Kink me 12 mei

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Kink me 12 mei

Bericht door thaliya »

Op 12 mei is er weer een kink me: https://fetlife.com/events/785038

Het is op moederdag (niet heel handig), overdag (wel heel handig).

Ik wil er graag heen, omdat ik me had voorgenomen dit jaar vaker naar feestjes te gaan en nieuwe mensen te leren kennen. Nu roep ik altijd heel hard tegen anderen dat ze gewoon moeten gaan, zelfs als ze in hun eentje zijn, want je ontmoet waarschijnlijk wel anderen en anders kun je altijd weer naar huis gaan. Ik merk dat ik toch eigenlijk best een schijterd ben want ondanks dat ik een aantal mensen ken die gaan, is die drempel toch best hoog om "gewoon" te gaan.

Dus: zijn er mensen van hier die gaan? Of willen gaan? Kunnen we er misschien een mini-ws meet van maken :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Kink me 12 mei

Bericht door eireann »

Waar is het? Wil op werk FL niet openen :) Moederdag houdt mij wel tegen, maar wie weet
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Kink me 12 mei

Bericht door Yara »

Ik ga even overleggen en kijken of we oppas kunnen regelen.

Is in Almere overigens.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
miss_meeko
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jan 2010, 13:38
Locatie: Haarlem

Re: Kink me 12 mei

Bericht door miss_meeko »

Thema sprookjes/disney. Zo jammer dat ik niet kan!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Kink me 12 mei

Bericht door eireann »

awesome thema!
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Kink me 12 mei

Bericht door thaliya »

In Almere idd, van 14u tot 20u.
Entree is €20, daar komen drankjes nog bij
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
wandering_one

Re: Kink me 12 mei

Bericht door wandering_one »

Ik kan helaas niet die dag. Jammer, kink me feestjes zijn leuk!
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kink me 12 mei

Bericht door tessie »

Jaaa ik ga er ook heen. Super veel zin in!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Kink me 12 mei

Bericht door Voleuse »

Klnkt interessant... kijken of ik een date kan regelen.

@tessie (jij bent hier eerder geweest denk ik) Wat voor soort locatie is het? Hebben ze suspensionpunten? Is er een dresscode op dit feest want dat kan ik niet helemaal uit de omschrijving halen?
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kink me 12 mei

Bericht door tessie »

Ohh suspensionpunten, volgens mij niet, maar dat weet ik niet zeker, omdat ik eigenlijk nooit iets met bondage doe en daar dan helemaal niet op let. Volgens mij waren er wel zachte matten waar je ook bondage op kon doen.
De dresscode is volgens mij altijd optioneel. Mijn D doet er in elk geval nooit iets mee en ging altijd gewoon in het zwart en dat was prima.
Het is wel echt een heel tof feestje altijd vind ik, hele fijne sfeer. De lokatie is heel ruim, veel open ruimte om te spelen, maar ook genoeg speeltoestellen en banken om lekker op de loungen. De kink me feestjes waar ik geweest ben, vond ik echt een van de leukere feesten van de afgelopen tijd.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Kink me 12 mei

Bericht door thaliya »

Suspension punt denk ik niet, hoewel ze wel een workshop bondage hadden met een stellage. Dacht ik.
Ik ben bij 2 versies geweest en toen was de indeling bij beiden iets anders.
De huizen zijn dit keer niet open hoorde ik.
Dresscode hoef je idd niks mis mee. Wel leuk, maar geen door bitches of zo. Er is echt heel veel ruimte,.maar door de grote open ruimte weinig privé hoekjes oid.

Voor drinken betaal je per bestel ronde. Dus geen systeem waar je aan het einde van de avond de rekening krijgt, maar steeds naar de kluisjes om geld te halen.

De sfeer is super leuk en speels
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kink me 12 mei

Bericht door tessie »

Je hebt nog die soort 'sexbioscoop' met dat stukje ervoor, daar zit je wel wat meer besloten/privé. En naast de bar had je ook nog een soort hoekje met wat kussens enzo, daar kan je ook vrij ongestoord zitten/liggen.

Dat je drinken elke keer moest betalen had ik eerder ook al van aangegeven dat ik dat echt lastig vond. Maar zij vinden het geloof ik lastig om te zorgen dat het op een bon kan. Omdat er dan altijd iemand bij de deur moet zitten als mensen weg gaan.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Kink me 12 mei

Bericht door Voleuse »

Ok ja maar zonder suspensionpunten vind ik het wel meteen veeeel minder aantrekkelijk om te gaan hoor, op de vloer knopen kan overal immers. Jammerrr :P.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: Kink me 12 mei

Bericht door tessie »

Je kan het dan mss nog even checken in die group op FL?
Deleted User 178

Re: Kink me 12 mei

Bericht door Deleted User 178 »

Klinkt wel als een super tof thema!
Plaats reactie