Hallo iedereen :)

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Mikexx

Hallo iedereen :)

Bericht door Mikexx »

Heey iedereen, ik ben Mike 23 jaar.

Na een paar wilde feestjes o.a. bij club Monique en fantasy Fest in Florida ben ik erachter gekomen dat ik sm/bdsm best wel geil vind. Ik vind het heerlijk om onderdanig te zijn en lekker gedomineerd te worden door een vrouw.
Ik heb nog niet veel ervaring maar ben wel al eens vastgeboeid, geslagen met een zweep, gebeten en ik heb een keer stroom schokjes op me penis gehad :shock:
Me grens heb ik nog niet gevonden, maar die zal ik vast en zeker tegenkomen.. ik ben voor veel in.

Iets over mezelf, ik ben ong 1,85, weeg 85kg en heb een normale lichaamsbouw/ beetje gespierd.
Ik hou ook wel van gezelligheid en een grapje.
Verder vind ik hygiëne belangrijk.

Ik ben opzoek naar een vrouw, of een vrouw en een man. En ben ook wel in voor een spannend feestje :zweepje:

Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust, ik kijk er erg naar uit om meer te ontdekken in jullie wereld.

Groetjes Mike.
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Pien »

Welkom!
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Ravelijne »

Welkom! Veel plezier op je ontdekkingstocht. :)
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Mack »

Hey Mike,

Welkom, en succes met je zoektocht.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Hallo iedereen :)

Bericht door Arno »

Hoi Mike
Welkom hier tussen ons.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
Voleuse