Terug van weggeweest... dbj

U mag zich hier even voorstellen. Kijk uit voor laagvliegend gebak!
Deleted User 2176

Terug van weggeweest... dbj

Bericht door Deleted User 2176 »

De voorbije jaren werden gekenmerkt door vertrek en terugkeer van mij op dit forum. Ongetwijfeld tot onbegrip bij de andere forumleden die het niet meer konden volgen. En heb in de loop van de jaren ook nog eens verschillende forumnamen gebruikt.
Zoals jullie zien, ben ik weer teruggekeerd met mijn oorspronkelijke forumnaam. Deze past toch echt het beste bij mij, en ik blijf nu lid van ws. Dat beloof ik.

Ben een zelfstandig wonende vrijgezel van bijna 59 jaar jong. Als inkomen ontvang ik een uitkering en reizen doe ik met het openbaar vervoer. Ik loop al lange tijd rond in deze boeiende wereld en heb meerdere leuke mensen ontmoet. Enkele daarvan mag ik inmiddels beschouwen als echte vrienden, waarmee ik ook een prettig contact heb over andere zaken dan BDSM.
Forumnaam dbj is afkorting van dwangbuisjongen, omdat dwangbuizen en bodybags mijn absolute favorieten zijn. Ik vind het niet vervelend om door een vrouw erin vastgesnoerd te worden, integendeel zelfs.

Op enig moment werd ik me ervan bewust een zwak te hebben voor volle(re) vrouwen. Dat bleek al in mijn schoolgaande periode het geval te zijn, zonder dat ik het zelf wist. En geknuffeld worden door zulke vrouwen, ja dan ben ik echt een rupsje-nooit-genoeg.
In 2007 is bij mij vastgesteld dat ik autisme heb. Hiermee vielen een aantal puzzelstukjes op hun plek. Zoals moeite hebben met het maken en behouden van vrienden. Communicatie en sociale vaardigheden zijn bepaald niet mijn beste eigenschappen en heb moeite met een drukke omgeving, zoals speelfeesten en munches.

Buiten dit alles leef ik vrijwel voortdurend in overlevingsmodus, buiten de BDSM is er daardoor feitelijk niets wat mij boeit of mijn interesse/belangstelling heeft.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door eireann »

Welkom terug dbj :)
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door Pien »

Hey, welkom terug!
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door Arno »

Hoi

Welkom terug, er zijn nog best veel oude bekenden hier op WS.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door kitten »

Welkom terug!
Deleted User 2176

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door Deleted User 2176 »

Arno schreef: 20 feb 2020, 13:41
Welkom terug, er zijn nog best veel oude bekenden hier op WS.
Ongetwijfeld waar, maar er zijn natuurlijk ook nieuwe mensen erbij gekomen.
@ALL: Dank voor jullie welkomstwoordjes.
Gebruikersavatar
Jezebel
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 mei 2011, 08:32

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door Jezebel »

Welkom terug :)
There's a room inside your gut
close the door and keep it shut
let no daylight enter in
and the punishment begin

Maria Mena ~ Secrets
Gebruikersavatar
thaliya
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 aug 2010, 14:25
Locatie: Arnhem

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door thaliya »

Welkom terug :)
And sometimes, when we shine, by walking with our heads held high (even when we are crawling),
we give permission for others to find their own path of erotic authenticity as well - Lee Harrington
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door Mack »

Hey there ... long time no see. :)
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
Gebruikersavatar
Ravelijne
Berichten: 5
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:43

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door Ravelijne »

Welkom terug. :)
Deleted User 2176

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door Deleted User 2176 »

Zo, hoogste tijd om een kleine update toe te voegen.

Wat betreft mijn activity op dit forum ben ik terughoudend waar het gaat om reageren op postings/onderwerpen van anderen. Ik lees wel mee met de meeste onderwerpen die hier staan, maar erop reageren doe ik weinig. Om de simpele reden dat het voor mij vaak lastig is om een passende reactie te geven. Kan komen omdat ik de betreffende topicstarter niet -goed- ken en/of vanwege het onderwerp welke ter sprake komt.
Dat ik maar weinig reageer heeft vooral hiermee te maken, niet dat ik geen interesse zou willen tonen.

En inderdaad is het resultaat wel dat ik als TS enkel met onderwerpen kom die mij bezighouden. En dat er verder weinig input/reacties komt van mijn kant op bestaande topics. Mijn standpunt is namelijk dat ik er verstandig aan doe om niet te reageren ipv dit wel te doen en dan achteraf te bemerken dat ik de plank volledig missloeg... Dit laatste zit niemand op te wachten en het bezorgd mij vervelende reacties.
Gebruikersavatar
eireann
Site Admin
Berichten: 326
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:19
Locatie: Den Bosch

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door eireann »

Geeft niet hoor dbj, je bent welkom
**Self Rescuing Princess**
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door kitten »

Ja, dat geldt voor mij ook. :)
Gebruikersavatar
Pien
Berichten: 6
Lid geworden op: 21 jun 2017, 14:10

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door Pien »

Ja. Voor mij ook.
Gebruikersavatar
Frodo
Site Admin
Berichten: 49
Lid geworden op: 09 aug 2009, 07:40
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Terug van weggeweest... dbj

Bericht door Frodo »

dbj schreef: 28 jul 2020, 13:47 Mijn standpunt is namelijk dat ik er verstandig aan doe om niet te reageren ipv dit wel te doen en dan achteraf te bemerken dat ik de plank volledig missloeg... Dit laatste zit niemand op te wachten en het bezorgd mij vervelende reacties.
O, dat soort flatertjes slaan we allemaal wel eens hoor. Ik ook. Geeft nix en is over het algemeen alweer snel vergeten.

We kennen je al een tijdje dbj en niemand hier is er op uit om jouw uitingen af te branden. Gewoon blijven posten!
Plaats reactie