Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Ravelijne »

Beetje kort dag en volgens mij is er ook al veel te doen dit weekend, maar zijn er nog mensen die zin hebben om te wandelen, dit weekend zaterdag 2 of zondag 3? Ik zit te denken aan die prachtige wandeling in Den Bosch die we vorige zomer gedaan hebben, over die voormalige spoorbrug en die sprookjesachtige vlondertjes, met een ijssalon halverwege. (Voor ondersteunend beeldmateriaal, zie dit topic.) Maar omgeving Tilburg/Waalwijk kan ook (Loonse en Drunense duinen?) Of ergens anders, kan ook.

Ik wil weer meer wandelen en ik kom er niet aan toe tenzij ik met andere mensen wandel. Plus, gezellig! :)
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door chell »

Ik ben er dit weekend niet (vakantie :static: ), maar ik wil wel heeeeeeeel graag ook meer wandelen (ondanks dat ik wandelen vaak best stom vind). Ik hou me dus wel aanbevolen voor een andere dag/dagen/terugkerend ding
luiwinnetje

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door luiwinnetje »

Ooh ik zou best willen wandelen en enkelen van jullie leren kennen maar ik ben tot en met dit weekend nog in Oostenrijk! En de weekenden erna in juni wordt ook krap in verband met festivals en andere gezelligheden. Maar ik hou me zeker aanbevolen, heb ook nog een worst op poten rondwaggelen die ook wel wat beweging kan gebruiken.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Ravelijne »

Gaan we doen! Gewoon lekker af en toe tussendoor, en misschien nog een keer dat verre maar geweldige blotenvoetenpad?

Misschien moeten we ook vast vooruit plannen, voor als je terug bent? :)
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Daantje »

Ik ben voor! Ondanks dat ik wandelen wél leuk vind, doe ik het te weinig. En dit weekend heb ik tijd.
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Ravelijne »

Yay! Dan wordt er in ieder geval gewandeld! Nog meer aansluiters?
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door eireann »

Ik ben thuis nog flink bezig denk Ik, maar ik wil wel aanhaken voor het ijsjes gedeelte!
**Self Rescuing Princess**
luiwinnetje

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door luiwinnetje »

Dat blote-voetenpad wil ik eigenlijk al jaren naar toe maar het komt er nooit van :yummie:
Het is wel een crime om met mij in de zomer in een weekend iets af te spreken want ik ga veel naar festivals en dergelijken maar er valt vást wel iets te plannen :D
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door leonietje »

Ik kan donderdag of vrijdag overdag deze week Maar het weekend lukt mij helaas niet
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Ravelijne »

@leonietje Ik zat er ook al over te denken om jou te appen, iddd. Deze week alleen doordeweeks erg druk met regelingen, dus deze keer wordt het weekend, helaas.

@Anne Leuk!
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door lunaaa »

Helaas te druk met afstuderen op dit moment. Anders was ik graag meegegaan!
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door thaliya »

Dit weekend niet, maar een blote voetenpad wandeling binnenkort lijkt me leuk!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Pien »

Ik ga graag een keer mee wandelen als ik weer enigzins normaal met mensen om kan gaan ;)
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Ravelijne »

@lunaaa Snap dat dat voorrang krijgt! :)

En yay voor enthousiasme voor later. Lijkt me supertof om weer een wat grotere WS-wandeling te doen, ook.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Wandelen dit weekend? (2 of 3 Juni)

Bericht door Ravelijne »

Het wordt Zaterdag. We hebben om 11:00 afgesproken op de parkeerplaats van het Jeroen Bosch Ziekenhuis in Den Bosch. Dan gaan we wandelen en dan kunnen we of bij Theetuin de Pimpernel (want op Zaterdag wel open) of bij de IJssalon van de vorige keer (toen het op Zondag was) iets lekkers halen en een kopje thee doen.

Volgens mij zijn Daantje en ik nu de enige wandelaars? Aansluiters nog welkom! Bij de pit stop zijn we met 3, met Anne er bij.
Plaats reactie