Mezelf even voorstellen

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
WillemSteen

Mezelf even voorstellen

Bericht door WillemSteen »

Ik zal mezelf even voorstellen, mijn naam is Willem, en kom van Rotterdam Zuid.
Ben 51 jaar jong / oud, en weduwenaar, vader van drie fantastische kinderen.
Werkzaam in de afvalbranche, maar dat zoet weinig terzake.

Al vanaf mijn jeugd heb ik zelf al onderdanige gevoelens, mijn vrouw kon en wilde daar niets mee, en dat heb ik altijd gerespecteerd.
Nu ze er helaas niets meer is, maakt dat de weg vrij om mezelf daar in te ontdekken.
Ik heb nog nooit zulke ervaringen gehad, laat staan ondergaan, nee het is op dit moment acht alleen puur fantasie.
Natuurlijk zijn er op internet genoeg filmpjes te vinden, maar ja in films kan altijd alles.

Nu wil ik meer van de bdsm willen weten, elders las ik het advies op fetlife (direct maar aangemaakt, over munches, helaas is de agenda daar niet echt up to date, maar wel een goede tip.

Hoe zijn jullie in de wereld van de bdsm gerold, en wat heb je er voor moeten doen, en de rol, die je jezelf voor je had (bijvoorbeeld onderdanig) paste die ook bij je, of heb je later een switch gemaakt.
Wel ik lees het allemaal wel, alvast bedankt voor jullie inzet Willem
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Mezelf even voorstellen

Bericht door Jezebel »

Welkom hier op het forum Willem!
Bij mij is het eigenlijk toeval geweest dat fantasie werkelijkheid werd. Mijn vriend toen (nu man, we zijn alweer bijna tien jaar samen) kon wel wat met mijn wens vastgebonden te worden en onderdanig te zijn, dus het paste perfect :) Munches enzo kunnen anderen je meer over vertellen, ik wens je heel veel plezier met je ontdekkingstocht!
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Mezelf even voorstellen

Bericht door Ravelijne »

Welkom hier! Leuk dat je er bent. :)

Ikzelf begon meer als sub (of in ieder geval 'ontvangende partij'), maar ik ben al snel een beetje gaan switchen. Ik merk wel dat ik in de periodes dat ik er niets mee kan doen, ik het subben heel erg mis. Dat is voor de D-kant minder, als ik daar niets mee kan doen, dan ga ik wel iets anders doen. Er is zeker wel iets in ontwikkeld over tijd, maar ik ervaar de beide kanten wel anders.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Mezelf even voorstellen

Bericht door Voleuse »

Welkom (Rotterdam :static: ).

De agenda in Fetlife kan je bekijken door bovenaan op events te klikken, dan kan je zien wat er in de buurt zoal wordt georganiseerd. De munch in Rotterdam is elke derde vrijdag van de maand, dus de volgende is 21 februari, hier is het event: https://fetlife.com/events/880732
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Mezelf even voorstellen

Bericht door Arno »

Welkom hier tussen ons.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Mezelf even voorstellen

Bericht door Pien »

Welkom!
WillemSteen

Re: Mezelf even voorstellen

Bericht door WillemSteen »

Dank jullie wel allemaal, ik heb ondertussen op Fetlife zitten kijken
Plaats reactie