Leeftijd

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Deleted User 2158

Leeftijd

Bericht door Deleted User 2158 »

Ik ben een 19 jaar oude student. Al jaren heb ik dominante gevoelens, maar een ervaring met een onderdanige vrouw heb ik nooit opgezocht. Sinds dit jaar woon ik op mezelf. Dat maakt dat het nu voor mij mogelijk is met discretie een relatie aan te gaan. Nu is mijn vraag of 19 jaar te jong is? Is het een vooroordeel dat een onderdanige vrouw meestal jonger is dan de dominante man? Natuurlijk moet iedereen ooit beginnen. Er valt ongetwijfeld ook veel te leren in de praktijk, maar voor mij persoonlijk is leeftijd geen obstakel, en ik denk ook een goede meester te kunnen zijn voor een oudere vrouw.
Gebruikersavatar
Yara
Berichten: 39
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:51
Locatie: Bussum

Re: Leeftijd

Bericht door Yara »

Ik was 21 toen ik als sub ooit begon en ik ken stukken meer bdsmers die rond de 18-20 of jonger begonnen. Nou ben ik heel lang actief geweest binnen Samarium (website, chat, forum en feesten voor jongeren), dus misschien wat betekend beeld, maar je bent zeker niet de enige.
Tja en of je een oudere vrouw tegen komt die zich door jou wil laten domineren, geen idee, maar het kan vast wel. Ik zou vooral beginnen net mensen leren kennen zonder dat je meteen de insteek hebt dat je een sub zoekt dat is vaak veel fijner en uiteindelijk vallen onderdanige vrouwen op een persoon, niet op iemand die alleen maar dominant is.
Dance like nobody is watching
Love like you've never been hurt
Sing like nobody can hear you
Live like it's heaven on earth
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Leeftijd

Bericht door Mack »

Hey Heer,

Welkom! Het is al wat later op de avond. Biertje? Of liever iets sterkers; Rum of een Single Malt?