grotemuil

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
grotemuil

grotemuil

Bericht door grotemuil »

goedenmiddag. jaren geleden heb ik hier een account gehad en ik zatt hier gewoon voor de lol te kwekken. ik heb dat altijd als leuk ervaren maar vijf jaar geleden hen ik iemand tegengekomen. Een hele mooie meid nogwel. Maar een mooii uiterlijk, tsja.her was meer de speelse dominantie speelsigheid waarmee ze mijnaandachht trok.

Ze vertelde me dat mannen aanstellers zijn en dat gaf ms te denken. Zeg ik dat ik dominant ben omdat ik bang ben voor pijn? of ben ik echt dominnt die leidt aan drempelvrees. De tijd zal hett leren.

Anyway, stiekem hoop ik dat ze dit leest# door de poort van je angst kom je bij je zekerheid, ik heb haar acht maanden niet gezien maar ik hoop haar binnenkort toch weer spreek zodat ik haar kan vragen of ze me door die poort kan leiden, want ik weet dat zij de weg weet. Nah. groetjes Do
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

en mochr ik haar nooit meer spreken, ook prima
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: grotemuil

Bericht door Arno »

Welkom
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: grotemuil

Bericht door eireann »

En zij komt ook op ws?
**Self Rescuing Princess**
grotemuil

Re: grotemuilt

Bericht door grotemuil »

ik weet niet eiirran. misschien ze zei dat we elkaar op een datingsite hebben gesproken. als ze inderdaad op ws zit dan meek ik dat wel. hoi arno
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

slik haha
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

maareh, stiekum hoop ik van wel, eirran. ik ben 16 augustus jarig en hool op een lekker cadeau. gewoon rustig afwachten dus.
.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: grotemuil

Bericht door eireann »

Ik moet het je toch even vragen, zijn je toetsenbord én je spellcheck tegelijk kapot ofzo?
**Self Rescuing Princess**
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

neejoh. ik werk met een telefoon en ben te gehaast vaak. en spellcheck gebruik ik daarom niet
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: grotemuil

Bericht door thaliya »

Je berichten zijn lastig te volgen, maar begrijp ik het goed dat je dominant bent, maar 5 jaar geleden iemand hier hebt leren kennen hier die jouw onderdanige kant triggerde? En nu heb je haar 8 maanden niet gezien (online?) en hoop je haar hier terug te vinden zodat je je onderdanige kant met haar kunt ontdekken? Liefst als verjaardagscadeau?

Iig: welkom!
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

ik weet niet of ik haar hier of elders heb leren kennen, ze stond inene voor mijn neus. en ik hoop dat heel vlug weer gaat gebeuren. ze was echt op een speelse manier domiinant, ik weet ook niet hoe ze mijn onderdanige kant heeft getriggerd maar het gebeurde gewoon zo. Ik ben een paar keer met haar wat wezen drinken maar ze kreeg een andere baan. ae hebben via facebook nog wat gesproken en het laatste wat ze me zei was dat we elkaar wel weer zouden treffen Daarna heeft ze me geblokkeerd op facebook. Ik zou echt heel blij zijn als ik haar op mijn verjaardag weer zou zien. Want op de een of andere manier heb ik de indruk dat wij op zoek waren naar elkaar.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: grotemuil

Bericht door thaliya »

Ze heeft je geblokkeerd. Dat betekent meestal niet dat iemand nog contact wil
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Ik weet het diep in mijn hart wel en misschien haal ik wel vanalles in mijn höofd nu en verga ik van de hartepijjn, ikk wil de deur nog niet helemsal dichtttrekken en blijf hopen. hoezo, ik een masochist haha.
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

maar ja. ben best heel verdrietig., bedankt dat je er even over wilde praten
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

maar ja, mocht deze vrouw een of ander sadistisch spel met mij aan het spelen zijn, dan ben ik klaar voor haar . ik
weet niet hoe dit verder gaat maar spannend is het wel.
Plaats reactie