Nieuw hier

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Pandora

Re: Nieuw hier

Bericht door Pandora »

De waarom vraag laten we dan maar los ;)

Zou graag online in contact willen komen met mensen, waar kan ik dat het beste doen?
Ben ook erg nieuwsgierig naar een munch.
Zijn deze ook in Rotterdam te vinden?
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Nieuw hier

Bericht door Pien »

Via fetlife kan dat. Volgens mij zijn er in Rotterdam wel munches
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Nieuw hier

Bericht door Voleuse »

Jaaaa de Rotterdamse Munch is deze vrijdag (en elke 3de vrijdag van de maand) in Coco (aan de Hoogstraat). Begint vanaf 7 uur en er is aan het begin (het eerste uurtje) een speciale newbie tafel waar je andere newbies kan ontmoeten. Ik ben er waarschijnlijk ook deze keer.

De officiele info staat op Fetlife https://fetlife.com/events/855375

Leuk, meer mensen uit Rotterdam :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pandora

Re: Nieuw hier

Bericht door Pandora »

Wha.... dat is morgen al.
Krijg er meteen kriebels in mijn onderbuik van ;)
Helaas is morgen iets te kort dag voor mij ivm oppas zoeken maar dan zou de volgende dus 20 december zijn?
Vanavond toch maar een Fetlife account aanmaken.

@ Voleuse: Leuk om te lezen over de Rotterdamse munch en dat jij daar bekend mee bent. Maakt het alweer iets minder spannend.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Nieuw hier

Bericht door Voleuse »

Als het goed is wel ja. Als je Fetlife aanmaakt dan kun je het Rotterdamsmunch profiel volgen en dan krijg je het te zien als het event online staat. Fetlife aanmaken is sowieso handig als je wil weten wat voor dingen er in jouw buurt gebeuren :). Bovenin kan je op events klikken en dan zie je wat er zoal wordt georganiseerd.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pandora

Re: Nieuw hier

Bericht door Pandora »

Fetlife account aangemaakt maar voel me hier toch wat prettiger :)
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Nieuw hier

Bericht door JJV »

Go you!

(en go fro, voor dit soort dingetjes heeft ie ws opgericht tenslotte)

Kun je altijd in klein commite checken of dingen 'normaal' zijn.
~\v/~
Pandora

Re: Nieuw hier

Bericht door Pandora »

Is een 1e keer naar een munch gaan erg eng?
Gaat de laatste tijd zoveel door me heen.
Wil het niet meer wegstoppen.
Denk dat voor de volgende munch ik wel oppas kan regelen, maar ben zo bang dat ik die laatste stap niet durf te zetten.
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Nieuw hier

Bericht door JJV »

Op zich zit je gewoon in een cafe.

Is dat eng?
~\v/~
Pandora

Re: Nieuw hier

Bericht door Pandora »

Een beetje.. ben alleen en ben niet zo heel goed in praatjes maken met onbekende.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Nieuw hier

Bericht door Voleuse »

Ik denk dat iedereen die voor het eerst naar een munch gaat het wel een beetje (of heel erg) eng vind. Maar meestal valt het achteraf ook weer erg mee. Wat betreft praatjes maken: op de Rotterdamse munch hebben ze het eerste uur die newbie tafel, dus dan word je aan andere newbies voorgesteld (die het net zo eng vinden als jij). Wat je ook kan doen is in de fetlife groep een topic maken: Ik ga voor het eerst naar de munch dan en dan en ik vind het HEEL ENG, wie gaat er ook en wil er een praatje maken met me, ik kan leuk vertellen over mijn drie katten/mijn andere hobby paardrijden/mijn werk in de ICT (inside joke: alle kinksters werken in de ICT). Dan weten mensen dat je komt en heb je zo aanspraak van andere mensen die dezelfde dingen interessant vinden.

Als je om een gespreksonderwerp verlegen zit kan je ook altijd vragen hoe lang iemand al in de scene zit, hoe ze met kink begonnen zijn, of ze nog tips hebben voor leuke dingen om heen te gaan voor een beginner, of ze het ook zo eng vonden allemaal :P. In mijn ervaring zijn kinksters heel lief voor newbies (als ze aanspraak zoeken dan. Verlegen in een hoekje staan werk inderdaad niet zo goed) en introduceren ze je graag aan mensen. Daarnaast komen er op munches altijd een hoop andere newbies af die ook echt iemand zoeken om een praatje mee te maken. En voor je het weet heb je mensen die je aan je fetlife vriendenlijst kan toevoegen en dan wordt fetlife ook een stuk leuker.

En je moet ook maar zo denken: als het niet leuk is ga ik na een uurtje naar huis. Beetje een awkward uur heb je dan, maar dat is ook niet het einde van de wereld.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Pandora

Re: Nieuw hier

Bericht door Pandora »

Dank je Voleuse voor je uitgebreide antwoord.
Erg fijn en geruststellend om te lezen.
Ik ga ervoor :)
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Nieuw hier

Bericht door Peter^ »

Welkom hier op ws en in de bdsm wereld. Ik heb zelf al vanaf mijn jeugd bepaalde behoeftes, gevoelens. Toen wist ik nog niet van bdsm, maar nu weet ik wel dat het ermee te maken heeft. Waar het vandaan komt, weet ik niet. Heb het lange tijd proberen weg te drukken, maar behoefte kwam steeds weer terug. Nu heb ik het van mezelf geaccepteerd en er in deze wereld hoop vrienden, gelijkgestemden ontmoet.

Tips: Inderdaad een munch bezoeken, daar (fetlife) friends maken. Dan kan je op Fetlife ook zien waar zij naar toe gaan. Ja, voor heel veel mensen is de drempel om er heen te gaan hoog. Maar van overgrote meerderheid die die drempel zijn overgegaan, kreeg ik de reactie dat het 100% mee viel. Bdsm-ers zijn immers gewoon mensen.

Houd voorlopig op Fetlife je profiel 'leeg' van herkenbare foto's. (Voorkomt veel post in je mailbox).

Algemene stelling van mij: "Er zijn meer manieren om aan bdsm te doen, dan dat er mensen zijn die aan bdsm doen".
Veel plezier op je ontdekkingstocht.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Nieuw hier

Bericht door eireann »

Over munches: ongeveer 14 jaar geleden bezocht ik mijn eerste munch, de zenuwen! Oef! zulke zenuwen! Ik moest na het werk nog 1.5 uur wachten tot ik er naar toe kon (woonde te ver weg om eerst naar huis te gaan).

Ik heb nog steeds vrienden die ik toen heb ontmoet :) Gesprek ging over van alles en nog wat. Van feestjes, tot hypotheken. T is echt de moeite waard
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Nieuw hier

Bericht door kitten »

Oh, die hypotheken! :lol: Altijd hypotheken. Dat is wel hét symbool van hoe gesprekken tussen kinksters zo vaak niet sexy zijn. :lol:
Plaats reactie