Corona - hoe raakt het jou?

Voor niet-bdsm topics die wel voor serieuze discussies bedoeld zijn.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

Oh noooo ik was net met heel veel moeite en afzeggen enzo tien dagen achter elkaar stabiel. Het leek zo de goede kant op te gaan. En nu word ik wakker met keelpijn. Ik ken deze keelpijn 😭.
Ik probeer niet op de zaken vooruit te lopen maar Ohhh shit zeg het komt zeker van dat tripje in die volle bus (had geen energie over om te lopen). Hoe??? Kan ik bestaan in deze maatschappij als ik elke keer maar covid oploop?? Ik ben zo'n kwetsbare waar ze het over hebben die gedoemd is tot een leven van isolatie (maar ik BEN geïsoleerd!). FUCK
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
kitten
Berichten: 321
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:25
Locatie: Brabant

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door kitten »

Oh nee! :( :(
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

De zelftest was negatief 👀 maar ik voel me vreselijk lol
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door JJV »

D'r gaat vanalles non corona rond ook.

Veul thee en dekentje op de bank!
(en beterschap)
~\v/~
Gebruikersavatar
Daantje
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 aug 2009, 09:04
Locatie: Goois Meisje
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Daantje »

Voleuse schreef: 09 dec 2022, 14:08 De zelftest was negatief 👀 maar ik voel me vreselijk lol
Ik wens je een gewone verkoudheid toe. (Nou ja eigenlijk ook niet, maar je snapt 'm wel.)

Ik krijg net bericht dat een van de mensen met wie ik gisteren op een huiskamereventje was vandaag positief testte. Nu ben ik al 2 keer eerder in de buurt geweest van iemand die waarschijnlijk al besmettelijk was, en toch de dans ontsprongen. Zou het nu de derde maal scheepsrecht zijn?

Ik voel me nu nog kiplekker. *Gaat incubatietijd nog maar eens opzoeken.*
Volg mijn Transitieblog: fadinggender.nl
Gebruikersavatar
Mack
Berichten: 35
Lid geworden op: 09 aug 2009, 14:21

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Mack »

Voleuse schreef: 09 dec 2022, 14:08 De zelftest was negatief 👀 maar ik voel me vreselijk lol
Ik heb net een stevige verkoudheid achter de rug. Kort maar hevig.
I'm whelmed. Not overwhelmed, not underwhelmed, just the right amount of whelmed.
leonietje
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 aug 2009, 21:35
Locatie: Niet meer op de zeebodem

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door leonietje »

Daantje schreef: 10 dec 2022, 18:55
Voleuse schreef: 09 dec 2022, 14:08 De zelftest was negatief 👀 maar ik voel me vreselijk lol
Ik wens je een gewone verkoudheid toe. (Nou ja eigenlijk ook niet, maar je snapt 'm wel.)

Ik krijg net bericht dat een van de mensen met wie ik gisteren op een huiskamereventje was vandaag positief testte. Nu ben ik al 2 keer eerder in de buurt geweest van iemand die waarschijnlijk al besmettelijk was, en toch de dans ontsprongen. Zou het nu de derde maal scheepsrecht zijn?

Ik voel me nu nog kiplekker. *Gaat incubatietijd nog maar eens opzoeken.*
Ik kreeg vandeweek een berichtje dat er een kaartje vrijgekomen was voor datzelfde event (ik stond op de wachtlijst). Maar had in de tussentijd met Juffie en family afgesproken dus ik ben deze dans nu ontsprongen . Hopelijk valt het voor je mee Daantje!
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

Ik denk idd dat het een of andere griep was? Ik voel me nog steeds niet helemaal normaal om eerlijk te zijn (soms voelt het alsof mijn hart in mijn keel klopt echt zonder aanleiding, heel vreemd)
Het zou best kunnen dat ik met kerst alleen ben want kerst is bij mijn (slecht ter been en erg oude) oma en ik weet niet goed hoe ik met mijn longcovid daarheen ga zonder een mega terugval te veroorzaken. Ik heb al weken geen mega terugval meer gehad. Omdat ik alles afzeg. Maar kerst afzeggen is ook weer zoiets. Het is een slechte tijd om je ziek te voelen :).
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
JJV
Berichten: 268
Lid geworden op: 09 aug 2009, 11:16
Locatie: amsterdam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door JJV »

Heb je wat voleuse vriendelijke opties om 't voor jezelf in ieder geval leuk te maken?

(heb 1 collega' beinvloed' om Chinees te bestellen)
~\v/~
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

Ik heb meteen maar Vietnamees besteld haha. Ik kwam er ook nog eens achter dat het vandaag pas de 23ste is dus dat ik een dag te vroeg ben begonnen met in paniek raken maar oke, hebben we dat vast gehad iig
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Peter^
Berichten: 145
Lid geworden op: 09 aug 2009, 20:36
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Peter^ »

Het is hard bij mij binnengekomen. Heb me sinds kinkhoest (30 jaar geleden) niet meer zo beroerd en vermoeid gevoeld. Koorts van ruim 39 graden.
Geniet van de positieve momenten.
Gebruikersavatar
Voleuse
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 jan 2010, 19:02
Locatie: R'dam

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Voleuse »

Beterschap Peter, hoop dat je er niets aan overhoud verder
I need you to press me down before my body flies away from me ~ Tune yards, Powa
Gebruikersavatar
Arno
Berichten: 8
Lid geworden op: 09 aug 2009, 12:57
Locatie: Tiel

Re: Corona - hoe raakt het jou?

Bericht door Arno »

Beterschap Peter.
Vrijheid ervaren, die als basis wortelt in jezelf.

Coördinator Kinky & Casual Nijmegen
Coördinator Diapers day Nijmegen
Owned and collared by Gomora

Met vriendelijke groet;
Arno
Plaats reactie