grotemuil

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Sorry dat ik hier psychotherapie zat te doen, trek het jullie niet aan, ik ga me ff scheren
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: grotemuil

Bericht door Crownless »

Ik snap er niks van omdat er elke keer weer kleine beetjes nieuwe info komen. Ik bedoel, wat ik denk te weten is:
- er was een online(?) domina(?) waar je mee wilde daten maar zij heeft je geblokt op social media.
- je was ooit al lid van ws, je maar deelde je oude nick niet.
- je was ervan overtuigd dat je aanmelden op ws ervoor zou zorgen dat je domina je weer zou zien? Vanwege iets wat ze gezegd had? Maar je zei nooit precies wat ze had gezegd dus eh, da's vaag?
- je hebt blijkbaar een probleem met je gebit?
- er komt een oplossing voor je gebit, en dat klinkt fijn
- je ging ooit naar de AA, maar dat vond je een instituut dat je hersenspoelde en je bent blij dat je er weg bent en haat de AA en alles wat ermee te maken heeft?
- je bent/was lid van sites waar je met vrouwen kon praten, in de hoop dat daar iets uit komt. Maar 7 jaar en 10000 euro later wil je stoppen, maar toch niet, maar toch wel? (Een korte rekensom zegt 4 berichtjes à 1 euro per dag)
- je bent tot een bepaald inzicht gekomen, maar wat zeg je niet?
- je zoekt vriendschap.
- de mystery domina is niet op komen dagen.


En nu ook nog dat je bang bent, en bang bent voor seks?

Dat is eh, best veel. En je hoeft niet alles te zeggen. Maar wat je nu doet is van dingen kleine beetjes vertellen en zodra mensen erop in gaan, is het niet belangrijk of ben je al tot een ander inzicht of eh. Iets anders.

En wat ik vooral niet snapte, was dat je vanalles vertelt hier en reageert op mensen en reageert alsof je contact en vriendschap zoekt, en dan ineens zeg je: ik ga weer weg. Euhhhh, ok dan?

En nogmaals, je hoeft niks te delen, je bent niemand iets verplicht. Als je hier gezellig mee wilt kletsen, je bent welkom. Als je weg wilt gaan, ook prima. Als je je maar bewust bent dat als je globaal wat deelt, of veel tegelijk, dat nieuwsgierigheid (of verwarring) opwekt. :)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Crownless ik ben mezelf er terdege van bewust dat ik nieuwschierigheid op wek. En ik begrijp dat dit niet leuk is maar wat gaan mensen doen die zichzelf lopen te kwellen met een heel negatief zelfbeeld? Juistem, die worden zelfdestructief. En dat ben ik geworden ooit. Ik liep mezelf te folteren met een zeer negatief zelfbeeld. En wat ik hier heb zitten doen? Ik heb geprobeerd om dat negatieve om te buigen in iets positiefs en dat is me gelukt. Half September heb ik weer een bek vol tanden :) en ik laat al die negative thoughts lekker varen
I
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Trouwens, waarom heet je crownless? De meeste mensen hier verdienen een kroontje op hun bol
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Enneh, als IK het maar snap crownless, als ik het maar snap
Gebruikersavatar
chell
Berichten: 155
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:21

Re: grotemuil

Bericht door chell »

Nou om heel eerlijk te zijn wek je bij mij geen nieuwsgierigheid op maar irritatie. Dit vage gedoe is niet waar een forum voor bedoeld is.
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: grotemuil

Bericht door Crownless »

Nou, ligt er maar net aan wat je zelfdestructief noemt denk ik? Ik ben helaas niet onbekend met negatief zelfbeeld, en het meest destructieve wat ik doe is in bed liggen en er niet meer uit komen. Gelukkig is het geen wedstrijd :) wat ik bedoel is, niemand kan in je hoofd kijken (gelukkig), en dat zorgt ervoor dat wat voor jou helder lijkt, voor de ander niet is.

Crownless is de titel van een nummer van Nightwish. Ooit had ik een nickname die lijkt op mijn eigen naam, en op een metalforum was die naam bezet. Ik zette er Crownless voor. Toen ik bdsm ontdekte wilde ik niet mijn "reguliere" nick gebruiken, dus nam ik Crownless. Het nummer gaat erover dat wat je hebt, ook zo weg kan zijn. Ik vond dat toen wel een goed thema.
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Chell ook dat begrijp ik. Eerst moet ik even alles op een rij krijgen. Ik had dat met een therapeut kunnen bespreken maar ja. Stoor je er niet aan, ik hou er mee op.

Crownless, ik zal dat nummer binnen een week eens luisteren. Ik heb een soort Spotify. QOBUZ die heeft een betere geluidskwaliteit. En daar kan ik het best wel op vinden. Ik hou van Gitaarmuziek
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: grotemuil

Bericht door Voleuse »

Iets wat je meteen kunt doen om minder irritant te lezen is om gewoon alles in een bericht te plakken. Een forum is geen whatsapp, en 5 berichtjes onder elkaar staat raar en leest vervelend. Meestal denk je op een forum wat langer na over een post (daarom is er ook een voorbeeldknop) en is het meer een verhaaltje dan een losse gedachte die uit het niks komt vallen.

Overigens vind ik het niet erg dat je een draadje hebt waarin je tegen jezelf praat hoor. Ik kan er alleen geen zinnig reactie op vormen dus dan reageer ik niet.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Dat vraag ik ook niet van je. Ik ben even met mezelf in de knoop gekomen en die knoop heb ik ontrafeld finally. Ben even goed gek op de dame in kwestie
Wees daar niet bang voor
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: grotemuil

Bericht door Crownless »

Maar wie is die dame dan? En waarom is ze zo fantastisch? Ik bedoel, van wat je vertelt lijkt ze me helemaal niet leuk en gun ik jou beter.

Crownless is trouwens niet het beste nummer van Nightwish, dus laat je niet ontmoedigen ;)
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Crownless, geen fout woord over deze dame, want het was het lekkerste en leukste dametje dat ik de afgelopen jaren heb gezien, ze had alleen één makke, zij was maatschappelijk werkster, en ik was haar client. En bepaalde zaken vraag ik gewoon niet aan een maatschappelijk werkster. Dat frustreerde mij behoorlijk.

Nah. Wie die dame is zal ik niet vertellen want daarvoor respecteer ik haar privacy te veel. Of ze op WS zit ken me ook geen snars schelen, ik heb een hele leuke tijd met haar doorgemaakt. Nah, dat was het dan
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: grotemuil

Bericht door Crownless »

Maar, huh? Je kwam hier toch omdat je dacht je domina te vinden die jou had geblokt op Facebook? Is je maatschappelijk werker je domina? Of iig degene die jouw onderdanigheid triggerde?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: grotemuil

Bericht door skaoot »

Flowcharts erbij maken misschien? :light:
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Nee jongens, ik was gewoon verliefd op haar geworden en liefde maakt blind. Ik denk inene dat ze mij een streek had willen flikken, een hele lage. Of dat waar is zal ik nooit te weten komen want ik spreekt haar niet meer. Het antwoord op mijn waaromvraag hoef ik niet meer te weten want dat kan ik zelf wel bedenken. ik heb dit hoofdstuk afgesloten.


Als ik geljk had dan was ze gemeen sn vals inderdaad. Ik verdien beter. Bedankt voor jullir hulp Crownless en Skaoot
Plaats reactie