Gratis kennismakings-sessie of workshop EFT!

Alle kinky activiteiten in Nederland, België en niet zo verre omstreken
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Gratis kennismakings-sessie of workshop EFT!

Bericht door Ravelijne »

Cross-post van Fetlife, maar ik zet hem hier ook nog even neer.

Lieve Mensen,

EFT is een techniek waarmee je snel veranderingen kunt bewerkstelligen. Het wordt veel gebruikt voor fobieën en trauma, maar eigenlijk werkt het gewoon bij zo ongeveer alle dingen die je meer dwars zitten dan je eigenlijk wil. EFT wordt ook veel gebruikt als ondersteuning bij lichamelijke klachten en pijnmanagement of voor dingen als prestatieverbetering en stressmanagement. Voor specifieke problemen is het handig om een sessie bij iemand te doen, maar (bonus!) als je de techniek eenmaal kent, kun je het ook makkelijk thuis gebruiken bij alle dagelijkse strubbelingen en momenten van stress.

Ik ben met EFT begonnen als oplossing voor mezelf. Ik was enorm onder de indruk van de snelheid en vooral zachtheid waarmee EFT werkt. Een paar jaar geleden ben ik de opleiding gaan doen en sinds anderhalf jaar werk ik ermee in mijn eigen praktijk.

Ik vind het nog elke dag geweldig, en hoewel ik het natuurlijk superfijn vind om er professioneel mee te werken, vind ik eigenlijk gewoon dat iedereen het minstens één keer een keer moet proberen. Het is een soort Zwitsers zakmes tegen stress: je kunt het toepassen in allerlei verschillende situaties, en als je de basis eenmaal kent, heb je het altijd bij je.

Vandaar dat ik gratis kennismakingssessies èn een gratis workshop organiseer. Wil je meer weten? Geef je op. Als je liever één-op-één meer wil leren, stuur me dan een berichtje voor een gratis kennismakingssessie. Ten overvloedde, alles is natuurlijk geheel vrijblijvend. Je bent welkom voor alleen vragen en uitleg, maar we kunnen ook aan de slag zodat je de basis leert om zelf toe te kunnen passen.

Als je meer over EFT wil leren en je vind het gezellig in een groep mèt koffie of thee en een koekje, stuur dan een berichtje om je op te geven voor de workshop op 17 November.

Allebei mag natuurlijk ook! :)

Workshop details:
Wanneer: 17 November van 13:00 tot 17:00

Waar: Praktijkruimte, een half uurtje onder Breda (net over de grens in België)

Kennismakingssessie details:

Wanneer: in overleg, wanneer het jou schikt!

Waar: kan ook in de praktijkruimte, of via videochat zoals Skype of Zoom

Graag hoor ik van jullie! :) Delen & feedkicks zijn lief! :)
Plaats reactie