Baby kletspraat

OT = Off Topic. Alles wat niets met BDSM te maken heeft dus...
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Ik zou zeggen, neem in ieder geval een paar wasbare in huis. Keihandig als de luiers ineens op zijn! (Of de maand langer is dan het geld, dat hadden wij in die tijd ook nog wel eens). :D En als je geen zin hebt in wassen, pak je wegwerp en valt het wassen je mee, dan pak je je wasbare. :)
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Ja dat! En het is echt minder werk als het klinkt, maar goed ik laat het je wel zien binnenkort! (Tweedehands luiers heb je er zo uit en verkoop je ook redelijk goed, dus weinig verlies)
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

Ik werk nog even verder aan baby's weerstand, heb verkoudheid 137 te pakken deze zwangerschap. Zooooo irritant! Verder intake van de kraamzorg gehad en gaan we volgende week de laatste dingen halen. Komt echt dichtbij zo!!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Hoe bevalt je verlof Lunaaa? En hoe lang moet je nog? nog een week of 3? Hopelijk niet te veel kwaaltjes en lekker even van je tijd genieten!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

eireann schreef:Hoe bevalt je verlof Lunaaa? En hoe lang moet je nog? nog een week of 3? Hopelijk niet te veel kwaaltjes en lekker even van je tijd genieten!
Inderdaad nog ongeveer drie weken tot de uitgerekende datum. Behalve bij vlagen bekkenklachten (maar dan meestal door eigen schuld) en slecht slapen (lang leve middagdutjes!) gaat het best goed. Baby moet alleen nog wel even blijven zitten. Omdat ik nog een paar vakken voor mijn studie wil afronden, ben ik voor m'n gevoel maar half met verlof. Dinsdag ga ik voor het laatst naar school. En dan wil ik eigenlijk nog even echt genieten van het niets hoeven. Maar je zal zien: of baby komt volgende week al, of hij blijft zo lang zitten dat ik mezelf ga vervloeken dit ooit gezegd te hebben.

Hoe is het met jou? En Sabrina? En de mama's? Yara: gaat het goed met de borstvoeding?
Gebruikersavatar
Sabrina
Berichten: 24
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:51
Locatie: Utrecht

Re: Baby kletspraat

Bericht door Sabrina »

Hahaha, je zult inderdaad zien dat baby dan lekker rustig aan doet en jij eigenlijk intussen wel eens zou willen dat 'ie eruit komt zometeen! Ik hoop dat je wel nog even echt kunt genieten van je vrije tijd zometeen!

Met mij wel goed! Baby is lekker actief en ik ben van m'n verlof aan het genieten, al merk ik wel dat mijn energie heel rap terugloopt. Wandelen wordt steeds lastiger en ik moet echt een lager tempo aan gaan houden omdat ik gewoon snel buiten adem ben. En ik slaap veel ineens! Die acht uur 's nachts is echt te weinig aan het worden, ik blijf heel moe overdag. Maar met een beetje (boel) voorzichtig zijn met m'n energie, lukt het wel redelijk.

Net ook toffe foto's binnengekregen die vorige week op een minibabybeurs gemaakt zijn, dus ik ben helemaal trots. :D Maar damn, dan verbaas je je toch over het formaat van die buik!
"Say you'll share with me one love, one lifetime. Say the word and I will follow you. Share each day with me, each night, each morning. Love me, that's all I ask of you" The Phantom of the Opera - All I Ask of You
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Je buik wordt nog wel een stuk groter hoor. Ik vond het nog meevallen van de week!

Borstvoeding gaat hier ok. Ik moet er wel mijn best voor doen, maar ik heb voldoende melk en R is tevreden. In overleg met de lactatiekundige en huisarts slik ik nu Domperidom wat als bijwerking prolactine verhogen heeft. Dat stimuleert borstvoeding. Ik merk ook flink verschil. Vind binnenkort weer afbouwen wel spannend moet ik zeggen.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door lunaaa »

Kan me voorstellen dat je dat spannend vindt Yara!

En Sabrina: wat fijn dat je al verlof hebt! Komt dat door het klaar zijn met studie of vanwege een andere reden?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Baby kletspraat

Bericht door kitten »

Ik denk, ik zal ook weer eens meedoen hier. :)

Voor oktober. :mrgreen: Weer als draagmoeder, nieuw stel.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Baby kletspraat

Bericht door eireann »

Baby boom dit jaar !
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Nijntje
Berichten: 35
Lid geworden op: 11 aug 2016, 19:08

Re: Baby kletspraat

Bericht door Nijntje »

Yay het is weer gelukt kitten? Awesome! :static:
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Baby kletspraat

Bericht door Yara »

Wat leuk kitten! Gefeliciteerd!
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Baby kletspraat

Bericht door Ravelijne »

Gefeliciteerd!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Baby kletspraat

Bericht door Daantje »

kitten schreef:Ik denk, ik zal ook weer eens meedoen hier. :)

Voor oktober. :mrgreen: Weer als draagmoeder, nieuw stel.
Awesome!
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Baby kletspraat

Bericht door Voleuse »

*like*
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Plaats reactie