speelruimte

Zet hier je ongebruikte sub in de etalage. Of je motorfiets :)
Plaats reactie
maso44

speelruimte

Bericht door maso44 »

Hallo allemaal,

Zoals jullie waarschijnlijk wel weten is een ruimte huren in club meestal echt belachelijk duur en niet iedereen (ben ik 1 van dus) beschikt over een geschikte ruimte voor het wat serieuzere spel. Ik zoek dan ook al een tijdje naar ruimdenkende mensen in noord nederland met geschikte speelruimte (hoeft niet volledig ingericht. Oude schuur/werkplaats/stal etc biedt vaak al veel mogelijkheden) die open staan om die beschikbaar te stellen aan derden.

Vraag gerust meer info :)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: speelruimte

Bericht door Voleuse »

Zoek je echt een privéruimte of zijn speelfeestjes ook een optie? En heb je een budget (ik denk niet dat mensen staan te springen om vreemden in hun schuur te laten spelen voor nop in ieder geval :P)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
tessie
Berichten: 42
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:01
Locatie: Almere
Contacteer:

Re: speelruimte

Bericht door tessie »

De speelruimtes die ik ken die te huur zijn, zijn allemaal niet goedkoop. Dan kan je beter een hotelkamer huren.
En ik weet eigenlijk niemand die gewoon een schuur oid verhuurt...
maso44

Re: speelruimte

Bericht door maso44 »

Een kleine vergoeding (in wat voor vorm dan ook) zou absoluut moeten kunnen :) En ik snap dat het niet de normaalste vraag is :)) Maar ik woon in een te klein en te gehorig rijtjeshuis (tel daar ook nog eens te nieuwschierige buren bij op haha), dat biedt dus weinig opties. En na een lange online speurtocht, ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de prijzen die ze durven te vragen (in commerciele gelegenheden) zo belachelijk zijn. 2 midagen zo'n kamer huren en je kunt bijna een complete ruimte inrichten van dat soort bedragen :)
Deleted User 178

Re: speelruimte

Bericht door Deleted User 178 »

Ik heb met mijn ex wel eens een ruimte gehuurd bij mensen privé. Die hadden hun garage/schuur oid omgebouwd. Heb geen idee meer wie, wat of waar. Maar het bestaat dus soms wel.

Denk dat je op fetlife meer kans hebt dan hier, volgens mij is er ook een aparte groep voor.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: speelruimte

Bericht door Ravelijne »

Ik weet dat er ook wel eens een topic op WS is geweest (ik denk voor de vorige forum crash nog) over hoe je kunt spelen in een gehorig huis. Dingen die minder geluid maken, manieren om geluid te dempen/verbloemen.

Ik denk inderdaad dat de beste manier is om mensen te leren kennen in de buurt en dan rond te vragen. Op feestjes spelen is voor veel mensen ook een oplossing, dan heb je ook speelmateriaal en geschikte ruimte. Is wel anders, maar een goeie sfeer kan ook weer iets toevoegen. :)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: speelruimte

Bericht door Voleuse »

Er bestaat ook een site met hotelkamers die je à la love hotel voor een paar uur kan afhuren: secretrooms.nl
Wel gericht op vreemdgangers haha maar kan ook om deze reden handig zijn.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Heidi
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 aug 2017, 18:04
Locatie: Noord-Holland

Re: speelruimte

Bericht door Heidi »

Ik ben wel eens in zoiets in Gouda geweest. En ook in Groningen. Stuur maar een pb als je info wilt
Do more of what makes you happy
Plaats reactie