Tess tesst

Boeken, blogs, websites... alles waar over BDSM te eh... lezen valt
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: Tess tesst

Bericht door Heidi »

:static:
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Tess tesst

Bericht door thaliya »

Super leuk gedaan!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tess tesst

Bericht door tessie »

Lief! Thanks!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tess tesst

Bericht door tessie »

Ik ben echt heel enthousiast over de nieuwe #smartballchallenge! Samen met twee andere sextoystesters hebben wij dit bedacht omdat ik na al die jaren nog steeds geen idee had wat je nu precies moet doen met geishaballetjes (smartballs, love balls, kegel balletjes, ben wa balletjes, vagina ballen of hoe je ze ook noemt). Gelukkig weet Miss Poppie er wél alles van en legt ze het uit. En het gaat dus over veel meer dan alleen je spieren beter leren aanspannen of sterker maken. Dit gaat over het controleren van je bekkenbodemspieren. Meer en beter voelen, leren spannen én ontspannen. Niet alleen voor betere orgasmes (yay!), maar ook voor je gezondheid.
De Challenge begint over 1 week, zodat mensen die mee willen doen en nog geen balletjes hebben deze nog kunnen kopen. Misschien dat er hier ook mensen zijn die dit leuk vinden en mee willen doen. Ik vind het in elk geval helemaal leuk. (Oh, en er komt ook nog een kleine giveaway aan, morgen of overmorgen!)
https://www.tesstesst.nl/vlogs/smartballchallenge/
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Tess tesst

Bericht door Ravelijne »

Oh gaaf! Ik weet niet of ik eraan toe ga komen (ben nog erg veel aan het inhalen na een maand ziek zijn), maar ik vind het wel een heel tof onderwerp! Leuk!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Tess tesst

Bericht door thaliya »

Bestelling geplaatst! Ben benieuwd:)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tess tesst

Bericht door tessie »

@Ravelijne Je kan het altijd later nog doen! De video's blijven gewoon online staan, dus wanneer je er aan toe bent, kan je het alsnog doen.
@thaliya Zo leuk dat je meedoet!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Tess tesst

Bericht door Ravelijne »

Tof!
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Tess tesst

Bericht door Pien »

Ik zal de mijne opzoeken!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Tess tesst

Bericht door tessie »

Leuk, Pien!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Tess tesst

Bericht door thaliya »

Maandag besteld, gisteren in huis. 's Avonds meteen geprobeerd en ik voel helemaal niks als ik knijp. Vroeger heb ik regelmatig met balletjes ingelopen en ik dacht dat ik die altijd wel voelde zitten.
Misschien dat 2 bevallingen de boel te ver opgerekt heeft ;) (ik weet dat dat niet kan). Maar van helemaal niks voelen tot de balletjes los van elkaar kunnen laten bewegen zitten denk ik teveel stappen om aan de challenge mee te kunnen doen?
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Tess tesst

Bericht door kitten »

thaliya schreef: 22 apr 2020, 08:15Misschien dat 2 bevallingen de boel te ver opgerekt heeft ;) (ik weet dat dat niet kan).
Kan dat niet? Ik heb dat gevoel namelijk wel, dat het echt minder strak is dan vroeger. Dat moet toch ook haast wel? En je leest ook overal dat fisten bij een moeder makkelijker is dan bij iemand die nog nooit bevallen is.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Tess tesst

Bericht door leonietje »

Oh wat een leuke vlog! Ik denk dat ik ga meedoen. Ik heb al jaren van die balletjes in de kast liggen. Ook die van fun factory maar dan dus de oude. maar ik kan er niks mee. Ik voelde ze vroeger zelfs niet eens zitten. Tegenwoordig kan ik niet heel veel meer hebben qua speeltjes en doet alles vrij snel zeer. Ook tampons heb ik meer moeite mee terwijl dat echt nooit een probleem is geweest. Dus misschien zijn mijn bekkenbodemspieren wel gewoon het probleem en moet ik ze gaan trainen!
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: Tess tesst

Bericht door Crownless »

Ik vond het wel fijn dat het ook gaat om ontspannen. Mijn bekkenbodem staat altijd aan, en dus heb ik last van urineverlies bij niezen. Ik moet echt bezig zijn met ontspannen. En stress zorgt bij mij voor aangespannen bekken (hoi Corona crisis!)

Ik ga de chalenge toch overslaan. Teveel moetjes in corona lockdown. Misschien later.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Tess tesst

Bericht door thaliya »

kitten schreef: 22 apr 2020, 09:17
thaliya schreef: 22 apr 2020, 08:15Misschien dat 2 bevallingen de boel te ver opgerekt heeft ;) (ik weet dat dat niet kan).
Kan dat niet? Ik heb dat gevoel namelijk wel, dat het echt minder strak is dan vroeger. Dat moet toch ook haast wel? En je leest ook overal dat fisten bij een moeder makkelijker is dan bij iemand die nog nooit bevallen is.
Het klonk mij ook altijd logisch in de oren, maar mijn VK zei dat dat niet zo was, zeker niet als je je bekkenbodem spieren goed traint na de bevalling. Dat blijvend urine verlies ook echt niet hoeft. Geen idee of er verschil is tussen 2 baby's of 5. Ik lees op internet ook verschillende verhalen.

Fisten klinkt dan wel weer interessant, maar we dwalen af ;)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Plaats reactie