn we allemaal weer anders en daar passen jullie dus prima tussen :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Nieuw jaar, nieuwe bezoeker

Bericht door eireann »

Welkom, leuk dat je er bent!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Nieuw jaar, nieuwe bezoeker

Bericht door Nijntje »

Welkom hier! En hopelijk steken we van elkaar wat op. Altijd leuk als nieuwe mensen hun licht op komen steken.
chats

Re: Nieuw jaar, nieuwe bezoeker

Bericht door chats »

Welkom
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: Nieuw jaar, nieuwe bezoeker

Bericht door juffie »

welkom hier!
MILF :grin_ani:
Plaats reactie