Hoi allemaal

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
SunnyVelvet

Hoi allemaal

Bericht door SunnyVelvet »

Hoi allemaal ervaren en onervaren Subs,

Ik ben erg blij dat ik dit forum ontdekt heb? Zodat ik eindelijk leren van een andere de ervaringen in een D/s relatie en kan goed begeleid worden naar de wereld van D/s relatie.

Ik ben Monika, 40 jaar, een buitenlandse al 15 jaar woonachtig in NL. Heb dochter van 7 van vorige relatie. Was ongelukkig door tekortkomingen aan aandacht. Mij ex was een buiten mens en had graag 10-15 jaar oudere vrouwen dan hij zelf. Al een jaar heb ik een relatie met een DOM. Sinds kort heb ik ontdekt dat ik een sub gevoelens heb. Ik zat een tijdje naar mijn verschrikkelijke verleden ainds kind af door mijn hoofd te scrollen en te analiseren wie ik echt ben en wat ik wil met mijn ongeuiten gevoelens.


Wil graag horen hoe jullie de sub gevoelens hebben ontdekt, waren er drempels, de eerste contact met je DOM.
SunnyVelvet

Re: Hoi allemaal

Bericht door SunnyVelvet »

Oh ben vergeten te vermelden: ik zoek naar ervaringen in D/s relatie die ook echt van elkaar houden, een liefdesrelatie hebben en samenwonen.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Hoi allemaal

Bericht door eireann »

Leuk dat je er bent!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Hoi allemaal

Bericht door Voleuse »

Hoi Monika, ik woon niet samen met mijn D maar wij hebben wel een liefdesrelatie. Weet niet precies wat je vraag daarbij is (misschien kun je daar een apart topic voor aanmaken). Maar welkom iig.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
liefdesster

Re: Hoi allemaal

Bericht door liefdesster »

Hoi Monica welkom hier....ik woon niet samen want een 24/7 relatie is niet iets waar ik naar verlang.
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Hoi allemaal

Bericht door Yara »

liefdesster schreef:Hoi Monica welkom hier....ik woon niet samen want een 24/7 relatie is niet iets waar ik naar verlang.
Maar een 24/7 relatie en samenwonen staat tot los van e klaar lijkt me. D/s kan altijd doorlopen of je nou samenwoont of niet.

Welkom trouwens!

Ik woon overigens samen (en ben getrouwd met) ft, met wie ik al 14 jaar een relatie heb, 2 kinderen heb en mijn dominant is. Dankzij de twee jonge kinderen niet heel actief momenteel, maar goed.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Hoi allemaal

Bericht door Pien »

Welkom!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Hoi allemaal

Bericht door thaliya »

Welkom hier!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Hoi allemaal

Bericht door Voleuse »

liefdesster schreef:Hoi Monica welkom hier....ik woon niet samen want een 24/7 relatie is niet iets waar ik naar verlang.
Ik woon niet samen maar heb wel een 24/7 dus dat staat wat mij betreft idd los van elkaar.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
liefdesster

Re: Hoi allemaal

Bericht door liefdesster »

Elke dag contact en meerdere malen zelfs daar voel ik mij niet prettig bij.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Hoi allemaal

Bericht door Arno »

Hoi

Welkom hier tussen ons, waar je mag zijn wie je bent.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Hoi allemaal

Bericht door eireann »

Ik denk dat er een spraakverwarring is...

24/7 wordt hier vaak gebruikt voor een doorlopende D/s relatie
Ik denk dat liefdesster uberhaupt in een relatie niet wil samenwonen maar liever LAT en wat meer privetijd heeft, losstaand van of daar BDSM bijkomt?
**Self Rescuing Princess**
liefdesster

Re: Hoi allemaal

Bericht door liefdesster »

Eirann je hebt het goed omschreven bedankt ....
SunnyVelvet

Re: Hoi allemaal

Bericht door SunnyVelvet »

Wat leuk dat zo veel van jullie erop reageren.

Voor degenen niet helemaal duidelijk: wij wonen nog niet samen, maar zijn van plan (ik rem het en mijn dochter begint pas nu te wennen aan hem). Op dit moment hebben wij 24/7 relatie.
Plaats reactie