Polyamorie vandaag op Telegraaf.nl/Vrouw

Ook BDSM-ers halen wel eens de voorpagina
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Polyamorie vandaag op Telegraaf.nl/Vrouw

Bericht door Heidi »

https://vrouw.nl/video/praat-mee/59326/ ... altijd-zin

Uiteraard echt een Telegraaf titel, want ‘ik heb altijd zin’ is helemaal niet de bottom line in het interview
Gaat juist over een mooie liefde tussen drie mensen
Do more of what makes you happy
Gebruikersavatar
puppie
Berichten: 90
Lid geworden op: 10 aug 2009, 11:42

Re: Polyamorie vandaag op Telegraaf.nl/Vrouw

Bericht door puppie »

Zij zijn al vaker op de televisie geweest :-)
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Polyamorie vandaag op Telegraaf.nl/Vrouw

Bericht door kitten »

Wij kennen hen ook persoonlijk. :) al een paar keer gesproken. Hele leuke mensen. Ze reageerden de eerste keer wel verbaasd en zelfs een beetje verontwaardigd ( :confused: ) toen ze hoorden dat wij nooit trio's hebben of het met zijn vieren doen. :lol: Maar verder zijn ze heel ontspannen.

Ze hebben ook meegedaan aan Jouw vrouw, Mijn vrouw. Hi-larisch! Vooral omdat we hun dus kennen, dus we zaten hier regelmatig op de bank "Ooooh, echt Helene!" en "Ja, moet je net Helene hebben!". :schater: Het opzoeken waard als je hem nog niet gezien hebt, die aflevering. Overigens heb ik Helene en haar Jannen ook op Facebook en ik heb dus wel wat meegekregen over die uitzending achter de schermen. Dat het echt wel anders was gegaan dan in beeld kwam. De andere vrouw (een kamper) deed alleen de verplichte dingetjes en zat verder alleen te candy-crushen als de camera uit stond en zo. De Jannen hadden zich erop verheugd een vrouw helemaal te verwennen (gewoon met koken en zo, niet eens seksueel) en deze vrouw was oprecht bang voor ze. :( Had er ook de hele tijd een chaperonne bij en zo...
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Polyamorie vandaag op Telegraaf.nl/Vrouw

Bericht door thaliya »

Ik heb die aflevering gezien toen en die kamper voelde zich echt zo ongemakkelijk!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Polyamorie vandaag op Telegraaf.nl/Vrouw

Bericht door Peter^ »

Positief.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie