Hallo iedereen :)

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Mikexx

Hallo iedereen :)

Bericht door Mikexx »

Heey iedereen, ik ben Mike 23 jaar.

Na een paar wilde feestjes o.a. bij club Monique en fantasy Fest in Florida ben ik erachter gekomen dat ik sm/bdsm best wel geil vind. Ik vind het heerlijk om onderdanig te zijn en lekker gedomineerd te worden door een vrouw.
Ik heb nog niet veel ervaring maar ben wel al eens vastgeboeid, geslagen met een zweep, gebeten en ik heb een keer stroom schokjes op me penis gehad :shock:
Me grens heb ik nog niet gevonden, maar die zal ik vast en zeker tegenkomen.. ik ben voor veel in.

Iets over mezelf, ik ben ong 1,85, weeg 85kg en heb een normale lichaamsbouw/ beetje gespierd.
Ik hou ook wel van gezelligheid en een grapje.
Verder vind ik hygiëne belangrijk.

Ik ben opzoek naar een vrouw, of een vrouw en een man. En ben ook wel in voor een spannend feestje :zweepje:

Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust, ik kijk er erg naar uit om meer te ontdekken in jullie wereld.

Groetjes Mike.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Pien »

Welkom!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Ravelijne »

Welkom! Veel plezier op je ontdekkingstocht. :)
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Mack »

Hey Mike,

Welkom, en succes met je zoektocht.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Arno »

Hoi Mike
Welkom hier tussen ons.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Voleuse »

Niet veel ervaring maar wel al de electro ingedoken :schater:. Klinkt als een geval van subbiekoorts. Welkom :)
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Mikexx

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Mikexx »

Bedankt voor de reacties 😊
Helaas nog niet een juiste meesteres gevonden tot nu toe in mijn zoektocht, maar het heeft geen haast.
Heb enkel vrouwen gevonden die meteen willen dat ik geld ga overmaken, maar als ik ze niet ken ga ik dat niet doen... 😅
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Peter^ »

Welkom, tja bekend verschijnsel: Er zijn meer mannelijke subjes, dan dominante vrouwen. Dus de vrouwen kunnen makkelijk geld vragen. Maar je kan ook op een andere manier (gratis) dominante vrouwen ontmoeten: Heb je weleens gedacht over het bezoeken van een munch?
Geniet van de positieve momenten.
Mikexx

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Mikexx »

Nee eigenlijk niet, hoe zit zoiets in elkaar?
Deleted User 2176

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Deleted User 2176 »

Hey Google, wat is een munch?

Een munch is een informele sociale bijeenkomst voor mensen die betrokken zijn bij of geïnteresseerd zijn in BDSM. Munches vinden vaak plaats in een restaurant, bar of coffeeshop, waarbij de organisator meestal een grote tafel, een achterruimte of een privékamer reserveert.

Meer info vind je op deze website.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Pien »

Mikexx schreef: 01 mar 2020, 12:18 Nee eigenlijk niet, hoe zit zoiets in elkaar?
Via fetlife kun je munches in je buurt vinden
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Ravelijne »

@Mikexx Wat DBJ zegt inderdaad. Een 'gewone' bijeenkomst op een 'gewone' plek, zonder spel en gewoon in je dagelijkse kleren, waar je wel in contact kunt komen met mensen die ook met BDSM bezig zijn. Het is ook meestal niet een plek waar je naartoe gaat om nieuwe speelpartners te vinden, maar het helpt heel erg om mensen te leren kennen en dàt helpt weer wel heel erg bij het (via-via) vinden van spelpartners. :)
Plaats reactie