Wandel meet-up of meet?

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Wandel meet-up of meet?

Bericht door Ravelijne »

Wandelen is goed voor alles. Ik wil meer wandelen. Ik heb het een tijdje goed volgehouden om minimaal 3 x per week een uur te wandelen, maar dat zit al maanden in het slop. Ik merk dat ik het vooral moeilijk vind om in mijn eentje erop uit te gaan.

Dus, wie heeft zin om een keertje te wandelen? Ik ben geen snelle wandelaar in bergschoenen, en het gaat me ook niet om het aantal kilometers. Een uurtje is prima hoewel af en toe een langere tocht ook wel super fijn is. Ik zit te denken aan omgeving Tilburg, maar als meer mensen het leuk vinden wil ik voor een meet of een leuke omgeving ook wel eens een keer verder van huis.

Waar precies maakt me verder niet zoveel uit. Ergens in een park of stukje natuur is leuk, maar een rondje door de stad (al dan niet met Ingress in de hand) is ook fijn.

Iemand zin om een keer een rondje te doen, met zijn tweeën of met een groepje?
Bitemarks
Berichten: 15
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:17
Locatie: Zelhem

Re: Wandel meet-up of meet?

Bericht door Bitemarks »

Ja gezellig! Wij lopen vaak een stuk met de hond door het bos hier in de buurt, maar ook wel eens wat verderop. De achterhoek heeft een hoop mooie plekken, waar je amper mensen tegenkomt.

Maar onze roxy zit ook graag in de auto om verderop een eind te wandelen :)
Was, meint ihr, will aus mir werden
.Gutes oder boses?
Therapy?
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Wandel meet-up of meet?

Bericht door leonietje »

Ja leuk! Alleen poke me binnenkort dan echt even voor een datum want ik ga dat vergeten. M'n leven staat echt even op z'n kop i.v.m. werk /werkloosheid en veel onzekerheden. Misschien heb ik vanaf 1 april alle tijd en misschien heb ik dan wel weer een nieuwe uitdaging qua werk.
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Wandel meet-up of meet?

Bericht door chell »

Ik wil ook meer wandelen, maar vind wandelen vaak ook heel saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai. Ik zou heel graag, als het weer wat mooier wordt, nog eens zo'n blotevoetenpad lopen, dat vond ik echt supertof!
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wandel meet-up of meet?

Bericht door Daantje »

Dat blote voetenpad was erg leuk. Ik vind wandelen in de natuur niet snel saai, meestal sleep ik mijn camera mee en lig ik regelmatig languit op de grond voor foto's van mos, boomstronken en paddestoelen. Van A naar B moeten lopen vind ik wel snel saai.

Omgeving Tilburg is een beetje uit de richting om vaak te doen. Maar heb best zin om eens uit wandelen te gaan.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wandel meet-up of meet?

Bericht door Ravelijne »

Yay meer wandelaars! :) En yay Blotevoetenpad! Ik ben helemaal voor om dat nog een keer te doen als het mooier weer is. Ik weet dat er vorige keer ook nog meer mensen waren die ook wilden gaan maar niet konden, dus een herhaling lijkt me supertof. Ik wil misschien ook een paar van de kleinere, dichterbij, doen.

Wandelen met mensen erbij en gesprekken etc. vind ik het minder saai, vandaar mijn oproep. :) En met evt. leuke tussenstations is het nog leuker.

Wat zullen we doen, ergens Centraal afspreken en met Bites & co, Daantje en mij gaan wandelen en wie er verder nog wil aansluiten? Of gewoon apart afspreken een keer?
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: Wandel meet-up of meet?

Bericht door skaoot »

Ik wil wel kijken of ik kan aanhaken, ik ga momenteel nogal dag voor dag.
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
chats

Re: Wandel meet-up of meet?

Bericht door chats »

Als er concrete plannen zijn, kijk ik of ik ook een keer kan aansluiten :)
Eanan

Re: Wandel meet-up of meet?

Bericht door Eanan »

Een late reactie, maar ja ik ben nieuw hier:).
Ik woon zelf in de omgeving van Tilburg en wandel veel. Het lijkt me leuk om een keer samen te wandelen. Een wandeling leent zich ook prima voor een goed gesprek.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wandel meet-up of meet?

Bericht door Ravelijne »

@Eanan Om daad bij woord te voegen een topic in de agenda aangemaakt.
Plaats reactie