voorstellen en HELP ;-)

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Plaats reactie
Deleted User 2172

voorstellen en HELP ;-)

Bericht door Deleted User 2172 »

Hallo allemaal,

Vandaag hier een account aangemaakt. Ik kwam op internet eigenlijk alleen maar (dating) sites tegen met nep profielen en betaalde berichten sturen enzo.... wat een teleurstelling hahaha
Ik ben op zoek naar info, contact, ervaringen van anderen.....alles eigenlijk. Waarom?
Ik ben de Dom in onze relatie (getrouwd, 2 kinds), en we spelen al een tijdje samen. Ik merk echter dat we niet echt meer vooruit komen. Gebrek aan kennis?, Fantasie? bang voor de echte grenzen? Willen elkaar niet kwijtraken door daar per ongeluk overheen te gaan.
Zijn er mensen die dit herkennen of ook hebben gehad? denk er af en toe over om een keer een sub sessie te ondergaan om te leren.... of om een andere Sub te zoeken om eea "veiliger" te kunnen beleven, uiteraard met bewaking van de grenzen..... ik weet het ff niet meer...HELP

Fireman
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: voorstellen en HELP ;-)

Bericht door Pien »

Hoi, welkom.
Hier ligt het ook allemaal even stil. Soms loopt het zo. 2 kinderen (ook hier) maakt het lastiger.
Heb je al gezocht op een sublijst? Samen invullen wat jullie wel en niet willen?

Edit. Ik lees je reactie bij Blue. Mensen ontmoeten kan op een munch. Een ontmoeting in een café oid zonder spelen. Gewone kleding.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: voorstellen en HELP ;-)

Bericht door Ravelijne »

Welkom! Leuk dat je er bent. :) Dit is zeker een goeie plek voor vragen en ervaringen. Zelf eens wat dingen ondergaan kan, maar hoeft niet. Sommige mensen hebben het gevoel dat ze er beter inzicht in de ervaring van een ander van kregen, maar een ander moest juist extra goed opletten dat ze hun eigen ervaring niet op de ander projecteren, die dezelfde soort spel heel anders ervaart. Dus dat kan helpen, maar het hoeft niet. (Zelf een keer als sub spelen kan natuurlijk altijd leuk zijn, ook als het niet educatief is. :) )

Wat betreft je vraag vroeg ik me ook af wat je bedoelt met 'verder komen'. Moet je 'verder'? Ben jij niet tevreden of mist zij iets? Om relevante gedachten en ervaringen te delen, helpt het als je iets meer kunt zeggen over wat 'verder' betekent voor jullie twee. :)
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: voorstellen en HELP ;-)

Bericht door Arno »

Hoi Fireman

Welkom, en hier is inderdaad veel info te vinden.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: voorstellen en HELP ;-)

Bericht door JJV »

Wilde al vragen of je uit vilvoorde kwam.. Zou je oude chat kennis van me zijn.
(maar die is niet getrouwd dus zul je een ander vlammetje zijn)

Verder... Veel lezen.. En wat ravelijne al zegt.. Communiceren.

Komende tijd is de 50 shades trilogie weer op tv ( waar communicatie ook best een ding is)
Maar stel je kijkt zoiets. En stel je wijst iets aan dat je heet lijkt. Hoe reageert je partner daar op.
Wordt t een dat nooit
. Of een misschien als..
Of wie weet ook wel een jaaa heet.

Denk dat elk stel zelf bepaalt wat voor hun werkt. Hier beetje ballen opwerpen rn inspiratie opdoen kan daarbij voeden. Maar jullie bekijken dan zelf hoe en wat.
~\v/~
Deleted User 2172

Re: voorstellen en HELP ;-)

Bericht door Deleted User 2172 »

Dank voor jullie berichtjes en adviezen.
@Ravelijne.... zij mist iets, wil op zoek naar grenzen maar weet niet of dat met mij als D (ik ben ook haar man) lukt.
@pien.... Dank jewel.... ik ga googlen op munch ;-)
@jjv.... nee ik kom idd niet uit vilvoorde :-)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: voorstellen en HELP ;-)

Bericht door Voleuse »

Ik weet niet of google je veel verder gaat helpen met een munch vinden. Je kan het beste op fetlife zoeken, als je daar een profiel hebt kan je bovenin op events klikken en dan zie je wat er in de buurt is. Of als je hier je stad/regio post dan weet iemand hier het vaak wel.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Deleted User 2172

Re: voorstellen en HELP ;-)

Bericht door Deleted User 2172 »

Dank je Voleuse...ik kon het idd nog niet vinden hahaha.... Maaruh, fetlife?.... daar staan toch alleen maar nep accounts op enzo?
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 322
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: voorstellen en HELP ;-)

Bericht door kitten »

Nee joh! Er zijn natuurlijk ook nep accounts bij, maar het is een beetje het Facebook van de kinkwereld. Ik heb er ook een account. Niet om te daten, maar om contact te houden met vrienden en om te weten waar en wanneer de feestjes en munches zijn en zo. En voor interessante discussies.
Gebruikersavatar
skaoot
Berichten: 10
Lid geworden op: 18 okt 2010, 18:08
Locatie: Den Bosch

Re: voorstellen en HELP ;-)

Bericht door skaoot »

Precies wat kitten zegt. En in combinatie met beetje naar munches gaan en echte mensen leren kennen bouw je een netwerkje op op Fet en dat is best fijn :) Ik ben er niet heel actief momenteel maar het is wel fijn als een balanspuntje voor all the nilla things :P
This heart gets stronger, this skin gets thicker, this mouth gets louder (Danko Jones)
Oh a shiny squirrel in your pants!
Deleted User 2172

Re: voorstellen en HELP ;-)

Bericht door Deleted User 2172 »

thanx... ga er toch maar een profiel maken dan :-)
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: voorstellen en HELP ;-)

Bericht door Voleuse »

Ik heb er ook een account, bijna alle actieve kinksters die ik ken hebben er een. FetLife staat of valt met hoe leuk je FetLife vrienden zijn denk ik. Als je nepaccounts volgt dan is het nep ja.

Het is ook de plek waar alle events worden gepost. Ik zou je aanraden om je lokale munch te vinden en die organisator te volgen, dan krijg je nieuwe events in je feed.
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 146
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: voorstellen en HELP ;-)

Bericht door Peter^ »

Welkom. Zoals al aangegeven hier op WS kan je veel informatie vinden. Fetlife is voor mij een goed medium om in contact te komen met echte mensen door het bezoeken van daar aangekondigde events. Veel succes op je ontdekkingspad.
Geniet van de positieve momenten.
Plaats reactie