grotemuil

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: grotemuil

Bericht door pluis »

grotemuil, ik heb het idee dat het met posten niet helemaal goed gaat. Alsof je op andere draadjes aan het reageren bent, maar je post alles onder elkaar in je voorstelpost. Prima als je graag lekker tegen jezelf kletst, natuurlijk, maar als dat niet je bedoeling is, dan mortgage je misschien even kijken of er wat misgaat.
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

wat bedoel je met mortgage? luister pluis, ik zit niet echt graag tegen mezelf te lullen.. wellicht ben ik wel rijp voor een psycholoog haha, maar ik zat even in een heel diep dal. soms is het dan best wel lekker om gewoon wat bagage weg te schrijven. Een soort van lief dagboek. Miijn feestje komt wel weer.
Gebruikersavatar
pluis
Berichten: 330
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:03

Re: grotemuil

Bericht door pluis »

Mortgage = een foutje van de autocorrect van mijn telefoon. Die staat op Engels ingesteld. Er had 'moet' moeten staan.
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

ik had al zon vermoeden. ik heb de autocorrect nu ook aangezet en ik moet zeggen dat het toch wel heel erg makkelijk is. De voorspellende tekst vind ik niks maar dit werkt prima zo.
MrEd
Berichten: 0
Lid geworden op: 04 nov 2016, 14:06

Re: grotemuil

Bericht door MrEd »

Ik ben sprakeloos, zoals jij afgeeft op de AA en vooral wat jouw reactie is de lotgenoten van de AA
Totaal respectloos
Niet het geweld maar
Het goede vernietigt het kwaad
tolstoi
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Hee mr Ed. Das ook wel heel erg lang geleden. Tsja, ik vind het prima dat ze er zijn. Dat dan weer wel, maar het was mijn ding gewoon niet. Ik heb een jaar bij de AA gezeten dus ik ken het programma van binnen en buiten, Ik heb alleen het gevoel dat ik daar gevangen werd gehouden. En dat ze mij ook nooit hebben losgelaten
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Maar toch ben ik heel erg blij met jouw reactie. Ik weer weer hoe ik daar terecht ben gekomen. En dat was geen alcohol. Daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad. Wel een lood en loodzwaar wegend schuldgevoel. Ik vergeef het de AA maar vergeef mij dan dat ik me er helemaal niet thuis voelde.
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: grotemuil

Bericht door thaliya »

Zoveel haat gevoelens hebben kan niet gezond zijn.
Je komt online over als iemand die met zichzelf in de knoop zit, ik hoop dat je daar hulp voor hebt of zoekt. Professionele hulp dus
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Bests tgalya. Ook al ben ik inmiddels 53 jaar oud en heb ik een verschrikkelijke kut tijd achter de rug, De dame in kweste en ook mezelf en anyone else neem ik niks meer kwalijk. Ik heb een blauwtje gelopen. Punt. Wel de eerste in mn leven maar ja.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: grotemuil

Bericht door Crownless »

Maar, als alcohol niet het probleem was, wat deed je dan bij de AA?

Kut dat je een kuttijd had. En blauwtjes lopen is ook gewoon kut.

Wat heb je nodig om weer wat beter in je vel te zitten?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Ik heb gistermiddag gekregen wat ik nodig had. Een andere kijk op zaken. Wat ik ermee ga doen is mijn pakkie an. Echt verkeerd gaat ie niet met me, maar een beetje geduld ken ik wel gebruiken.
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

soms komt hulp uit een hoek die je totaal niet verwacht. Bedankt daarvoor
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Het begint inene kwartjes te regenen.
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Een beetje vriendschap zou ik inderdaad wel kunnen gebruiken. Daarom zit ik op dit forum
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

:knuf: Een beetje vriendschap zou ik inderdaad wel kunnen gebruiken. Daarom zit ik op dit forum
Plaats reactie