Zondag 14 Juli workshop EFT voor Self Care

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Zondag 14 Juli workshop EFT voor Self Care

Bericht door Ravelijne »

Ik gooi hem er hier ook even in. Ik heb hem nu nog alleen op Fet gezet, dus met een beetje geluk is het een 'kinksters only' workshop, wat altijd wel fijn is qua vrijuit praten. WSers en andere kinksters zijn ook welkom op 'algemeen publiek' versies van deze workshop (na de zomer plan ik er sowieso één die ik breder aankondig), maar onder elkaar is ook altijd wel fijn.

Volledige tekst met wat meer info staat op Fet, maar in een notendop: leer in één middag de basis van EFT om stress en spanning snel te verminderen en zorgen sneller los te laten en daardoor beter op te laden en bij te komen.

Nu € 15,- euro omdat ik 'm nog niet eerder gegeven heb (niet in deze vorm). Na de zomer aanzienlijk duurder. De eerste aanmelding is al binnen, dus wie zin heeft om aan te sluiten: het wordt vast in ieder geval gezellig.
Deleted User 1996

Re: Zondag 14 Juli workshop EFT voor Self Care

Bericht door Deleted User 1996 »

Hallo Ravelijne,

Ik heb op Fet met veel ongeloof en scepsis jouw beide posts gelezen die hierover gaan. Misschien(!) zou het ook voor mij nuttig en zinvol kunnen zijn, maar die datum ben ik helaas verhinderd. Wens je veel succes met deze workshop.

PS: is het misschien wel handig om Fet-vriendjes te gaan worden?
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Zondag 14 Juli workshop EFT voor Self Care

Bericht door leonietje »

Ik moet de agenda nog checken maar ik heb wel interesse..
Gebruikersavatar
lunaaa
Berichten: 28
Lid geworden op: 09 aug 2009, 19:01
Locatie: Den Bosch

Re: Zondag 14 Juli workshop EFT voor Self Care

Bericht door lunaaa »

Ik ga het even checken en overleggen, maar ook ik heb wel interesse!
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Zondag 14 Juli workshop EFT voor Self Care

Bericht door eireann »

Ik heb zeer zeker interesse maar ik weet nog even niet hoe ik dat met rozetje wil doen
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Zondag 14 Juli workshop EFT voor Self Care

Bericht door Ravelijne »

@Lunaaa @Leonietje @Eirann Jullie zijn allemaal van harte welkom! Zou leuk zijn! Ik zet ook koffie, thee en iets lekkers op tafel, dus hoe meer zielen, hoe meer vreugd. :)

@Eirann Zarath is die dag niet available is voor childminding, helaas. Hij houdt die dag opzij voor werk, voor de bouwvak in Vlaanderen begint. Vaak nog last-minute deadlines en dingen af te werken, zo vlak voordat een hele sector een paar weken stilligt.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Zondag 14 Juli workshop EFT voor Self Care

Bericht door Ravelijne »

Ik geef dit topic een klein schopje: vandaag over een week workshop EFT voor Self Care. Late aansluiters ook welkom. :)
Plaats reactie