Sub, prey, little, bunny, mommy, Dom.. Fetlife rollen?

Voor vragen (duh...) die niet specifiek dom, sub of switchgericht zijn
Plaats reactie
Deleted User 178

Sub, prey, little, bunny, mommy, Dom.. Fetlife rollen?

Bericht door Deleted User 178 »

Ik was me een beetje of fetlife aan het vervelen en naar mijn profiel aan het kijken. Daarbij kwam ik weer eens de enorme waslijst aan mogelijkheden tegen om je kink rol aan te geven.

Dus nu ben ik nieuwsgierig, wie heeft waarvoor gekozen en waarom?

Tot nu toe had ik altijd sub, want ik vind zo veel leuk. Dus alleen little of prey of wat dan ook voldeed niet en met sub is in ieder geval de juiste kan van de zweep aangeduid. (hoewel switch dan mss ook nog zou kunnen, maar dat terzijde)

Zojuist heb ik het veranderd naar toy, omdat ik me daar gevoelsmatig beter in herkende? Hoewel het dan weer lastig is om het verschil aan te geven. Voor mij zit dat in een stukje dienstbaarheid, wat ik dus wel een beetje bij sub vind passen en dat heb ik zelf maar heel beperkt. En omdat ik denk dat ik niet heel specifiek dingen heb die ik graag wil in een spel of juist niet, maar dat het juist heel erg draait om het idee dat iemand mij gebruikt voor zijn/haar plezier: als toy dus.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Sub, prey, little, bunny, mommy, Dom.. Fetlife rollen?

Bericht door Voleuse »

Ik heb switch staan maar voor mijn gevoel beschrijft dat maar heeeeeeel vaag wat ik ben in kink. Het is een beetje een beperkt systeem gewoon.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Sub, prey, little, bunny, mommy, Dom.. Fetlife rollen?

Bericht door JJV »

Ik ben naar 'kinkster' gegaan om van t gezeur af te zijn
~\v/~
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Sub, prey, little, bunny, mommy, Dom.. Fetlife rollen?

Bericht door Ravelijne »

JJV schreef: 29 nov 2019, 21:48 Ik ben naar 'kinkster' gegaan om van t gezeur af te zijn
Dat neem ik me ook nog wel eens voor, maar ik neem me ook wel eens voor om een tekst op mijn profiel te zetten en dat heb ik ook nog steeds niet gedaan... Er staat nu switch en dat dekt de lading ook niet helemaal.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Sub, prey, little, bunny, mommy, Dom.. Fetlife rollen?

Bericht door Arno »

Ik ben een switch, en dat voelt voor mij goed. En wat anderen daar van vinden vind ik niet zo belangrijk, ik vind dat ieder voor zich moet kunnen kiezen voor datgene waar diegene zich goed bij voelt.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
isara
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 mar 2014, 12:53

Re: Sub, prey, little, bunny, mommy, Dom.. Fetlife rollen?

Bericht door isara »

Sinds ik Sensualist op mijn profiel heb staan is het heerlijk rustig in mijn inbox 8-)

Sub, Toy, Sensualist, kan allemaal voor mij. Ik heb nu ook geen idee wat nu het beste past. En ik heb liever dat mensen bij benaderen en me leren kennen ipv op de rol af te gaan.
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Sub, prey, little, bunny, mommy, Dom.. Fetlife rollen?

Bericht door Peter^ »

Ik heb switch staan. Als mensen nieuwsgierig zijn naar wat dat voor mij inhoudt, dan vragen ze het maar.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie