grotemuil

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Nee, ze bedoelde het heel erg goed met me. Daar ben ik 100 procent van overtuigd,. En eigenlijk was dit een speldenprikkie in tegenstelling tot andere mokerslagen diie ik heb moeten incasseren. Ik denk dat ik me dáárdoor heb laten ontmoedigen..Maar ja, wat is wijsheid.Ik denk dattik wder eens een CV ga opstellen.
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Of ik een probleem heb? Jazeker. Ik woon erin. Ik woon 1 hoog.10 jaar geleden kwamen de begane grond, 2 en 3 hoog leeg te staam en die etages werden voor ik denk zon anderhalf miljoen verkocht. Hoe leuk zou het dan niet zijn als ik ook nog eens zou verhuizen. Dan zou mn huibaas lekker in zn handen wrijven maar ik laat hem liever achter zn oren krabben want ik ken mijn recht. Hij kan me de bout hachelen. Mijn probleem is het niet meer. Nooit geweest ook
Gebruikersavatar
Crownless
Berichten: 164
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:31

Re: grotemuil

Bericht door Crownless »

Uhhhh...

Is er iets in je leven waar je niet boos of verdrietig of eh.. verward over bent?
If history repeats itself, I'm so getting a dinosaur!
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Nou, ik had vroeger een groene kinderfiets maar ik had liever een blauwe gehad. Haha. Iets waar ik niet boos over ben is dat ik nog steeds op deze woning zit, eigenlijk ben ik daar heel erg trots op. Op welk album staat dat nummer Crownless eigenlijk? Ik ben niet zo van losse nummertjes
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

En ik vind jou wel tof
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Maareh, die tienduizend euro op die datingsite hebben mij niet echt goed gedaan.Moet nog drie maandjes op een houtje bijten want dat gebit moet ook betaald, dan kan ik dat afsluiten en weer verder
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Ooooooooooooo. Daarom vond ik haar zo leuk
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Maar dan heb ik mijn antwoord.
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Het enige wat ik nog wilde zeggen is sorry, die laatste reactie heb ik nooit zo bedoeld. Dat ging perongeluk
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

En dat ik vresel8jk gewaardeerd heb dat je een stuk met me bent meegewandeld. Nou doeg dan maar
grotemuil

Re: grotemuil

Bericht door grotemuil »

Het gaat je goec
WilliamWallace

Re: grotemuil

Bericht door WilliamWallace »

Hee Droeftoeter, laat het verleden voor wat het is, vergeef en vergeet alles en loop lachend en als een vrije kerel jouw toekomst tegemoet. Je kreeg van de week een heel subtiele hint, wat wil je nog meer. Maar pak het rustig aan en overstelp haar niet meteen. Speel wat met haar, dan komt het misschien wel goed, en hou eens op met zeuren over al jouw mislukkingen. Die heeft iedereen wel gehad.

Een groet.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: grotemuil

Bericht door Pien »

Dit lijkt me nou ook weer niet nodig
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: grotemuil

Bericht door eireann »

Dubbel nicken wordt hier niet gewaardeerd Grote Muil/William Wallace. Als je je nick wilt wijzigen kan je een mod een berichtje sturen, dan krijg je wel het verzoek om normaal mee te communiceren op dit forum en niet alleen tegen jezelf te praten en zo enorm onduidelijk te zijn als tot nu toe.
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
juffie
Site Admin
Berichten: 317
Lid geworden op: 09 aug 2009, 13:48
Locatie: Omgeving Tiel

Re: grotemuil

Bericht door juffie »

Mededeling

gebruiker verbannen

MILF :grin_ani:
Plaats reactie